Μετάβαση στο περιεχόμενο

btp

Members
  • Περιεχόμενα

    25
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

1.698 profile views

btp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

15

Φήμη στην κοινότητα

  1. @AntonyT συνιστώ να στείλεις email στο [email protected] και να περιγράψεις αναλυτικά το πρόβλημα όσο ακόμα είναι "ζεστό" το θέμα που προέκυψε με την ελπίδα ότι η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη θα ασχοληθεί. Προσωπικά τα τιμολόγια που εκδίδω έχουν 1 γραμμή οπότε δεν συνάντησα το πρόβλημα που περιγράφεις αλλά μου φαίνεται αρκετά πιθανό να ισχύει η εξήγηση που δίνεις.
  2. Ήρθε ενημέρωση από το mydata support ότι το μέγιστο επιτρεπόμενο μήκος των σχολίων γραμμής είναι 150 χαρακτήρες. Προσέξτε ότι το πρώτο error message είχε id 263 ενώ το σωστό έχει id 262. Είναι προφανές ότι κάπου κάτι μπέρδεψαν στην αναβάθμιση που έγινε στην φόρμα (διότι αυτό το όριο δεν υπήρχε πριν) και επέστρεφαν λάθος error message... Και έπρεπε να καταλάβουμε εμείς μόνοι μας ότι το error message για μη έγκυρη ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης στην πραγματικότητα αφορά το μέγεθος των σχολίων γραμμής ...
  3. @Thanos00 ευχαριστώ για την επιβεβαίωση ότι όντως υφίσταται πρόβλημα! Ας ελπίσουμε ότι θα δοθεί λύση και για τις εκπρόθεσμες διαβιβάσεις που θα προκύψουν με υπαιτιότητα του συστήματος.
  4. @marian7 η ειδική φόρμα καταχώρισης ισχύει μόνο για διαβίβαση παραστατικών και αφορά επιχειρήσεις που την προηγούμενη χρήση είχαν είτε ακαθάριστα έσοδα έως 30.000€ είτε είχαν εκδώσει λιγότερα από 50 τιμολόγια και τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα. Προσωπικά εμπίπτω στα παραπάνω όρια και επομένως έχω δικαίωμα χρήσης. Διαβάζω ότι 3/4 πραγματοποιήθηκε κάποια αναβάθμιση και η οποία εικάζω δημιούργησε το πρόβλημα: https://www.taxheaven.gr/news/66977/mydata-ektos-leitoyrgias-ayrio-730-ews-800-h-eidikh-forma-kataxwrishs-kai-to-synoptiko-biblio Θα ήθελα λοιπόν αν υπάρχει κάποια/ος που χρησιμοποιεί την ειδική φόρμα καταχώρισης και έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα σε διαβίβαση παραστατικού τις τελευταίες ημέρες να το γράψει ώστε να το διασταυρώσουμε! Ευχαριστώ!
  5. Μόλις έκανα δοκιμή με τον browser σε private mode και έχω ακριβώς το ίδιο μήνυμα λάθους! Για σιγουριά δοκίμασα και με 2 διαφορετικούς browser (Chrome και Firefox) @Overseer έχεις διαβιβάσει επιτυχώς παραστατικό μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρισης εχθές ή σήμερα;
  6. @Overseer Δεν είναι τόσο απλό. Ενώ επιλέγω "Ειδική φόρμα καταχώρησης" το σύστημα φαίνεται ότι το αντιλαμβάνεται ως προσπάθεια καταχώρησης παράλειψης/απόκλισης!
  7. Από την Τετάρτη 3/4 μέχρι και σήμερα κάθε προσπάθεια μου για δαβίβαση παραστατικού μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης αποτυγχάνει με το εξής μήνυμα λάθους: "cloudCode_263. Η ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης(invoiceVariationType=1,2,3,4) είναι μη έγκυρη.", Όλα τα παραστατικά αφορούν είδος "2. Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών" και τύπο "2.1. Τιμολόγιο παροχής" με ημερομηνία έκδοσης 3/4/2024, και ακολουθώ τη ίδια διαδικασία διαβίβασης που χρησιμοποιούσα δίχως πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων την Πέμπτη 4/4 ενημερώθηκα ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα από τη μεριά του συστήματος και καταβάλλονται προσπάθειες επίλυσής του. Ωστόσο ακόμα και σήμερα το πρόβλημα παραμένει και δεν μπορώ να διαβιβάσω τίποτα μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης. Έστειλα και σχετικά μηνύματα στο [email protected] όπου πέραν της αυτοματοποιημένης απάντησης καταχώρησης του αιτήματος μου δεν έχει δοθεί καμία περαιτέρω εξήγηση.... Αγχώνομαι διότι πλέον η καταχώριση είναι εκπρόθεσμη και καραδοκούν πρόστιμα.... Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος συνάδελφος ή γνωρίζει κάτι? Ευχαριστώ
  8. Χρόνια πολλά! Ελπίζω οι συνάδελφοι που χρησιμοποιούν την ειδική φόρμα καταχώρισης να είναι ενήμεροι για την υποχρέωση καταχώρισης των παραστατικών το αργότερο την επόμενη μέρα από την ημερομηνία έκδοσής τους. Αυτό ισχύει για παραστατικά με ημερομηνία έκδοσης από 1/1/2023 και μετά.
  9. Καλησπέρα συνάδελφοι, Αν μπορεί κάποιος να μου ξεκαθαρίσει κάτι: Ένας ελ. επαγγελματίας μηχανικός που εκδίδει 2-3 χειρόγραφα ΤΠΥ το μήνα (λιγότερα από 50 το έτος), θα πρέπει πλέον από 1/11/2021 να τα εκδίδει υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής timologio της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/timologio) ή συνεχίζει να τα εκδίδει όπως και μέχρι σήμερα χειρόγραφα και απλά μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα θα πρέπει να τα καταχωρεί στην ειδική φόρμα καταχώρησης του myDATA (https://www.aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/eidiki-forma-katahorisis); Ευχαριστώ!
  10. Έλεος! Κι από εδώ θέλουν να πληρώνουμε! Τουλάχιστον όσοι εργάζονται με μπλοκάκι (υπαγωγή στην παρ. 9, άρθ. 39 του Ν.4387/2016) εξαιρούνται;
  11. Καθαρός εμπαιγμός από την κυβέρνηση για οτυς επιστήμονες - ελ. επεγγαλματίες! Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα (και μετά το κράξιμο που έπεσε) τώρα έχουν "δεύτερες" σκέψεις.... https://www.protothema.gr/politics/article/989837/koronoios-i-kuvernisi-exetazei-na-dosei-to-epidoma-ton-800-euro-kai-se-dikigorous-giatrous-kai-mihanikous/
  12. Προς ενημέρωση συναδέλφων που δουλεύουν ως μισθωτοί με μπλοκάκι μέχρι 2 εργοδότες. Σε ερώτηση προς ΕΤΕΑΕΠ για την περίπτωσή μου που από 1/2018 είμαι με μπλοκάκι στον ίδιο εργοδότη (και επομένως καταβάλλει κανονικά τις εισφορές για επικουρικό και εφάπαξ) μου απάντησαν τα εξής:
  13. Viva Wallet για μένα. Δεδομένου ότι δεν υφίσταται κόστος απόκτησης και αν δεν το χρησιμοποιείς δεν σου κοστίζει τίποτα ήταν η μόνη λογική επιλογή! Η όλη διαδικασία της εγγραφής γίνεται ηλεκτρονικά και η ταυτοποίηση ολοκληρώθηκε σε 1 ημέρα. Ευχαριστώ θερμά όλους τους συναδέλφους για την πολύ χρήσιμη καταγραφή πληροφοριών / προσφορών / απόψεων σχετικά με το θέμα του POS..
  14. Σωστά υποθέτεις! http://www.fireservice.gr/pyr/site/home/LC+Primary+Menu/Nomothesia/Piroprostasia/Ifistamena/PublicAreas.csp
  15. Καλησπέρα συνάδελφοι, Στην ηλεκτρονική βεβαίωση για την εφορία που μόλις έβγαλα online από το ΤΣΜΕΔΕ ως ποσό αναγράφεται μόνο αυτό του Α΄ Εξαμήνου 2016 (το Β΄ Εξάμηνο το έχω πληρώσει αλλά εντός του 2017). Βάσει της λογικής που περιγράφει ο georgegaleos θα πρέπει να το αγνοήσω και να δηλώσω επιπροσθέτως και το Β΄ Εξάμηνο 2016 και τα αναδρομικά του Β΄ Εξαμήνου 2011? Να σημειώσω ότι ανήκω στους άτυχους που πληρώσαν το Β' 2016 αρχές του 2017 αλλά πριν ανακοινωθεί η παράταση της πληρωμής. Μήπως αυτό αλλάζει τα πράγματα και δεν θα πρέπει να δηλωθεί τώρα; Βρήκα κι αυτό που επιβεβαιώνει τα όσα έγραψε ο georgegaleos: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33157 Προβληματίζομαι όμως για το αν στην δική μου περίπτωση θεωρείται εμπρόθεσμη η καταβολή μια και όταν πλήρωσα δεν είχε ανακοινωθεί ακόμα η παράταση ....
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.