-
Περιεχόμενα
47 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
1
sofopc last won the day on Μάιος 20 2015
sofopc had the most liked content!
Profile Information
-
Φύλο
Δεν απαντώ
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
1.747 profile views
sofopc's Achievements
Newbie (1/15)
46
Φήμη στην κοινότητα
-
Δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό. Όμως όταν και απαντάνε τότε φαντάζομαι ότι κάτι τρέχει. Καλά τα FAQ και το engineering council, όταν όμως παίρνω την παραπάνω απάντηση απο erp, τότε εγώ προσωπικά θα κοντοσταθώ να το σκεφτώ λιγάκι. Προσωπικά, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αν θα είναι member η civil - απλά θεώρησα σωστό να ενημερώσω Εν πάση περιπτώση, εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Έχω απευθύνει κάποια ερωτήματα στο erp, όταν με το καλό απαντήσουν θα ενημερώσω.
-
Κ εμένα μου φαίνεται παράλογο , οπως λες είναι institution of civil engineers! Είναι παράλογο να δεχεται ως member του institution of civil engineers αλλά όχι civil ! Στα γράμματα δεν έχει διαφορά αφού μια χαρά δίνουν τα CEng MICE ( εκτός εξωτερικού που κ εκεί θεωρητικά υπάρχει θέμα ). Για αυτό και έχω ρωτήσει πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους στο ICE. Δεν με έχουν παραπέμψει σε σχετικό κανονισμό , αλλά μου έχουν απαντήσει σε μειλ ( το οποίο παρέθεσα πιο πάνω ) . Γενικά, πολύ παιχνίδι με τις λέξεις .. Μιλάμε πάντα για το EU directive , μέσω άλλων διαδικασιών ισχύουν άλλα. Η ορολογία Chartered Civil Engineer είναι προστατευμένη , δεν μπορείς να την χρησιμοποιείς χωρίς τις διαδικασίες που προβλέπονται από το ICE. Δεν έχει καμμία σχέση η άδεια ασκήσεως του ΤΕΕ. Μπορεί βέβαια κάποιος να πει ότι είναι qualified engineer στην Ελλάδα .
-
Το H&S CPD ήταν 6 ώρες min. (τουλάχιστον από Σεπτ 2018 μέχρι και Μάρτιο 2019). Επειδή προφανώς αλλάζει, καλό είναι να το τσεκάρετε όσοι ενδιαφέρεστε. Για την ίδια περίοδο, επιτρεπόταν 3 σελίδες / attribute + 12xA4 + 3xA3 (supporting documents). Φαντάζομαι και αυτό αλλάζει, οπότε επιβεβαιώστε το! Δεν διαφωνώ ως προς Chartered αλλά στο Civil. Βασικά, δεν είναι ότι διαφωνώ ακριβώς, απλά ενημερώνω τι μου απάντησε το ICE σε σχετική ερώτηση. Ουσιαστικά, μου απάντησαν ότι έγραψε ο peterpan παλαιότερα (παραθέτω απόσπασμα παρακάτω). Βέβαια, όταν επιμείναμε λίγο στο τι γίνεται και γιατί σχετικά με τις χώρες εκτός UK, τα μασούσανε λίγο. Όλα τα παραπάνω είναι από τα EU directive courses που παρακολούθησα περίπου Σεπτ - Νοε 2018. Σχετικά με συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι το ζουμί είναι το CV και η εμπειρία σου, αλλά το αλατοπίπερο είναι, κάποιες φορές, τα qualifications, τα οποία και ανοίγουν πόρτες. Σε κάθε περίπτωση, εαν έχεις γίνει CEng MICE στο UK μέσω EU directive και χρησιμοποιείς τον τίτλο Chartered Civil Engineer πχ στα Εμιράτα, φαντάζομαι ότι θα έχεις θέμα. Aν ισχύουν αυτά που μου απάντησε το ICE φυσικά.
-
Σχετικά με το CPD, μπορείς να βάλεις πράγματα όπως διάβασμα σχετικών βιβλίων, περιοδικών, άρθρων, αναζητήσεων στο διαδίκτυο, σχετικές εκπομπές στη τηλεόραση.διαδίκτυο, παρουσιάσεις, διαλέξεις, σεμινάρια ΤΕΕ κτλ, αλλά και προσωπικό ψάξιμο σε κάποιο θέμα. Π.χ, δεν ξέρω να κάνω flat slab με πεπερασμένα--> ξόδεψα 15 ώρες διαβάζοντας θεωρία, λυμένα παραδείγμα, manual λογισμικού κτλ. 'Εμαθα δηλαδή 5 πράγματα από προσωπικό ψάξιμο. Προφανώς δεν θα βάλεις 15 ώρες, μπορείς όμως να κάνεις μια αντιστοίχιση με μια θεωρητική διάλεξη που θα κάλυπτε την ίδια ύλη (πχ 3 ώρες). Προσοχή, αν θυμάμαι καλά χρειάζονται 6 ώρες τουλάχιστον σε health and safety (ανά χρόνο). Ουσιαστικά, αν το στηρίξεις καλά, τα πάντα είναι CPD..😉 Φαντάζομαι εννοείς το EU directive σωστα? Αν θυμάμαι καλά χρειάζεσαι 4-6 παραδειγματα(δηλαδή έργα) ανά attribute. Εγώ εβαλα 4 και ήταν οκ. Το attribute 1 και 2 είναι λίγο παραπλήσια, αυτό που λες ακούγεται μια χαρά. Εγώ έκανα πρώτα το CV (λίστα έργων που τη ζητάει κάπου στην αίτηση), και απο εκεί αποφάσισα ποια έργα θα βάλω (χρειάζεσαι παραδείγματα σε έργα. ). Εκεί έβαλα και μια σύντομη περιγραφή του έργου και των δικών μου αρμοδιοτήτων (2-3 σειρές). Έτσι, δεν είχα καθόλου περιγραφή στα attributes. Επίσης, με βόλεψε να έχω ένα έργο σε παραπάνω από ένα attribute, βασικά χρησιμοποίησα το ίδιο έργο σε 3 attributes (μου είπαν καλά είναι όχι παραπάνω). Φυσικά καλύπτεις άλλες πτυχές, ανάλογα το attribute. Για παράδειγμα, μια επίβλεψη, θα μπορούσες να τη βάλεις στο attribute 3,4,6. Νομίζω ότι αυτό το βρίσκεις μόλις γράψεις κάποια πράγματα, τότε θα αρχίσεις να σκέφτεσαι συνδυαστικά. Υπάρχουν και κάποια βίντεο στην σελίδα του ICE για τα attributes, προσωπικά δεν τα βρήκα ίδιαίτερα χρήσιμα πάντως. Εγώ έβαλα σχέδια, φωτογραφίες, μοντέλα υπολογιστή, υπολογισμούς σε χέρι και ότι άλλο είχα σχετικό με τα παραδείγματα. Νομίζω αφιέρωσα μισή με μια σελίδα ανά attribute (στο appendix). Φυσικά, δεν είναι υποχρεωτικό, εγώ θεώρησα ότι θα βοηθήσει στην αίτηση μου. Προσοχή στο μέγεθος του αρχείου, μπορεί να ξεφύγει με φωτογραφίες κτλ και υπάρχει όριο. Και κάτι ακόμη, Κάπου πιο πάνω είχε συζητηθεί το τι μπορείς να χρησιμοποιείς για τίτλο όταν πηγαίνεις μέσω EU directive. Η απάντηση που πήρα απο ICE είναι ότι "You would be CEng MICE so a charted member of the ICE, however, you would not be a Chartered Civil Engineer as this title is only awarded to those who become CEng MICE through the professional review." Επίσης, σε κάποια σεμινάρια του ICE, μας είχαν πει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τα CEng MICE σε χώρες εκτός UK (πάλι για τους EU directive). Με τη λογική ότι δεν μπορείς να είσαι CEng MICE στην Αυστραλία, μέσω αναγνώρισης UK-EU.Θα πρέπει να κάνεις ξανά χαρτιά για την αντίστοιχη αναγνώριση. Δείτε και τα σχόλια του Peterpan πιο πάνω (παραπάν που λέει και το ανέκδοτο), σχετικά με τους τίτλους και το Ελληνικό παράρτημα του ICE..
-
Κανα δυο πράγματα κ από εμένα : - Δεν επιβεβαιώνω , τουλάχιστον μισθολογικά, την άποψη μη chartered = senior technician . Ειδικά σε μικρότερες εταιρείες . Σίγουρα είναι πολύ καλό εργαλείο , αλλά το μην είσαι chartered δεν σε κάνει αυτόματα να θεωρείσαι technician - η Αγγλία είναι αρκετά δύσκολη χώρα για ζευγάρια με παιδιά σε ηλικία παιδικού σταθμού .Αν είναι μεγάλα έχεις την προσαρμογή στο σχολείο κτλ . Αν είναι μικρά (<4) , έχεις έξοδα παιδικού σταθμού . Τα οποία δεν είναι καθόλου αμελητέα . Πολύ συχνά , κάποιος παρατάει τη δουλειά για ένα χρονικό διάστημα έως να μεγαλώσουν τα παιδιά . Ψυχολογικά και οικονομικά , η πιο δύσκολη φάση στην Αγγλία κατά την άποψη μου . - αντιλαμβάνεστε ότι ένα ζευγάρι μηχανικών ( ας πούμε ) 30 χρόνων χωρίς παιδιά , είναι πολύ καλύτερα οικονομικά ( και κοινωνικά ίσως ) από ένα ζευγάρι ίδιας ηλικίας , εμπειρίας κτλ αλλά με παιδιά ηλικίας ας πούμε 1-4 χρονων. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι για έναν σολο μηχανικό εκτός Λονδίνου ( το θεωρώ απλησίαστο ) το οικονομικό δεν βγαίνει . Πλούσιος δεν θα γίνεις άμεσα , αλλά αναλόγως την φάση μπορεί να είσαι αρκετά άνετος . - ο καθένας ψάχνεται και κυνηγάει αυτό που πιστεύει τον γεμίζει περισσότερο . Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι . - ένα μεγάλο θέμα είναι τα παιδιά ( για όποιον έχει , η θέλει ) . Εδώ υπάρχει διάσταση απόψεων. Άλλος λέει ότι τα παιδιά είναι καλύτερα να μεγαλώσουν στην Ελλάδα . Μερικοί τα στέλνουν το καλοκαίρι στους παππούδες . Ας μιλήσουν και άλλοι άνθρωποι που έχουν παιδιά να μας πούνε την γνώμη τους . Εγώ αυτό που χαίρομαι στην Αγγλία ( μικρή , σχετικά , επαρχιακή πόλη ), είναι το ότι Υπάρχει ένας στοιχειώδης σεβασμός . Δεν καπνίζουν μέσα , δεν παρκάρουν σε ράμπες για ανάπηρους , η οδήγηση είναι πολύ λιγότερο επιθετική και άλλα πράγματα που δείχνουν σεβασμό . Κ πανω από ήλιο , θάλασσα και καφέ , εγώ σκέφτομαι σε ποιο μέρος το παιδί μου α) θα γίνει καλύτερος άνθρωπος και β) θα έχει περισσότερες ευκαιρίες στη ζωή του . Δεν είναι σε καμμία περίπτωση όλα ρόδινα στην Αγγλία - πουθενά δεν είναι . Δεν έχουν όμως και όλοι δικό τους σπίτι στην Ελλάδα - Τέλος , θεωρώ ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπρέπεια στη δουλειά στην Αγγλία ( μιλάω για μηχανικούς ) . Και το αντικείμενο είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον κατά την άποψη μου .
-
Η δυνατότητα υπάρχει, αλλά υπάρχουν επίσης θέματα.. αν κλείσεις βιβλία, το εισόδημα της Αγγλίας θα παίζει ρόλο στις εισφορές ; Αν ναι, άστα να πάνε. Παλαιότερα το ποσό ηταν συγκεκριμενο. Πως αλλιώς όμως θα μπορούσε να γίνει ; Ένας λογιστής σίγουρα θα βοηθούσε, εγώ δεν γνωριζω και τα του Εφκα τόσο καλά .. Πάντως, αν βγάλεις άκρη, ενημέρωσε μας γιατί φαντάζομαι θα ενδιαφέρει αρκετό κόσμο.
-
Ναι, ο εφκα είναι το ΤΣΜΕΔΕ. Γενικά, μάλλον το καλύτερο είναι να αλλάξεις την έδρα για τους λόγους που ανέφερες και όχι μόνο. Απλά σε κάποιες περιπτώσεις, η αλλαγή φορολογικής έδρας δεν είναι εύκολη.
-
Μπορείς όμως, ίσως, να κλείσεις βιβλία στην Ελλάδα αλλά να επιλέξεις να πληρώνεις εισφορές για να κατοχυρώσεις δικαίωμα σύνταξης στην Ελλάδα. Αυτο γινόταν παλιά , αλλά δεν ξέρω αν ακόμη μπορεί να γίνει. Δηλαδή, αν κλείσεις βιβλία, μπορείς να συνεχίσεις να πληρώνεις εφκα ; Φαντάζομαι ναι, απλά δεν ξέρω πλέον τι νόημα έχει... Έτσι, δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι self assessment form , αφού δεν ασκείς δραστηριότητα στην Ελλάδα. Τώρα, αν έχεις εισοδήματα από ενοίκια κτλ , το πράγμα περιπλέκεται μάλλον. Ρωτάω για τον υπολογισμό της διαφοράς γιατί, αν λάβεις υπόψιν τη διαφορά λίρας ευρώ, αν έχεις να καλύψεις τεκμήρια κτλ, ίσως να μην είναι καταστροφικό το να παραμείνεις φορολογικός κάτοικος Ελλάδας με την υποχρέωση να δηλώνεις τα εισοδήματα από Αγγλία.
-
Πόσο σίγουρος είσαι για το 1 ; Ακούγεται λογικό, όμως παλαιότερα έκλεινες βιβλία στην Ελλάδα, αλλά συνέχιζες να πληρώνεις ΤΣΜΕΔΕ, εκτός και αν έκανες διαγραφή από ΤΕΕ κτλ. Και νομίζω μπορούσες να αλλάξεις φορολογική έδρα. Βέβαια αυτό ίσχυε πριν αποσυνδεθεί η ασφάλιση από την ιδιότητα του μηχανικού. Υπόψιν, αλλαγή φορολογικής έδρας δεν γίνεται αν συμμετέχεις σε εταιρεία, αν είσαι διδακτορικός κτλ ——- Επίσης ξέρουμε πως ακριβώς υπολογίζεται η διαφορά στην φορολογία;
-
Καλή αρχή και από μένα. Αν μου επιτρέπεις κανα δυό συμβουλές (και για όλους τους σχετικά νέους, όντας και εγώ σχετικά νέος στην Αγγλία) Κράτα αρχείο από τις δουλειές που κάνεις. Όταν τελειώνεις μια δουλειά, κάνε τον κόπο να γράψεις δυο γραμμές (σε ένα εξέλ πχ) για το τι έκανες κτλ. Αυτό θα σε βοηθήσει όταν χρειαστεί να κάνεις κάτι παρόμοιο, όταν και αν θελήσεις να αλλάξεις δουλειά, αλλά θα σου φανεί επίσης χρήσιμο όταν και αν θελήσεις να καταθέσεις φάκελο για chartership. Εϊναι νωρίς, αλλά το να μαζεύεις πληροφορίες για την εμπειρία που σιγά σιγά θα αποκτάς δεν είναι κακή ιδέα. Πληροφορίες για chartership θα βρεις στο φόρουμ και αρκετά αναλυτικές μάλιστα Γράψου στο ICE και όπου αλλού είναι σχετικό και σε παίρνει, ειδικά αν το πληρώνει η εταιρεία. Αν την παλεύεις, πήγαινε και σε εκδηλώσεις. Οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι πολύ ισχυρό χαρτί και εδώ. Τέλος, μη φοβάσαι να ρωτάς! Καλή αρχή! Κατά τα άλλα
-
Έχε υπόψιν ότι η κάθε χώρα έχει κ τον τρόπο της. Στην Αγγλία το βιογραφικό ειναι δυο σελίδες, εκτός και αν η θέση απαιτεί κατάλογο έργων κτλ. Αν κάνεις μια αναζήτησή για portfolio mechanical engineering , θα πάρεις μια ιδεα . Μπορείς να κάνεις ενα PowerPoint και να το τυπώνεις, μπορείς να κάνεις κάτι ηλεκτρονικά και να έχεις ταμπλετ, μπορείς και τα δυο , έχεις αρκετές επιλογές. Το cover letter εγώ θα το κρατούσα ξεχωριστό και όχι τοσο τεχνικό ίσως . Το portfolio θα βοηθήσει τον ατζέντη να σε προωθήσει αλλα και εσένα στο να έχεις μια βάση συζήτησης στη συνέντευξη. Ολα αυτά για Αγγλία πάντα .
-
Μη το λες, εξαρτάται και από τη θέση. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να δείξεις τι έχεις κάνει. Γενικά, αυτό που περιγράφει ο φίλος πιο πάνω, είναι το portfolio. Είναι ξεχωριστό πακετάκι, περιλαμβάνει τα (πιο σημαντικά/σχετικά) έργα σου, προυπολογισμό, αρμοδιότητες, φωτογραφίες, σχέδια κτλ. Για κάθε θέση λογικό είναι να διαφέρει. Είναι, βασικά, η ευκαιρία σου να επικοινωνήσεις αυτά που δεν μπορείς να αναπτύξεις στο βιογραφικό σου.
-
Μπορείς να ζητήσεις και την άποψη των recruiter σε αυτά. Να ξέρεις , θέλουν και λίγο κυνήγι στη φάση που είσαι . Εγώ θα προτεινα να τους παίρνεις και τηλέφωνο , όχι μόνο μειλ κτλ. Διακριτικά μεν, αλλά επέμεινε να πάρεις και σχόλια για το βιογραφικό σου ( που σημαίνει να το διαβάσουν ). Επειδή μιλάμε για αυτήν τη στιγμή , εγώ θα θεωρούσα ότι δεν έχει αλλάξει κάτι ως προς την βίζα, το δικαίωμα εργασίας κτλ . Δηλαδή, αύριο μπορείς να δουλέξεις στην Μ.Β χωρίς βίζα. Τώρα, σε ένα , δυο η δέκα χρόνια , εσυ δεν μπορείς να ξέρεις τι θα γίνει. Ας ασχοληθεί ο απέναντι με αυτά στην τελική. Για το μητρώο, δεν νομίζω ότι χρειάστηκε, στη φάση που είσαι, κάτι από αστυνομία.Δίνεις διαβατήριο σε κάποια φάση και υπογράφεις διάφορες δηλώσεις ( ότι δεν έχεις καταδικαστεί κτλ κτλ). Αν σε ενδιαφέρει παραπάνω το συγκεκριμένο , στείλε πμ και θα ψάξω να βρω πιο συγκεκριμένα πράγματα.
-
Σωστά, πολύ σημαντικό είναι το ότι χρειάζεται, δυστυχώς, κάποιο κομπόδεμα για την αρχή. Ίσως χρειαστούν ενοίκια μπροστά , σίγουρα θα προκύψουν κάποια έξοδα , νομίζω έχουν αναφερθεί κάπου αναλυτικά. Επίσης, εννοείται ότι αν είσαι μόνος , θα ψαχτείς για ένα δωμάτιο η, στην καλύτερη, μια γκαρσονίερα. Το δυάρι το ανέφερα γιατί έχω ξεκάθαρη εικόνα ως προς τα έξοδα . Και κάτι τελευταίο : Εκτός από τα πάρε δώσε με ατζεντηδες , μπορείτε να ψάξετε για μικρότερες εταιρείες και μόνοι σας. Πχ ψάξτε για structural engineering companies ( και όλα τα συναφή όπως engineering consultants κτλ ) στο Surrey. Μετά στο Kent , στο Suffolk , στο Merseyside κτλ . Μπαίνετε στη σελίδα τους ( η στο LinkedIn τους) , βλέπετε αν ζητάνε κόσμο και επικοινωνείτε απευθείας χωρίς ατζέντηδες. Μπορεί να φαίνεται παράλογο, αλλά κάποια μικρότερα γραφεία, δεν τρελαίνονται για ατζέντηδες (για δίαφορους λόγους)