Driver
Members-
Περιεχόμενα
14 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Τοποθεσία
Αθήνα, Ελλάδα
-
Επάγγελμα
Ιδιώτης-Μη μηχανικός
-
Ειδικότητα
Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
1.114 profile views
Driver's Achievements
-
H άδεια άσκησης επαγγέλματος και ο αριθμός μητρώου δεν πρέπει να συγχέονται με την ΕΤΕΕΜ. Έχω άδεια άσκησης επαγγέλματος από την περιφέρεια Αττικής και είμαι εγγεγραμένος άνεργος στον ΟΑΕΔ (μηχανολόγος μηχανικός Τ.Ε.). Οπότε η απάντηση στο ερώτημα δίνεται από τον ΟΑΕΔ και μόνο.
-
Το έλυσα το θέμα τελικά και ενημερώνω αυτούς που θέλουν να βγάλουν άδεια άσκησης επαγγέλματος μηχανολόγου. Ουσιαστικά κάνεις εγγραφή στα μητρώα των μηχανολόγων ανωτέρων τεχνικών σχολών της περιφέρειας. Συνεπώς γι΄ αυτούς που ανήκουν στην περιφέρεια Αττικής και ειδικότερα στον Κεντρικό Τομέα Αθηνών, θα πάνε στην Πολυτεχνείου 4 και στον 6ο όροφο θα βρουν τις αιτήσεις για την εγγραφή στα μητρώα (άρα και έκδοση άδειας άσκησης επαγγέλματος) καθώς και για τις αναγγελίες.
-
Δε με ενδιαφέρει να εργαστώ σα μηχανικός αφού δεν είμαι. Ένα πτυχίο έχω, τίποτα σπουδαίο στην πραγματικότητα. Και αφού δεν έχω προϋπηρεσία και δεν είμαι 40, δε με δεσμεύει κάτι ώστε ντε και σόνι να δουλέψω σα μηχανικός. Αυτό εννοώ. Στρέφομαι σε άλλα επαγγέλματα.
-
Ίκαρε αυτό λέω... Πρέπει να υπήρχε όφελος και από τις 2 πλευρές για να καθιερωθεί το μπλοκάκι. Δεν το έζησα αυτό οπότε δε μπορώ να ξέρω τι οφέλη είχε στην πράξη αυτός που έκοβε δελτίο παροχής υπηρεσιών. Και ούτε πρόκειται. Χμ μη νομίζεις ότι και αυτοί που ξεκίνησαν το 2002 κατευθείαν στη δουλειά είναι σε καλή φάση τώρα. Οι περισσότεροι έπεσαν στη λούμπα της "καλής ζωής" και τώρα θα χρωστάνε αρκετά. Λίγοι είναι οι μάγκες που πήγαν κόντρα, επένδυσαν σε αυτό που έκαναν με σκοπό να αποπληρώσουν τα δάνεια και όχι σε ταξίδια, αυτοκίνητα, καλή ζωή... Προσωπικά ευτυχώς που έχω 4 χρόνια ΙΚΑ και προϋπηρεσία σε άσχετο κλάδο με αυτό του μηχανικού. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι δε νομίζω ότι θα φανούν κάπου χρήσιμα. Χαχαχα! Και, προσωπική άποψη πάντα (που βλέπω ότι επαληθεύεται στην πράξη αρκετές φορές), το ότι αποφοιτήσαμε από μια σχολή μηχανικών (ΑΕΙ-ΤΕΙ) δε σημαίνει ότι μας κάνει και μηχανικούς. Χωρίς προϋπηρεσία και "τρίψιμο στην πιάτσα" που λένε και οι μυημένοι, μηχανικός δεν είσαι. Και με αυτές τις συνθήκες δε με ενδιαφέρει κιόλας.
-
Τι θα κάνω; Μα θα συνεχίσω να είμαι στις λίστες του ΟΑΕΔ. Ήταν να έφευγα για μεταπτυχιακό το Φλεβάρη αλλά ματαιώθηκε το πρόγραμμα οπότε ξέμεινα. Πλέον δεν παίζουν χρήματα για μεταπτυχιακό, που ουσιαστικά είναι η ομαλή ένταξή σου σε μια ξένη χώρα. Όσο για το μηχανικός αυτοκινήτων, σαφώς και με ενδιαφέρει και μάλιστα τρελά. Αλλά κανείς δεν προσλαμβάνει έναν 30άρη χωρίς προϋπηρεσία. Η πρακτική μου είχε μεγάλη σχέση αλλά είναι 6 μήνες και οι περισσότεροι νομίζουν ότι δεν αρκεί ή ότι την έκανα στο χαβαλέ (πράγμα που δε συνέβη). Άντε να αποδείξεις ότι ξέρεις να δουλεύεις με τα χέρια.. Ίκαρε συμφωνούμε 100%. Απλά όταν συνειδητοποίησα πως δουλεύει ο μηχανικός στην Ελλάδα ήταν αργά για να τα παρατήσω. Πήρα το χαρτί έτσι γιατί ήθελα. Άλλωστε, όπως είχα ξαναδηλώσει πριν κανα 2 χρόνια, μπήκα στο ΤΕΙ διότι γουστάρω τα αυτοκίνητα και εν τέλει δεν ασχολήθηκα με αυτά. Ούτε τα εργοτάξια, ούτε τα φωτοβολταϊκά με ενδιέφεραν ούτε τίποτα απο αυτά. Μπήκα για ένα συγκεκριμένο σκοπό και αυτό δεν έγινε, οπότε δε χρειάζεται να το κουράζω. Αλήθεια, γιατί όλοι πάνε με μπλοκάκι αποκλειστικά; Οκ, φαίνεται έξοδο στον εργοδότη, ο υπάλληλος ουσιαστικά δεν έχει (είχε μάλλον) απαιτήσεις στις άδειες, επιδόματα, ωράριο κτλ αλλά παίζει και κάτι άλλο; Πάντως, με την τόση γραφειοκρατία που έχω περάσει μέχρι τώρα (εντός ΤΕΙ αλλά εκτός ειδικότερα), ούτε να σκέφτομαι να περάσω έξω από εφορία.. Γιατί κάποιος να μη δεχθεί ένα χαμηλότερο deal και να πάρει κάποιον ως μισθωτό; Ρωτώ έτσι; Δεν τα γνωρίζω αυτά. Και εν τέλει ρε παίδες, χαλαρά. Το ότι σπουδάσαμε κάτι συγκεκριμένο δε σημαίνει ότι πρέπει να ασχοληθούμε με αυτό. Οk, "τόσα χρόνια πεταμένα" κτλ δεκτά. Αλλά και να θέλει κάποιος να δουλέψει σα μηχανικός, δεν παίζει με αυτή την ανεργία.
-
Ακριβώς! Αυτός είναι ο λόγος που περιορίστηκα μόνο στην αίτηση για άδεια άσκησης επαγγέλματος μηχανολόγου και δεν έκανα αναγγελίες σχετικά με τις εγκαταστάσεις στα ηλεκτρολογικά, διότι πολύ απλά δεν γνωρίζω. Και δε μιλάμε για τραβήξεις 1-2 γραμμές, αλλά το να υπογράψεις την ορθή υλοποίηση μιας εγκατάστασης και μετά να γίνει η στραβή.. Δεν είναι για μένα αυτά. Είναι λίγο ρίσκο πιστεύω να ξεκινήσει κάποιος να εργάζεται ως μηχανικός και δη όταν καλείται να δουλέψει με μπλοκάκι. Προσωπικά δεν παίζει. Αν θέλει ο εργοδότης, ας πάει με το καθεστώς μισθωτού. Με εφορίες κτλ δε μπλέκω για να μην κάνω κάτι ουσιαστικό κιόλας. Άσε δε που τα χρόνια περνούν και "μηχανικός", όπως και οι περισσότεροι, είμαστε στα χαρτιά και όχι στην πραγματικότητα. Και το κακό είναι ότι κανείς στο εξωτερικό δεν προσλαμβάνει χωρίς καλή προϋπηρεσία σε κάποιο μεγάλο (ευρωπαϊκό) μαγαζί...
-
Άρα μιλάμε για ψηλά €400 στην τσέπη; Προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα εαν με αυτά τα χρήματα μπορούσα να ζήσω μόνος πληρώνοντας το ενοίκιο και τα πάγια καθημερινά έξοδά μου χωρίς υπερβολές. Αλλά όπως είναι η πραγματικότητα αυτό δεν παίζει. @GiorgosAsim φίλε δεν παίζει τίποτα έξω; Όχι ότι το εξωτερικό είναι ο παράδεισος, αλλά ένα ξεκίνημα σαν αυτό που έκαναν οι νέοι στην πιάτσα πριν 10 χρόνια εδώ στο Ελλάντα. ΥΓ: Στο λέει ένας 30άρης που δε βλέπει στον ήλιο μοίρα και τον τρώει αυτή η μίζερη ελληνική πραγματικότητα.
-
Επανέρχομαι στο θέμα, σκάβοντάς το αν και μηχανολόγος. Ο λόγος είναι ότι το ίδιο ισχύει και για τους ηλεκτρολόγους ΤΕ. Έχω μπερδευτεί διότι: Στο site των ΚΕΠ δίνουν σαν οδηγό αυτό: http://www.kep.gov.gr/portal/page/portal/kep/FullStory?sid=1451 Ο Billectro πιο πάνω δίνει άλλη, διαφορετική διαδικασία και κυρίως όσον αφορά τα παράβολα. Εγώ παίρνω τηλέφωνο στα γραφεία της Νομαρχίας Αθηνών Κεντρικού τομέα (2105224167 και 2105224955) και δεν απαντά κανείς. Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έκανε πρόσφατα αυτή τη δουλειά να μας πει τι ακριβώς γίνεται;
-
Μεταπτυχιακό Μηχανολόγου ΤΕ/ Automotive Engineering
Driver replied to Driver's θέμα in Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
Δε θα υπηρετήσω στο στρατό ξηράς, συνεπώς για μένα είναι 12 μήνες. Ίσως και παραπάνω εαν αυξηθεί όπως λένε. Κοίτα, από το να έχω να με κυνηγάει το φανταριλίκι μετά το μεταπτυχιακό που μπορεί να βρω κι ένα αντικείμενο που με ενδιαφέρει, προτίμησα να το κάνω τώρα να ξεμπερδεύω ώστε να μην έχω εκρεμμότητες πίσω. Μπορεί να είμαι λάθος δε λέω, αλλά τουλάχιστον έχω επιχειρήματα που υποστηρίζουν την άποψή μου. Επιγραμματικά μιας και δε μιλάμε εδώ για την τριτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας: 1) Σπούδαζα όταν έγιναν οι καταλήψεις τέλη 2006 αρχές 2007 με αποτέλεσμα να αποδιοργανωθούνε εντελώς οι καθηγητές. Ευτυχώς για μένα που δούλευα και τα ένσημα υπάρχουν. 2)Το αντικείμενο του ΤΕΙ δεν ήταν αυτό που θέλω. Συμφωνώ ότι ένας Mechanical έχει ευρύτερες γνώσεις από εναν Automotive Engineer εαν τις διδαχθεί σωστά. Κάτι τέτοιο δεν είδα να συμβαίνει στο ΤΕΙ Πειραιά. Χυμείο εντελώς, με τους διδάσκοντες να μην ενδιαφέρονται για τους σπουδαστές.. Όταν συνειδητοποίησα το πως δουλεύει το ίδρυμα, τέλειωσα γρήγορα και χωρίς αντιγραφές κτλ. 3) Ως αποτέλεσμα της παραπάνω χυμείας, να κάνω 8 χρόνια και όχι 4 που θα έπρεπε. Το τι γραφειοκρατία πέφτει για τα αυτονόητα.. Ουρές και ξύλο για να γραφτούμε στο εξάμηνο ενώ υπήρχε ήδη η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των σπουδαστών αλλά ...στα χαρτιά. Η απάντηση στην ερώτηση γιατί γίνονται όλα αυτά, θυμάμαι τότε της γραμματείας, ήταν ότι "κάποιοι τα έφαγαν". Δε θα μιλήσω για την πρακτική... Και πολλά άλλα που και μόνο στη σκέψη τους με κάνουν να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο για την επιλογή μου. Τουλάχιστον έμεινε ένα χαρτί που ελπίζω να αναγνωρίζεται κάπως στους ξένους ώστε να ακολουθήσω αυτό που πραγματικά θέλω με σωστούς ανθρώπους και όχι με τους δικούς μας. Ελπίζω η τελευταία προσφορά στη χώρα μου να είναι ο στρατός και τίποτε παραπάνω απο κει και πέρα. Όσο άσχημο και να ακούγεται. -
Μεταπτυχιακό Μηχανολόγου ΤΕ/ Automotive Engineering
Driver replied to Driver's θέμα in Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
Ε, εντάξει, ο καθένας έχει την άποψή του. Είναι και λίγο υποκειμενικό το θέμα. Είναι σαφές ότι δεν μπορώ να ξέρω πώς είναι να ζεις στη Γερμανία, αλλά από τις 2 εβδομάδες που έκατσα, μια χαρά μου φάνηκαν τα πράγματα εντός κι εκτός εργοστασίου. Όσο για τα Αγγλιάκια, ούτε να τα βλέπω.. Τους είδα και στον τόπο τους, και εδώ στην Ελλάδα τα καλοκαίρια. Σε καμμια περίπτωση δεν το είπα υποτιμητικά. Απλά είναι το πιο σύνηθες, ειδικά σε ιδιωτικά ιδρύματα. Είναι σκοπός να μάθω τη Γερμανική εννοείται, αλλά ας κάνω το πρόγραμμα στα Αγγλικά, και αφού υπάρχει η δυνατότητα γιατί όχι; Ελπίζω μόνο μετά το 12μηνο χάσιμο που θα έχω (στρατός), να μπορέσω να κάνω κάποιο χρόνο ώστε να δώσω TOEFL, αν και δεν έχω ιδέα περι δυσκολίας και λοιπών θεμάτων περι αυτού. Με Γερμανούς που μιλούσα, μού είπαν ότι αυτό το δείχνουν περισσότερο στους μαύρους και στους Πακιστανούς κτλ, όχι με εμάς δηλαδή. Υπάρχει ένας ρατσισμός για τους Έλληνες με τις "βοήθειες" που δίνουν και δικαιολογημένα καθότι δεν τους λένε τα Γερμανικά ΜΜΕ ότι πρόκειται για δάνεια, αλλά δε νομίζω να με επηρεάσει τόσο πολύ στην καθημερινότητά μου. Εν τέλει, θα μου πείτε, καλά μιλάς για προοπτική 1μιση χρόνο και ίσως και λίγο παραπάνω, και σχεδιάζεις από τώρα ρε μεγάλε; Η απάντηση είναι ότι αν δεν άφηνα ανεκμετάλλευτο τόσο καιρό, αυτή τη στιγμή θα είχα Γερμανική ip. -
Μεταπτυχιακό Μηχανολόγου ΤΕ/ Automotive Engineering
Driver replied to Driver's θέμα in Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
ikaros13 στην Αγγλία δε θέλω να πάω για 2 λόγους: 1) Δεν πάω με τίποτα το λαό τους, και γενικότερα την κουλτούρα τους μιας και τους έζησα για λίγο 2) Η Αγγλία έχει γίνει η βιομηχανία των μάστερ για τους Έλληνες! Τι πιο κλασικό από ένα Ελληνάκι να έχει ένα μεταπτυχιακό Αγγλικού ιδρύματος είτε από εδώ είτε απο κει. Υπάρχει κάποιος σε αυτό το φόρουμ που έχει κάνει κάτι αντίστοιχο στη Γερμανία; -
Μεταπτυχιακό Μηχανολόγου ΤΕ/ Automotive Engineering
Driver replied to Driver's θέμα in Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
Θα προσπαθήσω για τα Αγγλικά, ενδεχομένως και για κάποια Γερμανικά, αλλά δε ξέρω τι θα προλάβω όταν τελειώσω το στρατό μέχρι να φύγω. Από όρεξη άλλο τίποτα....! -
Μεταπτυχιακό Μηχανολόγου ΤΕ/ Automotive Engineering
Driver replied to Driver's θέμα in Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Το πρόβλημα είναι ότι δε ξέρω καθόλου Γερμανικά και πολύ φοβάμαι ότι δεν προλαβαίνω καθότι ότα θα τελειώσω το στρατό θα είμαι ήδη 28 χρονών χωρίς μεταπτυχιακό, χωρίς 2η ξένη γλώσσα και ούτε 1 μέρα σας προϋπηρεσία σε αυτόν τον τομέα! Όσο για τα Αγγλικά, είμαι στο Lower... -
Γεια σας παιδιά. Πρόσφατα πήρα το πτυχίο μου από το ΤΕΙ Πειραιά. Από το λύκειο ήξερα ότι θέλω να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα, όχι όμως σε επίπεδο επισκευών όπως συμβαίνει στην Ελλάδα, αλλά σε κατασκευαστικό-σχεδιαστικό επίπεδο. Μπήκα στο ΤΕΙ έχοντας στο μυαλό μου ότι εκτός του ότι θα μάθω αρκετά για τη μηχανολογία, θα μπορέσω να ασχοληθώ και λίγο με τα αυτοκίνητα. Πράγματα που δεν έγιναν ποτέ. Μετά από 8 (..χαμένα χρόνια στο ΤΕΙ και 1 ακόμα του στρατού που έρχεται, λέω να κάνω ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό πάνω στον τομέα του αυτοκινήτου. Μεγαλύτερο πάθος μου όσο περνάνε τα χρόνια είναι κυριως τα ηλεκτρονικά που έχουν να κάνουν με τα οχήματα. ECU, αισθητήρες κτλ... Το αντκείμενο που ασχολήθηκε το ΤΕΙ κατα βάση (κτίρια, ενέργεια κτλ) με άφησαν παγερά αδιάφορο, εξ ου και η επιλογή μου να δουλεύω περισσότερο αυτά τα χρόνια από το να ασχολούμαι με το ΤΕΙ. Όχι όμως με τη Μηχανολογία! Η πρόσφατη επίσκεψή μου στο εργοστάσιο της VW στο Wolfsburg της Γερμανίας με άφησε με ανοιχτό το στόμα και θεώρησα ότι αυτό είναι το περιβάλλον που θα ήθελα να εργάζομαι. Συνεπώς, ποιο δρόμο θα μπορούσε κάποιος απόφοιτος ΤΕ να ακολουθήσει στο εξωτερικό (..πάντα) ώστε να σπουδάσει το αυτοκίνητο αυτό καθ' αυτό, και μετέπειτα να μπορέσει να εργαστεί στο συγκεκριμένο τομέα; Όπως καταλαβαίνετε, πολεοδομίες, μηχανολογικές μελέτες παντός τύπου και λοιπα μηχανολογικά πόστα στην Ελλάδα, δεν είναι επιλογή μου αν κι έχω σπουδάσει μηχανολόγος. Θα προτιμούσα να εργαστώ σε κάποιον άλλον τομέα. Συνεπώς ο,τιδήποτε εκτός του αυτοκινήτου, με αφήνει αδιάφορο. ΥΓ: Σόρυ για το μακροσκελές ποστ.