Μετάβαση στο περιεχόμενο

seismic_is_back

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    84
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Φήμη στην κοινότητα

-56

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Ανεξάρτητος ερευνητής πάνω στην αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών. http://file.scirp.org/Html/6-1880388_59888.htm
  • Επάγγελμα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου
  • Ειδικότητα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

1.330 profile views
  1. Ευχαριστώ πολύ. Και κάτι ακόμα. Αν ένας μη μηχανικός γράφει εφαρμοσμένη ακαδημαική έρευνα σε διεθνή περιοδικά πολιτικών μηχανικών με κριτές τι είναι? Dr, συγγραφέας, ανεξάρτητος ερευνητής, κάτι άλλο τι? ... τι είναι από όλα αυτά? Σε αλληλογραφία που έχω με ξένα περιοδικά με αποκαλούν όλα αυτά και αισθάνομαι άβολα για αυτό ρωτώ. Μέχρι που με ρώτησαν αν θέλω να γίνω κριτής...
  2. Ο εργοδηγός δομικών έργων μπορεί να κάνει μελέτη με υπογραφή? Ξέρετε τα δικαιώματα του εργοδηγού δομικών έργων? Αν μπορεί να κάνει μελέτη τότε τι είναι δεν είναι μηχανικός? Είμαι εργοδηγός δομικών έργων και δεν το βρίσκω στις ειδικότητες του φόρουμ. Τι να δηλώσω ότι είμαι? Σύμφωνα με τα επαγγελματικά δικαιόματα μπορεί να κάνει μελέτες έστω και μικρές. Είμαι μη μηχανικός ή μηχανικός? Πέστε μου σας παρακαλώ για να ξέρω τι να δηλώσω. http://www.teelar.gr/images/Epaggelmatika/Dikaiomata/epaggelmatika_dikaiomata.pdf
  3. Εγώ προσωπικά δεν θεωρώ πολύ σωστό ( αν δεν υπάρχουν υποστυλώματα ) να έχουμε πλάκα από σκυρόδεμα ( πολύ βάρος ) πάνω σε ελαφριά φέρουσα τοιχοποιία. Δεν είναι τόσο καλή λύση για αντισεισμικό σχεδιασμό διότι η αντοχή σε αδρανιακές εντάσεις ( ροπών ανατροπής ) της τοιχοποιίας ως προς την πλάκα είναι μικρή. Το αλφαμπλοκ - ytong είναι το κατάλληλο υλικό για πολυόροφες κατασκευές με φέροντα σκελετό διότι το μικρό του βάρος μειώνει τόσο τα στατικά φορτία ( οπότε και την καταπόνηση των φερόντων στοιχείων ) όσο και τις αδρανειακές εντάσεις με αποτέλεσμα μικρότερο στρεπτοκαμπτικό λυγισμό πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, οπότε λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.
  4. Μπορεί να ανήκετε σ’ εκείνους τους ανθρώπους που νομίζουν ότι η ενέργεια του υδρογόνου είναι μια φαντασίωση κάποιων μελλοντολόγων ή κάποιων άλλων συγγραφέων επιστημονικής φαντασίας. Το υδρογόνο υπάρχει αλλά κοστίζει να παραχθεί με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης. Δέστε σε αυτό το βίντεο πόσο θα στοιχίζει με την μέθοδο του Πέτρου Ζωγράφου. https://www.youtube.com/watch?v=k3goCYQXh-E&feature=youtu.be
  5. Φυσικά και το πιστεύω. Είναι μάλιστα και καλός μου φίλος. Ένα δεν πιστεύω...ότι τα έχουμε ανακαλύψει όλα.
  6. Μία εφεύρεση που χρησιμοποιεί ως καύσιμο μόνο το νερό, πόσιμο ή υφάλμυρο, φιλοδοξεί να αλλάξει όλα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα για την παραγωγή ηλεκτρισμού καθώς και για την παραγωγή υδρογόνου ως καύσιμη ύλη για τη λειτουργία βενζινοκινητήρα και να λύσει το ενεργειακό πρόβλημα. Επινοήθηκε από μια ελληνική ερευνητική ομάδα με επικεφαλής τον ερευνητή και εφευρέτη Πέτρο Ζωγράφο που ασχολήθηκε από το 1980 με την έρευνα των ραδιοσυχνοτήτων και των ηλεκτροφασματικών εφαρμογών. Το zougla.gr αναδεικνύει αυτή την εντυπωσιακή ανακάλυψη με σκοπό να επακολουθήσει η αναγνώριση από την επιστημονική κοινότητα και να καλυφθεί η… απόσταση μεταξύ των επιστημονικών εργαστηρίων και της παραγωγής και διάθεσης στο ευρύ κοινό της εφαρμογής, με προφανή οφέλη για όλο τον κόσμο. Πηγή http://www.ello.gr/%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B6%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82/
  7. Υπάρχει λύση αν έχεις άλλα μάρμαρα για να τα αντικαταστήσεις. Με ένα μικρό τροχό μαρμάρου κόβεις το παλιό μάρμαρο από την μία γωνία προς την άλλη σε σχήμα ( Χ ) και το αφαιρούμε προσεκτικά με ένα σφυρί και ένα καλέμι αρχίζοντας να το σπάμε από το κέντρο του ( Χ ). Αφαιρείς και την παλιά κόλα από κάτω και τοποθετείς το νέο μάρμαρο.
  8. Θα με βοηθούσε πολύ φίλοι μου αν μου λέγατε τι να του πω... Φάγαμε όλο το απόγευμα να βρούμε λύση...
  9. Ένας φίλος μου μηχανικός θέλει να κάνει προσομοίωση κάνοντας προένταση στα υποστυλώματα της κατασκευής μεταξύ του δώματος και του εδάφους. Όμως δεν υπάρχει πρόγραμμα να προσομοιώνει αυτή την μέθοδο. Θα μας βοηθούσατε αν είχατε κάποια ιδέα που να μπορεί να γίνει διαφορετικά. Π.χ να βάλουμε μια πολλή μεγάλου πάχους κοιτόστρωση ή μεγάλους πεδιλοδοκούς και να κάνουμε προένταση μεταξύ βάσης και δώματος?
  10. Ιδιώτης γράφει σε επιστημονικό περιοδικό μηχανικών με κριτές και είναι μέσα στα πιο δημοφιλή θέματα? The Ultimate Anti-Seismic System Most popular papers in Open Journal of Civil Engineering http://www.scirp.org/journal/HottestPaper.aspx?JournalID=788
  11. Συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης.... Αν μεταφέρει αξονικά φορτία. Η ροπή ανατροπής αναγκάζει το υποστύλωμα να χάσει την κατακόρυφο. Η ελαστικότητα των καθ ύψος υποστυλωμάτων βοηθά να ενταθεί αυτό το πρόβλημα. Αυτή την στιγμή που χάνει την κατακόρυφο η βάση ανασηκώνετε λίγο και το δώμα περισσότερο λόγο της προσθετικής ελαστικότητας των καθ ύψος υποστυλωμάτων. Η αντίδραση της ανόδου στο δώμα σταματά με τον μηχανισμό του τένοντα. Ο λυγισμός των κορμών των υποστυλωμάτων σταματά με τον μηχανισμό του τένοντα. Η αντίδραση στο δώμα είναι η μία αντίδραση. Η άλλη αντίδραση προς την ροπή του υποστυλώματος εφαρμόζετε στο κάτω αντικριστώ ( Π ) της βάσης. Και οι δύο αυτές αντιδράσεις τόσο στο δώμα όσο και στην βάση εφαρμόζουν θλιπτικές τάσεις στο υποστύλωμα αντίθετης κατεύθυνσης. Την θλίψη στο δώμα το υποστύλωμα την αντέχει αφού είναι αρνητικής κατεύθυνσης με αρνητικό πρόσημο από ότι είναι τα στατικά φορτία. Η θλίψη στο ( Π ) της βάσης αυξάνεται λίγο αλλά όχι τόσο που να χρειάζεται μεγαλύτερη διαστασιολόγηση. Τα επιμήκη υποστυλώματα δουλεύουν καλύτερα από τα τετράγωνα διότι πακτώνονται αμφίπλευρα στα άκρα του. Αργότερα θα δείτε ότι με αυτή την μέθοδο ο τένοντας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές του ικανότητες προτού αστοχήσει. Ο οπλισμός με τον μηχανισμό της συνάφειας αστοχεί πολύ πριν εξαντλήσει τις εφελκυστικές του ιδιότητες διότι οι μηχανισμοί αναγκάζουν το σκυρόδεμα να αστοχήσει πρώτο ακυρώνοντας τις εφελκυστικές ικανότητες του χάλυβα. Αυτό λέγετε σπατάλη οπλισμού που ανεβάζει το κόστος των κατασκευών. Πρώτο δεν είναι πειράματα όλα ή είναι ή πρέπει να μελετηθούν. Το κόστος θα το δεις σφαιρικά για όλη την μελέτη και όχι συγκεκριμένα στο κόστος του μηχανισμού. Ένα παράδειγμα. Μία ανεμογεννήτρια μεγάλη χρειάζεται 500 κυβικά Ο.Σ + εκσκαφές Κόστος 200000 ευρώ. Με 4 αγκυρώσεις κόστους 10.000 ευρώ γλιτώνεις 400 κυβικά σκυρόδεμα + τις πολλές εκσκαφές Το ίδιο συμβαίνει για τις βάσεις όλων των μεγάλων έργων. ( φράγματα, γέφυρες κ.λ.π ) Στην γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και σε κάθε γέφυρα για να παραλάβουν την ταλάντωση που προκαλεί ο άνεμος στο οδόστρωμα τοποθετούν υδραυλικά συστήματα που σπάνε όταν γίνεται σεισμός. Αντί αυτού αν μέσα από τους πεζόδρομους πέρναγαν 4 - 5 προτεταμένοι τένοντες της μεθόδου που λέω πακτωμένοι στα άκρα του εδάφους της γέφυρας κανένα πρόβλημα με λίγα χρήματα. Πως χαμηλώνει το κόστος. Αν οι υπολογισμοί δείξουν μικρά αξονικά φορτία, τότε πακτώνεις μόνο τα γωνιακά και περιφερειακά υποστυλώματα κατεβάζοντας το κόστος στο μισό. Αυτό που χρειάζεται είναι να μιλήσουμε όλοι μαζί. Εγώ ο Π. Καρύδης και εσείς. Δεν θα πιστεύεται τι θα πούμε.
  12. Ξέρω τι είναι προένταση και τι είναι πάκτωση. Προένταση πάνω στα υποστυλώματα δεν εφαρμόζω. Για να υπάρχει πάκτωση μεταξύ δύο μερών π.χ δοκού και υποστυλώματος εφαρμόζουμε την μέθοδο του μηχανισμού της συνάφειας μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα. Υπάρχουν όμως και άλλοι μηχανισμοί πάκτωσης οι οποίοι είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί διότι διορθώνουν προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας. Η μέθοδος που σας λέω δεν επιβάλει θλιπτικά φορτία στα υποστυλώματα απλά αλλάζει τον μηχανισμό πάκτωσης των δύο άκρων του τένοντα. Στο ένα άκρο του δώματος πακτώνουμε με την βίδα και στο άλλο άκρο του τένοντα πακτώνουμε με τον μηχανισμό της άγκυρας. Πάνω στο έδαφος θεμελίωσης εφαρμόζουμε την προένταση ( όχι πάνω στα υποστυλώματα. ) προτού κατασκευάσουμε τα υποστυλώματα. Αυτή η προένταση εφαρμόζετε στο ένα άκρο του τένοντα πάνω στον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας για να γίνει η πάκτωση του ενός άκρου με το έδαφος. Οπότε έχουμε δύο πακτώσεις η μία στο δώμα με τον κοχλία και η άλλη στο έδαφος με τον μηχανισμό. Ουδεμία προένταση πάνω στο υποστύλωμα. Ναι μεταφέρει αξονικό φορτίο στο υποστύλωμα αλλά.... Πρέπει να εξετάσουμε πολλά βασικά στοιχεία. α) Αν το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να το παραλάβει χωρίς να αυξήσουμε τις διαστάσεις. β) Από ποιές διατομές αφαιρεί τα φορτία αυτά και σε πιες διατομές τα εκτρέπει. Ακόμα πρέπει να εξετάσουμε και να συγκρίνουμε τα + και τα - μεταξύ του μηχανισμού τις συνάφειας και των δύο άλλων μηχανισμών πάκτωσης που εφαρμόζω. Συνεχίζεται..
  13. Ας τα πάρουμε ένα ένα. Αυτά που κάνει η μέθοδος που προτείνω δεν τα κάνει καμία άλλη μέθοδος ... είναι σαν αυτό που λέμε για τα σαμπουάν τρία σε ένα. α) Ελέγχει την ταλάντωση του φέροντα όπως τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.Θέλεις να ταλαντεύεται πολύ, λίγο, καθόλου... μπορείς από το δώμα να ρυθμίσεις το εύρος πλάτους ταλάντωσης. Τόσο μεγάλο έλεγχο του συντονισμού κανένα σύστημα στον κόσμο δεν το κατορθώνει. β) Με το ίδιο σύστημα έχεις πασσαλώσεις ανωτέρας ποιότητας διότι είναι έχτρα ισχυροί λόγο συμπίεσης των πρανών. Οπότε ισχυρή θεμελίωση. γ) Σε ασύμμετρες κατασκευές είναι το μόνο σύστημα που μπορεί να ελέγξει τις στρεπτομεταφορικές παραμορφώσεις καθώς και όλους τους μηχανισμούς ( μαλακούς ορόφους ) διαφορά φάσης εδάφους κτιρίου και πλακών. δ) Είναι το μόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε υφιστάμενες κατασκευές, και το μόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε σεισμόπληκτες κατασκευές άμεσα. ε) Είναι το μόνο που μπορεί να σταματήσει Αναπηδήσεις κτιρίων λόγο κατακόρυφων συνιστωσών και κατακόρυφων σεισμικών μετατοπίσεων Αντίθετα με τα άλλα συστήματα τόσο οι αναπηδήσεις όσο και οι δυνατοί άνεμοι τους δημιουργούν προβλήματα. περισσότερα προτερήματα στην ανάρτηση 21 http://www.michanikos.gr/topic/28111-draft-report-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%A5%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B5%CE%BB%CE%BA%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1/page-3 ζ) Δεν είναι ανάγκη να είναι πανταχόθεν ελεύθερο. Μπορεί να τοποθετηθεί και δε κατασκευές που η μία εφάπτεται πάνω στην άλλη. Βασικά όσες εργασίες μπορείς να κάνεις με τις βίδες, άλλες τόσες εφαρμογές μπορείς να κάνεις με την μέθοδο αυτή. Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου θα είχε τον μισό προυπολογισμό με την μέθοδο αυτή. Οι ανεμογεννήτριες οι γέφυρες και γενικά τα μεγάλα έργα θα είχαν μικρές βάσεις κατά το 1/4 του σημερινού όγκου τους. .... κλπ. Το βασικό όμως πλεονέκτημα από όλα τα άλλα συστήματα είναι ότι δεν ανεβάζει αλλά κατεβάζει το κόστος των κατασκευών. Αν μπορείς να κάνεις μικρές βάσεις ( εκσκαφές + σκυρόδεμα = - ) Αν σου καταργεί την στροφή των κορμών των φερόντων στοιχείων - ροπές = πρέπει να ξαναγραφτεί η σεισμική μηχανική.
  14. Ναι σε ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση. Δεν μπορώ να το διορθώσω γιατί πέρασε ο χρόνος επεξεργασίας της ανάρτησης.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.