Μετάβαση στο περιεχόμενο

ioulida_arxitekt

Members
  • Περιεχόμενα

    100
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

957 profile views

ioulida_arxitekt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

73

Φήμη στην κοινότητα

  1. Και γω έτσι το φανταζόμουν, αλλά ο πολιτικός μηχανικός της περιοχής που έχει κάνει το τοπογραφικό θεωρεί ότι υπάρχει θέμα και είναι ασαφές και το συζητάνε με τον υπάλληλο της Υ.ΔΟΜ. και δε μπορούν να απαντήσουν. Οι δρόμοι δεν είναι κύριοι, οπότε φαίνεται να μπορούμε να τοποθετήσουμε ελεύθερα. Ευχαριστώ και πάλι!
  2. Ευχαριστώ πολύ!!! Οπότε δεν έχει καθόλου εφαρμογή το ΦΕΚ για τους οικισμούς προ του 23 σε αυτή την περίπτωση? Σε σχέση με το όριο του οικοπέδου προς το δρόμο, που είναι το βασικό πρόβλημά μας, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε ελεύθερα το κτίριο είτε στο όριο, είτε πιο μέσα αν θέλουμε?
  3. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα! Έχουμε ένα πρόβλημα με ένα οικόπεδο (655 τ.μ.) σε οικισμό που είναι ταυτόχρονα στάσιμος και προ του 23 (μέσα στο συνεκτικό τμήμα). Μας ενδιαφέρει να χτίσουμε κατοικία, οπότε πάμε με τους όρους δόμησης των στάσιμων οικισμών. Αλλά είναι και στο συνεκτικό τμήμα του οικισμού προ του 23 και είναι πάνω από 500 τ.μ., οπότε θα έπρεπε να αφήσουμε 4 μ. από το δρόμο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε δύο δρόμους, είναι γωνιακό, και στενό οικόπεδο, οπότε αυτές οι αποστάσεις μας είναι μεγάλο πρόβλημα. Στο ΦΕΚ για τους στάσιμους οικισμούς - άρθρο 8 - λέει ότι από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε διάταξη αντίθετη με τις διατάξεις του ή κάθε διάταξη που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το αντικείμενό του στις περιοχές των στάσιμων οικισμών. Όμως το ΦΕΚ των στάσιμων δεν αναφέρει αποστάσεις από τα όρια του οικοπέδου, οπότε θα ακυρώνονταν σίγουρα οι αποστάσεις που λέει το προγενέστερο για τους οικισμούς προ του 23, είναι δηλαδή ασαφές. Ο μοναδικός υπάλληλος της αρμόδιας υπηρεσίας δηλώνει ότι δε μπορεί να μου απαντήσει αν υπερισχύει το ΦΕΚ των στάσιμων και τί αποστάσεις πρέπει να αφήσουμε από το δρόμο.... Αν μάθω λέει να του πω και κείνου.... Παρακαλώ για λίγη βοηθεια!!!
  4. Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!
  5. Καλησπέρα και καλό μήνα! Για τις κατεδαφίσεις προσωπικά βάζω και αμοιβή αποτύπωσης υπάρχοντος. Ειδικά αν είναι προ του 55 και θέλει ΣΑ ζητούν κανονική σειρά σχεδίων για να το αξιολογήσουν, τουλάχιστον στην Αθήνα που μου έχει τύχει. Χρονικός προγραμματισμός και τεύχη δε νομίζω ότι μπαίνουν και δεν έχω βάλει ποτέ, αφού δεν έχεις να κατασκευάσεις κάτι. Για τον μεσότοιχο δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχει, μάλλον πρέπει να γραφτεί σε άλλο post, αφού δεν έχει σχέση με την αμοιβή, αλλά με τη διαδικασία.
  6. Οι εξώστες σίγουρα δε μπαίνουν στον προϋπολογισμό του έργου, όσον αφορά τις αμοιβές. Λογικά αυτά αναφέρονται στη σχετική νομοθεσία με βάση την οποία γίνεται ο έλεγχος και είναι στημένα και τα σχετικά προγράμματα. Για το ΣΔΑ δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο, αλλά με την απλή λογική, εφόσον και οι εξώστες θα αποτελέσουν μπάζα κατά την κατεδάφισή τους, ο όγκος των υλικών τους θα έλεγα ότι θα πρέπει να μπει.
  7. Καλησπέρα και καλό μήνα! Το σωστό όταν υπολογίζεις αμοιβές (για οποιαδήποτε μελέτη) είναι να βάζεις την επιφάνεια με την οποία ασχολήθηκες. Δηλαδή αν, για λόγους στατικών, πρέπει να εντάξεις στη μελέτη σου και το νόμιμο τμήμα, πρέπει να υπολογίσεις αμοιβή και για αυτή τη δουλειά, άσχετα αν είχε πληρωθεί κάποιος κάποτε τη στατική μελέτη, αφού εσύ κάνεις μια καινούρια μελέτη σήμερα και πρέπει να την πληρωθείς. Για το στατικό θέμα δεν τα ξέρω καλά, καθότι αρχιτέκτονας που κάνω μόνο αρχιτεκτονικά.
  8. Όποιος συμφωνεί μπορεί να υπογράψει και να διακινήσει το παρακάτω ψήφισμα: https://secure.avaaz.org/el/community_petitions/tehniko_epimelitirio_ellados_keimeno_pros_tee_kai_ypoyrgeio_gia_tin_ektakti_oikonomiki_enishysi_/?tgTEHab Αξιότιμε κ. Πρόεδρε ΤΕΕ, με την παρούσα επιστολή σας διαβιβάζεται το αίτημα μου, που είναι το ίδιο με των χιλιάδων Μηχανικών που ανήκουν στην ευάλωτη ομάδα των μη μισθωτών ελευθέρων επαγγελματιών, για άμεση σύνταξη και προώθηση προτάσεων προς την Πολιτεία για την υλοποίηση εφαρμογής Οικονομικών Μέτρων Ενίσχυσης τουλάχιστον για τους τρέχοντες 2-3 μήνες της πρωτόγνωρης αυτής κρίσιμης περιόδου της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Ενδεικτικά αναφέρονται εδώ κάποια ανακουφιστικά μέτρα για την ενίσχυση των μη μισθωτών ελεύθερων επαγγελματιών: 1. το επίδομα ενίσχυσης των 800,00€ που ανακοινώθηκε ήδη για τους ελεύθερους επαγγελματίες να ισχύσει και για όλους τους μη μισθωτούς (τους έχοντες ενεργή έναρξη επαγγέλματος εργασιών και ανοιχτά βιβλία-μπλοκάκι και οι οποίοι δεν έχουν επιπλέον εισόδημα από μισθωτή εργασία-δραστηριότητα) Μηχανικούς, τουλάχιστον στο ύψος του επιδόματος ανεργίας και για περίοδο τουλάχιστον 2 μηνών και μέχρι την εξομάλυνση της κοινωνικής και οικονομικής ζωής και συνέχειας του τόπου, 2. άμεση ένταξη επιδοτήσεων και επιχορηγήσεων σε προγράμματα ΕΣΠΑ για την κάλυψη λειτουργικών εξόδων (ενοίκια, λογαριασμοί ρεύματος, ΕΥΔΑΠ) και συντήρησης ή ανανέωσης εξοπλισμού των ατομικών, μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων χωρίς κριτήρια, 3. έγκαιρη λήψη απόφασης και ανακοίνωση παρατάσεων τουλάχιστον 2-3 μηνών, μέσω Φύλλου Εφημερίδας Κυβέρνησης, όλων των προθεσμιών που αφορούν σε περιπτώσεις ανάγκης συλλογής, επεξεργασίας και διαχείρισης στοιχείων και μετρήσεων για την υπαγωγή ακινήτων σε Νόμους περί: α) τακτοποίησης/ρύθμισης αυθαίρετης δόμησης, β) δήλωσης ιδιοκτησίας Εθνικού Κτηματολογίου/Κτηματογράφησης και Δασολογίου (πρόβλεψη και για παράταση προθεσμιών ενστάσεων), γ) δηλώσεων τροποποίησης επιφανειών σε Δήμους κλπ, 4. αναστολή ή παράταση της προθεσμίας πληρωμής-εξόφλησης ασφαλιστικών εισφορών (συμπεριλαμβανομένης και του Ιανουαρίου 2020), αναστολή ή παράταση της προθεσμίας πληρωμής-εξόφλησης ΦΠΑ του πρώτου τριμήνου 2020 (Α΄2020). Θεωρείται αυτονόητο και σε κάθε περίπτωση άμεσα αντιληπτό, πως όσο το δυνατόν νωρίτερα υιοθετηθούν και ανακοινωθούν σχετικά μέτρα στήριξης - τόσο το καλύτερο για όλους (επαγγελματίες και ιδιώτες) αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της κοινής συλλογικής και κοινωνικής προσπάθειας για ελαχιστοποίηση της μετάδοσης - διάδοσης του υφιστάμενου προβλήματος. Σας παρακαλούμε για την άμεση υποστήριξη των ανωτέρω, Με εκτίμηση,
  9. Μετά από συζήτηση με δυο υπαλλήλους πολεοδομιών φαίνεται να επικρατεί η άποψη ότι μπορούμε να πάρουμε ως Π και για την οδό Α το Π της οδού Β, δηλαδή το 17 μ.. Δηλαδή το " όλα τα προκύπτοντα στο σημείο της συμβολής" αφορά και τους δύο δρόμους. Αν μάθω κάτι άλλο θα ενημερώσω!
  10. Καλησπέρα! Διαβάζοντας το ΝΟΚ για το ιδεατό στερεό δε μας είναι σαφές τί πρέπει να κάνουμε στην περίπτωση οικοπέδου που το πρόσωπό του βλέπει σε συμβολή οδών, με βάση ποιό Π να το υπολογίσουμε. Συγκεκριμένα, όπως θα δείτε και στο σκίτσο που επισυνάπτω, το πρόσωπο του οικοπέδου στην οδό Α έχει απέναντί του την απότμηση της συμβολής της οδού, με αποστάσεις 9.20 μέχρι 12.29 μ. και μετά σε μεγάλη απόσταση οι κάθετες στο πρόσωπο συναντούν (λόγω λοξής συμβολής) την απέναντι ρυμοτομική της οδού Β. Σύμφωνα με το ΝΟΚ (άρθρο 15, παρ. 6): "Σε περιπτώσεις πλατειών ή διευρύνσεων λόγω συμβολής οδών με ή χωρίς απότμηση, για τον καθορισμό του ύψους της πρόσοψης των κτιρίων στο τμήμα που βλέπει στη διεύρυνση ή την πλατεία, λαμβάνεται το μεγαλύτερο μέγεθος Π από όλα τα προκύπτοντα στο σημείο της συμβολής." Και ο ορισμός του Π (άρθρο 3): "Π σε ορισμένο σημείο του προσώπου του οικοπέδου : θεωρείται το μήκος της καθέτου στην οικοδομική γραμμή στο σημείο αυτό έως την τομή της με την απέναντι εγκεκριμένη οικοδομική γραμμή του ίδιου δρόμου ή την προέκτασή της. Αν το οικοδομικό τετράγωνο βρίσκεται στα όρια του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και απέναντι υπάρχει μόνο ρυμοτομική γραμμή, για τον υπολογισμό του Π λαμβάνεται υπόψη η γραμμή αυτή αντί της οικοδομικής." Αν δεν υπάρχει απέναντι οικοδομική γραμμή στο μεγαλύτερο μέρος της όψης του οικοπέδου τί λαμβάνουμε ως Π??? Επειδή το οικόπεδο έχει μεγάλο συντελεστή, είναι πολύ σημαντικό το ύψος που μπορούμε να έχουμε, με δεδομένο ότι, λόγω σχέσης με τα απέναντι και προσανατολισμού, επί της ουσίας δε θα υπήρχε πρόβλημα για τα απέναντι κτίρια ακόμα και το μέγιστο ύψος να εφαρμόζαμε. erotima ideato.pdf
  11. Καλησπέρα! Ενημερωτικά η άποψη υπαλλήλου πολεοδομίας που ελέγχει αμοιβές για το θέμα που είχα βάλει (αμοιβή τοπογραφικού σε άδεια κατεδάφισης ή ανέγερσης) είναι να πληρωθεί η αμοιβή κανονικά στην άδεια κατεδάφισης και, εφόσον δεν αλλάζει το οικόπεδο ή ο μηχανικός, στην άδεια ανέγερσης να ανεβάσουμε το ίδιο αρχείο και να εξηγήσουμε στην τεχνική έκθεση φορολογικών ότι η αμοιβή έχει πληρωθεί για την κατεδάφιση. Δηλαδή ό,τι κάναμε παλιά. Επίσης μου είπε ότι δε συμμετέχει στον υπολογισμό της αμοιβής με κάποιον τρόπο το τί θα δείξει ο τοπογράφος μέσα στο οικόπεδο (παλιό κτίριο στην κατεδάφιση ή νέο στην ανέγερση), οπότε δε χρειάζεται αμοιβή για την αλλαγή αυτή.
  12. Ναι, το ξέρω και προφανώς πιστεύω ότι πρέπει να πληρωθούν κανονικά, αλλά αφού γράφει όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, είναι περίεργο που δεν γράφει τις αμοιβές στην κατεδάφιση και προφανές λάθος. Οπότε καταλήγω ότι είναι καλύτερα να βάζουμε αμοιβή τοπογραφικού και επίβλεψης, παρόλο που δεν το γράφει ο νόμος.
  13. Α! Δεν είχα προσέξει ότι έλειπε το τοπογραφικό... Οπότε λογικά λείπουν και οι αμοιβές από τα διακιολογητικά κατεδάφισης κατά λάθος... Τελικά είναι ο νόμος 4602/19, για αυτό δεν τον έβρισκα. Έχει προστεθεί και στα δικαιολογητικά της κατεδάφισης κάτι (συμβόλαια, κ.λ.π.), αλλά όχι οι αμοιβές... Μάλλον θα προστεθούν με άλλη τροποποίηση. Ευχαριστώ πάντως, γιατί έχω να βγάλω άδεια από πέρσυ και δεν είχα πάρει χαμπάρι την τροποποίηση!
  14. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Σωστά, δε θα είναι ακριβώς ίδιο, το ξέρω, αλλά δεν το έγραψα. Το ένα θα δείχνει το υπάρχον και το άλλο τοπογραφικό θα δείχνει το καινούριο κτίριο με συντεταγμένες. Αλλά δε θα το ξαναμετρήσει ο τοπογράφος και η προσφορά που έχει κάνει είναι για όλη τη διαδικασία. Οπότε το να σπάσουμε την αμοιβή σε δύο μάλλον είναι το πιο λογικό. Δεν έχω υπόψη μου την τροποποίηση του 4495 και δε βρίσκω στο Εθνικό Τυπογραφείο αυτό τον αριθμό νόμου για 2019. Μήπως έχεις αριθμό ΦΕΚ?
  15. Παρόλο που η λογική λέει ότι όταν καταθέτεις τοπογραφικό καταθέτεις και την αμοιβή του (και την αμοιβή επίβλεψης της κατεδάφισης, όπως σωστά λέτε παραπάνω), στα δικαιολογητικά που λέει ο νόμος για την κατεδάφιση δεν αναφέρει καθόλου αμοιβή, όπως παρέθεσε πιο πάνω και ο terry, ενώ αναφέρεται η αμοιβή στα δικαιολογητικά για την οικοδομική άδεια. Αυτό με προβληματίζει για συγκεκριμένη περίπτωση αντιπαροχής. Η άδεια κατεδάφισης θα βγει στα ονόματα των ιδιοκτητών και η άδεια ανέγερσης στο όνομα της κατασκευαστικής από όσο ξέρω. Η αμοιβή του τοπογραφικού (που θα κατατεθεί δύο φορές, μία με το υπάρχον και μία με το καινούριο) σε ποιά άδεια και σε ποιό όνομα πρέπει να βγει?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.