Μετάβαση στο περιεχόμενο

SideUnderSpin

Members
  • Περιεχόμενα

    7
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

SideUnderSpin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. ναι αυτό ρωτάω τα 2 τμήματα θα τα θεωρήσουμε ένα αμφίπακτο ως το σημείο 2 και το υπόλοιπο μονόπακτο ? γιατί η καθηγήτριά μου αυτή τη λύση μου πρότεινε , με μοναδικό βαθμό ελευθερίας την στροφή στο 2 . η μητρωική μέθοδος μετακινήσεων ουσιαστικά είναι ίδια με την κλασσική , απλά είναι πιο λεπτομερής η ανάλυση . Το θέμα είναι ότι αυτή η λύση αυτή παρότι σωστή προσεγγιστικά δεν μου "γεμίζει το μάτι" επειδή η δοκός είναι ιδιάζουσα περίπτωση το scia είναι κάποιο πρόγραμμα που πρέπει να κατεβάσω?
  2. προς kostaspde στατική συμπύκνωση ? 1η φορά ακούω τον όρο ! στο χέρι δηλαδή πως θα την έλυνες εσύ αυτή τη δοκό με τη μητρωική μέθοδο δυσκαμψίας αυτή είναι η ερώτησή μου (θέλω να δω κατά πόσο θα συμπίπτουν τα αποτελέσματα της επίλυσης με το χέρι με αυτά στο σαπ) ...όσο για τα εντασιακά μεγέθη που είπε κάποιος , στους υπερστατικούς φορείς παίζει ρόλο η γεωμετρία της διατομής και τα μήκη του φορέα και όχι το υλικό (το Ε δλδ) , το υλικό μπαίνει στο παιχνίδι όσον αφορά τις στροφές και τις βυθίσεις . Περισσότερο θα βυθιστεί μια αμφίπακτη ξύλινη δοκός στο μέσον της σε σχέση με μια μπετονένια η μια μεταλλική , υπό την ίδια φόρτιση . Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια
  3. δηλαδή εσύ πως θα το προσομοίωνες ? νομίζω η λύση σου είναι η ακριβέστερη ! ουσιαστικά μου λες δηλαδή ότι στο σημείο 2 θα έβαζες μια εσωτερική άρθρωση ?
  4. σωστά ! η φυσική σημασία / ερμηνεία των τύπων αυτών είναι ότι δεν γίνεται όλες οι δοκοί με διαφορετικό πάχος να έχουν τις ίδιες στροφές / μετακινήσεις όταν καταπονούνται από το ίδιο φορτίο .
  5. Καταρχάς δεν ήθελα να λύσω το φορέα με πίνακες , αυτή είναι η εύκολη και προφανής λύση . Να με συγγχωρέσετε που δεν ήμουν σαφής αλλά με τον όρο αμφίπακτο και μονόπακτο εννοούσα τα παρακάτω : Σαφώς και υπάρχουν μονόπακτο και αμφίπακτο τμήμα (όσον αφορά τον υπολογισμό του μητρώου δυσκαμψίας , αλλά σαν ολότητα ο φορέας ναι είναι μονόπακτος) εφόσον θέλουμε να τον λύσουμε με την μητρωική (το τονίζω το μητρωική !) μέθοδο των μετακινήσεων και σαφέστατα υπάρχει και στροφή στο σημείο 2 . Ο συγκεκριμένος φοράς αποτελεί ιδιάζουσα περίπτωση γιαυτό και δεν εξεταζόταν στη στατική της σχολής (μιλάμε για στατικές κορμού και όχι τομέα) . Εξάλλοy στη στατική διδασκόμασταν συνεχείς δοκούς με την ίδια διατομή από στήριξη σε στήριξη κάτι που δεν συμβαίνει εδώ... υ.γ. και για να είμαι ak;oma πιο σαφής όταν λέω αμφίπακτο και μονόπακτο εννοώ τα 2 τμήματα στα οποία αναγκαστικά θα χωρίσουμε αρχικά τον φορέα για να συνθέσουμε το συνολικό μητρώο δυσκαμψίας (1 στοιχείο δηλαδή-1 Βαθμός ελευθερίας= η στροφή στο 2 ) που αποτελείται από το άθροισμα Κ66 του αμφιπάκτου 1 και Κ33 του μονοπάκτου 2).
  6. Καλησπέρα , είμαι φοιτητής ΠΜ και λύνοντας ασκήσεις με την μητρωική μέθοδο μετακινήσεων έπεσα στην παρακάτω περίπτωση (έχω παραθέσει αρχείο jpg με την δοκό). Οι απορίες μου είναι οι εξής αν και είμαι 99 % σίγουρος απλά είπα να πάρω και μια δεύτερη γνώμη από έμπειρους μηχανικούς . 1)Εφόσον έχουμε αλλαγή διατομής τότε εύλογα θα χωρίσουμε τη δοκό σε μία αμφίπακτη με ροπή αδρανείας J1 και μια μονόπακτη με ροπή αδρανείας J2 (υπάρχει άλλος καλύτερος τρόπος προσομοίωσης?) και ο μοναδικός βαθμός ελευθερίας του φορέα είναι η στροφή στο σημείο 2 που ενώνονται οι δύο δοκοί , δεδομένου ότι έχουμε άπειρη ατένεια αλλά και ατμησία . 2)Στο sap θα πρέπει εκτός από κόμβο στο σημείο 2 να βάλω και κάποια άλλη παραδοχή για να το λύσει σωστά ?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.