Μετάβαση στο περιεχόμενο

brikoudi

Members
  • Περιεχόμενα

    110
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

brikoudi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Στην Γερμανία για Εγγραφα υσχύει ηη/μμ/εεεε. Όμως η σφραγίδες εισερχόμενων Εγγράφων είναι π.χ 03 okt 2009 Νομίζω ότι είναι καλύτερα ο μήνας να αναγράφεται με τρία γράμματα,για να μην υπάρχει μπέρδεμα (προσωπική μου άποψη πάντα)
  2. Η ΕΥΑΘ νομίζω ότι είναι μόνον για την ύδρευση και αποχέτευση αρμόδια. Στην Γερμανία υπάρχει σε κάθε πολεοδομεία η εξής υπηρεσία: Υπηρεσία πολεοδομικού σχεδιασμού και αρχιτεκτονική τοπίου ή οποία ήτανε υπέυθηνη για θέματα όπως και αυτό.Αλλίως θα έλεγα οι τεχνική υπηρεσίας του Δήμου θα είναι ενήμερη για αυτό το θέμα.
  3. sundance και την κουτσή μαρία αν θές να μεταφέρεις, δεν θα πληρώσεις τελωνείο για ΕΕ. τώρα σοβαρά όμως, δεν ξέρω έαν θα πρέπει να πληρώσεις εάν θα υπερβεί το όριο βάρους τις αποσκευές σου (νομίζω κατα άτομο 20 κιλά) ρώτα καλήτερα την εταιρία με την οποία θα πετάξεις. Αντε καλές αγορές!!!!!!
  4. εάν το διαμέρισμα στον 4ο όροφο είναι πχ. ανάμεσα σε δύο πολυκατοικίες τότε απο άποψη ζέστης θα έχεις την λιγότερη απώλεια.Φυσικά παίζει και ο τρόπος και τα υλικά της κατασκεύης,όμως εάν δεν έχει καλή υχομόνωση θα ενοχλείσαι ίσως απο τους γείτονες και τους απο επάνω. Θα έλεγα να συζητούσες με τον μηχανικό/εργολάβο,για τα υλικά που θα μπούνε στην κατασκευή, έαν δεν πληρούν τις δικές σου ανάγκες και έχεις την δυνατότητα χρηματικός π.χ.αντί τα απλά τα παράθυρα και τις μπαλκονόπορτες να επιλέξεις με θερμογέφυρα κτλ. είναι η προσωπική μου άποψη.
  5. δηλ. zavi@tee ο Αλαβάνος και ο κάθε Αλαβάνος της τότε εποχής, με τα 4 χρόνια φοίτησης (εάν ήτανε 4,πράγμα που δεν γνωρίζω) είχε το επίπεδο γνώσεων ενός 4ετούς απόφοιτο των ΑΤΕΙ σήμερα σε ακαδημαϊκο και επαγγελματικό επίπεδο.Αν και γνωρίζω ότι πολυτεχνεία και τα ΑΤΕΙ έχουν βελτιώθει απο τότε, πάρα πολύ. Πες και ότι έχει τις σημερινές γνώση ενός ΑΤΕΙ,του υπολοίπεται άλλος ένας χρόνος ακαδημαϊκης γνώσης,και όμως έγινε ισότιμος με πολυτεχνείο. Δεν είναι επικίνδυνος για την κοινωνία; Εμείς δεν θέλουμε να ισωπεδοθούμε με εσάς,θέλουμε απλός παραπάνω επαγγελματικά δικαιώματα από αυτά που είναι απο 1930, γιατί απο τότε έχουν γίνει αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα τωνΑΤΕΙ.
  6. μπράβω βρέ KLEIO !!! και το ΤΕΕ είναι ο Αρχοντας των >Δαχτυλιδιών> αλλά αντί για τριλογία έχουμε 25ετία!!!! : evil:
  7. nik,οι σχολές αυτές δεν ξεφύτρωσαν απο το πουθενά,είναι μέρος της βασικής γνώσης των πολυτεχνείων.Επιδεί δεν γνωρίζω την ιστορία τις τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα συνφωνήσωμε τον erling που το έγραψε συνοπτικά .Ωραία παζάρια κάνετε εσείς >οι εσωτερικοί!!!!>θα μπορούσε να θεωριθεί εσωτερικό το πρόβλημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΤΕΙ με το υπουργείο παιδείας με χαλάει όμως η συνεχείς εμπλοκή του ΤΕΕ,βλέπεις στους δύο ο τρίτος δεν χωράει και όμως επί 25 χρόνια έχει γίνει χρόνια ασθένεια και εσύ ρωτάς τι με νοιάζει;
  8. με το συμπάθιο erling, ως Πολιτικός μηχανικός δεν κάνεις και εσύ αρχιτεκτονική μελέτη;Όμως κανένας αρχιτέκτονας δεν αντιδρά, άλλα ούτε και οι πολιτικοί μηχανηκοί γιατί απλά τους βολεύει. Οι ΑΕΙ μηχανικοί θα έλεγα είναι >τα παιδία για όλες τις δουλείες>οπότε όλοι οι ΑΕΙ μηχανικοί ανηξαρτήτως ειδικότητα έχουν λίγο πολύ επαγγελματικά δικαιώματα που δεν θα έπρεπε να έχουν.
  9. δηλ. sundance αυτοί που πήγαν ή θα αποφοιτήσουν απο ιδιωτικά Πανεπηστήμια (στην Ελλάδα)κατα τα δικά σου λεγόμενα έχουν την πλήρη <βάση> για να φτάσουν εκεί που εφτασαν;Ελεός!!!!! οι συνάδελφοι ΑΤΕΙ δεν έχουν πρόβλημα με τους ΑΤΕΙ απο το εξωτερικό, ούτε με τους Διπλωματούχους όπως γράφεις.Οι γνώση που απέκτισαν οι συνάδελφοι μου απο το Ελληνικό ΑΤΕΙ πλήρουν όλες της προϊποθέσεις που έχουμε εμείς (ΑΤΕΙ Εξωτερικό)όμως τα επαγγελματικά τους δικαιώματα είναι λίγα και ίσως ανήπαρκτα. Στο πόστ μου που έγραψα την προηγούμενη σελίδα δεν μου απάντησε κανένας.Τα δικαιολογητικά που χρειάζονται και οι δύο υπηρεσίες είναι σχεδών τα ίδια. 1.πτυχίο 2. οδηγός σπουδών 3. trancript μαθημάτων κτλ. πείτε μου δεν είναι παράλογο το ΣΑΙΕΤΕ να ζητάει αυτά τα δικαιολογητικά απο την στιγμή που θα γίνει η επαγγελματική αναγνώριση;και απο την άλλη το ίδιο πτυχίο καταθέτω στο ΔΟΑΤΑΠ όμως δεν μπορώ να εγγραφώ στο ΤΕΕ παρόλου που έχω την ίδια επαγγελματική γνώση.
  10. GeorgeS, έχεις δίκαιο Ενας γνωστός που το απολυτήριο είχε την βαθμολογία 11.Πλήρωσε ο Πατέρας του και σπούδασε αρχιτέκτονας στην Βουλγαρία.Πήρε το πτυχίο του μετά απο 8 χρόνια και έκανε άλλα 3 χρόνια γιανα πάρει την αντιστοιχία απο το ΔΟΑΤΑΠ.Ο Κύριος έχει ανοίξει το γραφείο του,και οι συμφοιτητές απο το Λύκειο με βαθμούς 16(δεν πέρασαν εκεί που δήλωσανκαι δεν είχαν και το χρήμα) ζούν με ένα μεροκάματο των 600€.
  11. εχώ τελειώσει το hochschule γερμανίας με 4ετής φοίτηση. Πολλές φορές κάποιοι συνάδελφοι μου έγραψαν να μην συγκρίνω την εληνική με την γερμανική νοοτροπία,εκπαίδευση κτλ. θα ήθελα όμως να συγκρίνεται και να μου πείτε εάν βλέπετε εδώ διαφορά. Ας υποθέσουμε οτι κάνω αίτηση ισοτίμησης στο ΔΟΑΤΑΠ και στο ΣΑΕΙΤΕ. στο ΔΟΑΤΑΠ χρειάζονται τα εξείς δικαιολογιτικά> 5. Τίτλος σπουδών (πτυχίο) του οποίου ζητείται η αναγνώριση, σε νομίμως επικυρωμένο αντίγραφο. Επίσης πρέπει να κατατεθεί επίσημη μετάφραση του τίτλου σπουδών, εκτός αν είναι στην Αγγλική ή Γαλλική γλώσσα. Στις περιπτώσεις που σύμφωνα με τον κανονισμό του Ιδρύματος χορηγείται και ενδιάμεσος τίτλος σπουδών θα πρέπει να κατατίθεται και αυτός. Ο Τίτλος σπουδών πρέπει να είναι θεωρημένος για τη γνησιότητα των υπογραφών σύμφωνα με τη Σύμβαση της Χάγης (σφραγίδα APOSTILLE). Για όσες χώρες δεν έχουν κυρώσει τη Σύμβαση και μόνο γι’ αυτές η θεώρηση γίνεται από τις επιτόπιες Ελληνικές Προξενικές Αρχές. Οι θεωρήσεις αυτές δεν χρειάζονται, αν το Πανεπιστήμιο που έχει απονείμει τον τίτλο σπουδών στείλει απευθείας στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. το επίσημο πιστοποιητικό μαθημάτων και βεβαίωση για την απονομή του τίτλου. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος να ζητήσει την αποστολή τους από το Πανεπιστήμιο στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. 6. Επίσημο πιστοποιητικό μαθημάτων (official transcript) (εάν το πρόγραμμα σπουδών απαιτούσε παρακολούθηση μαθημάτων) με αναλυτική βαθμολογία όλων των ετών φοίτησης το οποίο πρέπει να είναι ενυπόγραφο, να φέρει τη σφραγίδα του Ιδρύματος και να αναφέρει την ημερομηνία απονομής του τίτλου. Κατατίθεται επίσημη μετάφρασή του, εκτός αν αυτό είναι στην Αγγλική ή Γαλλική γλώσσα. Το επίσημο πιστοποιητικό μαθημάτων πρέπει να είναι θεωρημένο για τη γνησιότητα των υπογραφών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σύμβαση της Χάγης (σφραγίδα APOSTILLE). Για όσες χώρες δεν έχουν κυρώσει τη σύμβαση της Χάγης και μόνο για αυτές η θεώρηση γίνεται από τις επιτόπιες Ελληνικές Προξενικές Αρχές. Δεν απαιτείται θεώρηση αν το Ίδρυμα στείλει απευθείας στο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. το επίσημο πιστοποιητικό μαθημάτων. 7. Βεβαίωση για τον τόπο πραγματοποίησης των σπουδών, η οποία πρέπει να ζητηθεί με ευθύνη του αιτούντος, να σταλεί απευθείας στο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π από το Ίδρυμα προέλευσης ή να κατατεθεί από τον ενδιαφερόμενο εφόσον φέρει τη σφραγίδα Χάγης (APOSTILLE), μαζί με επίσημη μετάφραση της βεβαίωσης (εκτός αν είναι στην αγγλική ή γαλλική γλώσσα). Στη βεβαίωση αυτή πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του ενδιαφερομένου, η διάρκεια και ο τόπος πραγματοποίησης των σπουδών. 8. Οδηγός σπουδών του Ιδρύματος εάν το Ίδρυμα δεν περιλαμβάνεται στον κατάλογο του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. με τα αναγνωρισμένα Α.Ε.Ι. στο ΣΑΕΙΤΕ εκτός των άλλων τα εξείς δικαιλογιτηκα> 3. Τίτλος Σπουδών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (νομίμως επικυρωμένος και μεταφρασμένος στην Ελληνική). 4. Πιστοποίηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης: βεβαίωση της αρμόδιας αρχής του κράτους-μέλους προέλευσης η οποία να πιστοποιεί: α) ότι το Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που χορήγησε τον τίτλο σπουδών είναι αναγνωρισμένο Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και β) το επίπεδο του Ιδρύματος αυτού (νομίμως επικυρωμένη και μεταφρασμένη στην Ελληνική). 5. Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών από το Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που χορήγησε τον τίτλο. Στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών πρέπει να περιέχεται το σύνολο των μαθημάτων που παρακολούθησε ο αιτών κατ' έτος (νομίμως επικυρωμένο και μεταφρασμένο στην Ελληνική). 6. Στην περίπτωση που το αιτούμενο επάγγελμα είναι νομοθετικά ρυθμιζόμενο στο κράτος-μέλος προέλευσης, άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (νομίμως επικυρωμένη και μεταφρασμένη στην Ελληνική). 7. Στην περίπτωση που πρόκειται για νομοθετικά ρυθμιζόμενη εκπαίδευση στο κράτος-μέλος προέλευσης (δηλ. ο ακαδημαϊκός τίτλος οδηγεί απ' ευθείας στο επάγγελμα), βεβαίωση της αρμόδιας αρχής του Κ-Μ προέλευσης η οποία να πιστοποιεί ότι η εκπαίδευση που οδηγεί στην απόκτηση του ακαδημαϊκού τίτλου είναι νομοθετικά ρυθμιζόμενη εκπαίδευση, υπόκειται στις διατάξεις της Οδηγίας 2001/19/ΕΚ και οδηγεί στην άσκηση του αιτούμενου επαγγέλματος (νομίμως επικυρωμένη και μεταφρασμένη στην Ελληνική). το πρώτο κάνει την ακαδημαϊκη ισοτίμηση το δεύτερο την επαγγελματική,και στα δύο δίνεις μαθήματα,και στα δύο καταθέτεις το ίδιο πτυχίο και έχεις τις ίδιες επαγγελματικές καιακαδημαϊκες γνώσεις.Με την ισοτιμία του ΔΟΑΤΑΠ δεν μπορείς να εγγραφείς στο ΤΕΕ ενώ με την ισοτιμία ΣΑΕΙΤΕ μπορείς .Δεν είναι παράλογο
  12. νομίζω ότι για δευτεροβάθμια εκπαίδευση χρειάζεσαι να πας ΣΕ.ΛΕ.ΤΕ για φοντηστήρια δεν ξέρω καθόλου, αν σε καλύπτει το πτυχίο σου. Σταδιοδρομία στην Εκπαίδευση
  13. η αναλογία κλίσης καθορίζεται απο το μέγενθος του βήματος ενός ενήλικα (61-64cm).Για τον προσδιορισμό της ιδανικής αναλογίας κλίσης που προκαλεί την ελάχιστη προσπάθεια ισχύει ο τύπος 2P + Π = 63 cm(1βήμα) Αρα εάν δεν πάρουμε την μέση απο το πάτημα δεν έχουμε την ιδανική αναλογία.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.