Μετάβαση στο περιεχόμενο

tetris

Core Members
  • Περιεχόμενα

    6.573
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    65

tetris last won the day on Αύγουστος 30

tetris had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

26.414 profile views

tetris's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (7/15)

  • Well Followed Rare
  • Helpful Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

3,2k

Φήμη στην κοινότητα

  1. Εάν είσαι επιβλέπων των στατικών, δε επιβλέπεις μόνο τα "σίδερα" αλλά και την επάρκεια του ξυλότυπου. Από τη φωτο που παραθέτεις, βλέπω ότι (κατ' αρχάς) γίνεται σωστή δουλειά τόσο ως προς το υλικό (εγχώριος σίδηρος) όσο και ως προς την τοποθέτηση. Οι κατακόρυφοι οπλισμοί δένονται στους συνδετήρες μόνο και μόνο για να παραμείνουν στη θέση τους κατά τη σκυροδέτηση. Συνεπώς (για τον ίδιο λόγο), οι οπλισμοί του ορόφου, δένονται στις αναμονές στα χαμηλά σημεία, και στους συνδετήρες στα ψηλά. Η σκέψη σου για συνεχόμενο (δύο ορόφων) κατακόρυφο οπλισμό είναι (κατ' αρχάς) σωστή, αλλά θα πρέπει: - Να εξασφαλίσεις το απαιτούμενο μήκος αναμονών. Αν έχεις καθαρό ύψος 3.00 μ, θέλεις αναμονή πέραν των 6.30 τουλάχιστον - να εξασφαλίσεις ότι δεν θα υπάρχουν μικρομετακινήσεις (κυρίως λόγω αέρα) κατά τη σκυροδέτηση (και για 24 ώρες τουλάχιστον), διότι χάνεται η συνάφεια - Η τοποθέτηση να γίνει με γερανό
  2. Το πρόβλημα δεν είναι ο τουρισμός, αλλά ο υπερτουρισμός. Και ποιός μπορεί να συγκρατήσει την κατάσταση όταν αρχίσει να ξεφεύγει? Ποιός τελικά οφελείται? Η τοπική κοινωνία ή κάποιοι επιχειρηματίες? Και γιατί να μην ερωτώνται οι ντόπιοι για το τι είδους ανάπτυξη θέλουν? Υπάρχουν οι υποδομές, ή θα αυτοσχεδιάσουμε πάλι? Γιατί είναι κακό το να θέλει κάποιος να ζήσει σαν άνθρωπος? Ρητορικά ερωτήματα. Ήδη οι συνέπειες του υπερτουρισμού και της άναρχης "ανάπτυξης" έφεραν τα πρώτα αποτελέσματα. Τοπικές μαφίες και απαξίωση. Ο κόσμος αρχίζει να εγκαταλείπει τους "προορισμούς" (από φίλο καπετάνιο σε γιοτ που κάθε χρόνο αλωνίζει το Αιγαίο).
  3. Ποτέ μη λες ποτέ. Το ότι έχουμε διαφωνήσει (και μάλιστα χοντρά) δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κοινές απόψεις. Σαφώς, γιαυτό κι επιμένω ότι, είτε θα πρέπει να καταστεί υποχρεωτική η πρακτική εξάσκηση πριν το δίπλωμα, είτε ότι θα πρέπει να εφαρμοστεί ο θεσμός του δόκιμου μηχανικού. Διότι, δεν μπορεί να σου ζητάνε τουλάχιστον 3ετή εμπειρία (ΜΕΚ) για κατασκευή ενός ισογείου 10 μ² και για μελέτη ενός μεγαθηρίου να επαρκεί ο τίτλος σπουδών. αυτά παθαίνουμε όταν έχουν μπλεχτεί τα γένη και δεν ξερουμε ποιός είναι ποιά...
  4. Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια για την επιτυχία σου και καλές σπουδές. Η ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο των μέχρι τώρα σπουδών. Αφορά αποκλειστικά στην εξειδίκευση σε συγκεκριμένο επαγγελματικό-επιστημονικό αντικείμενο. Συνεπώς, θα σου πρότεινα να αρχίσεις να απασχολείσαι (ως πρακτική άσκηση) με το συγκεκριμένο αντικείμενο αμέσως μετά το πρώτο έτος. Αν δεν έχεις οικονομική ανάγκη, άσε προς το παρόν την παράλληλη, με τις σπουδές, εργασία. Δες πρώτα πώς είναι τα πράγματα στη σχολή.
  5. Κια παράνομο (χωρίς άδεια) να ήταν, μετά από 55 χρόνια τι ψάχνει? Ίσως είναι καλύτερα να ερωτηθεί νομικός.
  6. Ασφαλείς κατασκευές (με τεράστιες διατομές και τίγκα στον οπλισμό) μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε. Μόνον, όμως, ο μηχανικός είναι αυτός που μπορεί να επιτύχει το βέλτιστο συνδυασμό ασφάλειας και οικονομίας. Η λύση που προτείνεις είναι μεν κατασκευαστικά εφικτή (χωρίς να στεναχωρηθούν ιδιαίτερα οι μαστόροι), αλλά έχει δυο σημαντικά μειονεκτήματα: - Απαιτεί πλάτος τάφρου επαρκές (πέραν του πλάτους της δοκού) ώστε να μπορούν να εργαστούν οι σιδεράδες. Αυτό σημαίνει επί πλέον άχρηστο σκυρόδεμα, συν πιθανές καταπτώσεις των πρανών στο όρυγμα. - Οι δοκοί δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο μιας και λειτουργούν ως ανεστραμμένοι και, ως εκ τούτου, δεν έχουν το πλεονέκτημα της πλακοδοκού.
  7. για δοκίμασέ το στο γκοιύγκλη https://www.google.com/search?q=Deja+vu+μεταφραση&rlz=1C1GCEA_enGR888GR888&oq=deja+vu&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBggAEEUYOzIGCAAQRRg7MgwIARBFGDkYsQMYgAQyBwgCEC4YgAQyBwgDEC4YgAQyBwgEEAAYgAQyDQgFEC4YrwEYxwEYgAQyDQgGEC4YrwEYxwEYgAQyBwgHEAAYgAQyBwgIEC4YgAQyBwgJEAAYjwLSAQkxMTA3MmowajeoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8
  8. Κάπου τα έχεις μπερδέψει. Η στελέχωση εταιρείας δεν σημαίνει ότι αποκτάς υπαλληλική σχέση. Είναι κάτι σαν παροχή υπηρεσιών από εξωτερικό συνεργάτη (μπλοκάκι). Αυτό, μπορεί να περιλαμβάνει παροχή οιασδήποτε (πέραν του ΜΕΚ) υπηρεσίας προς την εταιρεία.
  9. Δεν ξέρω αν οι συντάκτες των κανονισμών γνωρίζουν πώς γίνεται η σκυροδέτηση, αλλά αυτό με το ύψος είναι για γέλια. Το πραγματικό ύψος από το οποίο πέφτει το σκυρόδεμα είναι πολύυυ μεγαλύτερο από το "επιτρεπόμενο". Εκτός κι αν καταφέρει κάποιος να κρατήσει οριζόντιο το σύστημα, οπότε το συζητάμε... Ή, αν επιστρέψουμε στην εποχή προ αντλιών.
  10. Τα x-y χρειάζονται για την οριζοντιογραφική αποτύπωση. Για το υψόμετρο (στάθμη) κάθε σημείου θα πρέπει να έχεις και την υψομετρική διαφορά από τον άξονα του οργάνου
  11. Αν είναι εντός οικισμού δεν υπάρχει πρόβλημα. Οι παρόμοιες βεβαιώσεις των Δήμων είναι (γενικά) για τα σκουπίδια. Η ύπαρξη του δρόμου αποδεικνύεται είτε από τίτλους, είτε από α/φ.
  12. Λάθος. Οι άδειες εκδίδονται στο όνομα του ψιλού κύριου. Αυτό, άλλωστε, προκύπτει κι από τη σχετική συζήτηση στο θέμα. Ο επικαρπωτής δηλώνεται στο ΙΚΑ
  13. ίσως πρόκειται για υπομηχανικό ή τεχνολόγο (ΤΕΙ), οπότε δεν είναι εκεί
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.