Για Άδεια του '75 για την οποία υπάρχει στέλεχος στην ΥΔΟΜ και πίνακας χιλιοστών και κάτοψη από τη σύσταση (από το συμβολαιογράφο) αλλά ο φάκελος έχει χαθεί από το αρχείο. Το ΤΕΕ είναι κάθετο σε ανασύσταση ή τακτοποίηση. Από τη άλλη ο νόμος λέει ξεκάθαρα όπως τον καταλαβαίνω:
Ν.4495/17
Αρ. 54 παρ. 1α
Σε περίπτωση που η οικοδομική άδεια και τα στοιχεία που την συνοδεύουν δεν ανευρίσκονται στα αρχεία της οικείας υπηρεσίας, αντί γι’ αυτά υποβάλλεται βεβαίωση απώλειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης.
Τι κάνω; Αντιλαμβάνομαι οτι δεν υπάρχουν σχέδια επίσημα να συγκρίνω αλλά το παραπάνω απόσπασμα δε με καλύπτει; Ερμηνεύω κάτι λάθος;
Επίσης μια τροπολογία του ΥΠΕΝ πάνω στο σχέδιο Νόμου (για τον 4643/2019 αν καταλαβαίνω καλά) αναφέρει στην αιτιολογική έκθεση:
Ένα άλλο ζήτημα που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, η έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας για κτίρια, των οποίων οι οικοδομικές άδειες δεν μπορούν να ανευρεθούν, επιλύεται υπέρ του διοικουμένου, στον οποίον δεν μπορεί να επιρριφθεί το βάρος της τυχόν απώλειας της άδειας οικοδομής και των συνοδευτικών αυτής στοιχείων από την υπηρεσία. Έτσι, εάν η Διοίκηση δεν διαθέτει αντίγραφο της οικοδομικής άδειας ή οποιουδήποτε στοιχείου αυτής, τα ελλείποντα στοιχεία υποκαθίστανται από σχετική βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας Δόμησης.
Αυτό έχει κάποια ισχύ;
Ευχαριστώ.
Ξέχασα να γράψω ότι πρόκειται για ΗΤΚ σε ΟΙ σε πολυκατοικία με 81 μικρά διαμερίσματα.