-
Περιεχόμενα
846 -
Εντάχθηκε
-
Days Won
22
Konstantinos IB last won the day on Μάιος 18
Konstantinos IB had the most liked content!
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Ενδιαφέροντα
Ιστορία, Αθλητισμός
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Μηχ/γος & Αερ/γος Μηχ/κος
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Konstantinos IB's Achievements
-
Αντλία θερμότητας με fancoil ή aircondition
Konstantinos IB replied to ΣταυροςΜ's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Ο μηχανικός που θα κάνει την Μελέτη Ενεργειακής Αναβάθμισης του κτιρίου σου τι γνώμη έχει; -
Το πρώτο λεωφορείο υδρογόνου δοκιμάζεται στη Θεσσαλονίκη
Konstantinos IB replied to GTnews's θέμα in Ειδήσεις
Θετική η αγορά των λεωφορείων και η υδρογονοκίνηση είναι πολιτισμός. Αλλά... 1) 600.000 ευρώ για κάθε λεωφορείο που θα κινείται το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας άδειο; Η οικονομία περνάει από την απόσβεση ή λάθος τα ξέρω; Πόσα χρόνια άραγε θα βγάλουν χωρίς προβλήματα αυτά τα σούπερ διαστημολεωφορεία; 2) Τόσο ακριβή επένδυση για ένα λαό που δεν υπολογίζει τίποτε; Ούτε αυτοί οι ψευτοοικολόγοι που μας πρήζανε τ αυτιά με τον λιγνίτη και τις ΑΠΕ τόσα χρόνια δεν έχουν αγοράσει ακόμη οικολογικά αυτοκίνητα...- 3 απαντήσεις
-
- υδρογόνο
- λεωφορείο υδρογόνου
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Όντως δεν έχω δίκιο. Η περιγραφή αφορούσε κυριαρχούσα χρήση με εμπλεκόμενες χρήσεις χωρίς πληρότητα. Αν οι εμπλεκόμενες χρήσεις ή μερικές από αυτές έχουν πληρότητα τότε ακολουθούμε τα δυσμενέστερα μέτρα παθητικής πυροπροστασίας. Τα ιδιαίτερα μέτρα παθητικής πυροπροστασίας της κάθε χρήσης αναφέρονται στο κεφάλαιο Β του 41/18 για την κάθε μία ξεχωριστά. Αφορούν π.χ. αριθμό τελικών εξόδων κτιρίου, διαστάσεών τους, ελάχιστο δείκτη πυραντίστασης κτιρίου κλπ. Από αυτά επιλέγουμε τα δυσμενέστερα μέτρα των χρήσεων με πληρότητα που υπάρχουν στο εξεταζόμενο κτίριο.
-
Θα απευθυνθείς σε τεχνικό γραφείο που ασχολείται με μελέτες - αδειοδοτήσεις καυσίμων αερίων και μελέτες και έκδοση πιστοποιητικών πυρασφαλείας. Αν δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο γραφείο στην περιοχή σου μπορείς να απευθυνθείς σε αρχιτεκτονικό γραφείο που συνήθως έχει συνεργάτες Η/Μ. Τα υπόλοιπα θα στα πουν εκεί.
- 13 απαντήσεις
-
- 1
-
Λάθος κίνηση. Ότι σου λένε οι συνάδελφοι πιο πάνω θα κάνεις. Μόλις ο μηχανολόγος σε απαλλάξει από αδειοδοτήσεις και ειδική μέριμνα μέτρων ασφαλείας τότε θα πας στον αντιπρόσωπο. Να ξέρεις ότι απουσία μηχανικού την ευθύνη για οποιαδήποτε εγκατάσταση στο οικόπεδο, τους συνιδιοκτήτες και τα γειτονικά κτίρια την έχεις εσύ και όχι ο "αντιπρόσωπος-μηχανολόγος" του εγκαταστάτη.
- 13 απαντήσεις
-
- 3
-
Για τον καλύτερο σχεδιασμό της ανάπτυξης του δικτύου παραγωγής ΑΠΕ και αύξησης της χωρητικότητας του δικτύου διανομής προτείνονται στοχαστικά μοντέλα. Αυτή τη στιγμή η παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ και η εγκατάσταση νέων σταθμών αξιολογείται με στατικά κριτήρια. Τα σημαντικότερα προβλήματα δικτύων είναι το αδιάθετο φορτίο κατά την ώρα της μέγιστης παραγωγής, η χωρητική δυνατότητα του δικτύου διανομής και ο κίνδυνος υπερτάσεων από τη διασπαρμένη εγκατάσταση σταθμών και υποσταθμών στο επαρχιακό δίκτυο. Αυτά τα προβλήματα και ορισμένα άλλα μικρότερα έχουν οδηγήσει σε αδιάθετη ενέργεια από ΑΠΕ και μείωση των ποσοστών αποζημίωσης σε παραγωγούς ΑΠΕ χωρίς να ευθύνονται γι αυτό και ούτε να εμπλέκονται με αυτό οι σταθμοί παραγωγής ενέργειας με άλλες μορφές (λιγνίτη, φ.α. κλπ). Άλλα τα προβλήματα του ενός παραγωγού και άλλα του άλλου. Το να δεις πως διατίθεται σήμερα και πως αποζημιώνεται η ενέργεια στο δίκτυο θέλει πάρα πολύ καλή ενημέρωση. Ήδη η ενημέρωση αυτή αγγίζει τα όρια ενός ζόρικου μεταπτυχιακού.
-
Ο λόγος που πετάμε ενέργεια από ΑΠΕ είναι γιατί πλέον η παραγωγή της μερικές φορές ξεπερνάει τη μέση ελάχιστη ζήτηση. Παράδειγμα: Αν η χώρα σήμερα το βράδυ και τη νύχτα χρειάζεται 20 GWh και φυσάει αρκετά ώστε οι ανεμογεννήτριες να παράγουν 30, τα 10 από αυτά πετάγονται. Και επειδή το ρεύμα τους δίνεται κατά προτεραιότητα οι σταθμοί φ.α. απόψε δεν θα πάρουν καν μπροστά. Είναι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με αυτό της Γερμανίας εδώ και 10 χρόνια. Τα έχουμε γράψει και παλιότερα. Αν είχαν όμως φροντίσει για συσσώρευση ενέργειας (με διάφορες μορφές) θα μπορούσαν ακόμη και να διευρύνουν περισσότερο την διείσδυση των ΑΠΕ στη χώρα σήμερα. Αλλά όταν ανακατεύονται με την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας οικολόγοι και οικολογίζοντες που δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν το κατσίκι από τα kWh τι περιμένεις; Αλλά θα μου πεις απ' την άλλη ο βλάκας πληρώνει...
-
Το αέριο είναι προσωρινό, οι ΑΠΕ είναι η παραγωγή του μέλλοντος. Γιατί, όπως τα γράφαμε κάποτε εδώ και μας την έλεγαν κάποιοι εξυπνάκηδες, έγινε μεγάλη διείσδυση των ΑΠΕ χωρίς στρατηγική αποταμίευσης! Βλέπεις, η Ε.Ε. τότε δεν χρηματοδοτούσε αποταμίευση. Και όπου υπήρξε κάποιο ιδιωτικό επενδυτικό ενδιαφέρον για σταθμούς συσσώρευσης ρεύματος, τους υποχρέωναν, είτε το ρεύμα τους προερχόταν από το δίκτυο είτε από ΑΠΕ, να το δίνουν μέσα από τον μηχανισμό ημερήσιας προσφοράς μαζί με τους σταθμούς παραγωγής από φυσικό αέριο. Οπότε "μπλουφ".
-
Ο εκάστοτε χώρος της κάθε χρήσης ή και η κάθε χρήση συνολικά εντός κτιρίου εξετάζονται ως προς την παθητική ξεχωριστά. Αφού υπολογιστεί ο συνολικός ΘΠ του κτιρίου τα κοινά (οδεύσεις διαφυγής, αριθμός τελικών εξόδων κλπ) τα υπολογίζουμε με την κυρίαρχη χρήση και όχι με τη δυσμενέστερη. Δηλαδή σχολείο με γραφεία και ΑΠΧ με συνολικό ΘΠ>151, οι τελικές έξοδοι θα εξεταστούν στον όροφο εκκένωσης με τη χρήση Εκπαίδευση και όχι ΑΠΧ. Άρα τα δυσμενέστερα μάλλον είναι για την ενεργητική, την οποία δεν εξαιρεί, απλώς επιφυλάσσεται με το άρθρο 7.7.1. Και αν το κοιτάξεις κι αυτό θα δεις ότι πράγματι έχει λόγους που επιφυλάσσεται.
-
Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά. Ο υπολογισμός της αναγκαιότητας σε ΖΝΧ στα καινούρια κτίρια περνάει από τον ΚΕΝΑΚ (Τεύχος Β’ 4003/17.11.2017, σ. 48639, πίνακας 5.2). Η γνώμη μου είναι ακόμη και σε υφιστάμενα να πας πάλι με τον ίδιο πίνακα. Ο υπολογισμός των θερμαντήρων (είδη, συνδέσεις κλπ), του δικτύου, των μηχανισμών του και εκτίμηση των απωλειών πίεσης θα γίνει με την ΤΟΤΕΕ 2411_86 που είναι ακόμη σε ισχύ.
-
Ναι. Υπάρχουν κι άλλες πατέντες και έξυπνες κατασκευές. Χρηματοδότες δεν υπάρχουν.
- 2 απαντήσεις
-
- ανεμογεννήτρια
- δρόμος
-
(and 1 more)
Με ετικέτα: