Μετάβαση στο περιεχόμενο

Christos Agelidhs

Members
  • Περιεχόμενα

    7
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Christos Agelidhs last won the day on Αύγουστος 24 2013

Christos Agelidhs had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    παραδοσιακή αρχιτεκτονική, οργανοποιία,
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

635 profile views

Christos Agelidhs's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Συμφωνώ απολύτως με αυτά που λέτε. ΔΕΝ βάζεις ορυκτοβάμβακα ανάμεσα σε τούβλα χωρίς αερισμό όσο και καλά υδρόφοβος κι αν σου λένε ότι είναι και ειδικά αν το συνεργείο δε σου παρέχει καμία εγγύηση. Αν έστω αγνοήσουμε αυτά τα αρνητικά σχετικά με την αβεβαιότητα του κατα πόσο πλήρες είναι το γέμισμα του διάκενου ή τα προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει το υλικό(λόγο απορρόφησης υγρασίας από ρογμές στο εξωτερικό ή ακόμα χειρότερα σε περίπτωση που στον επάνω όροφο συμβεί ξαφνικά διαρροή στις σωλήνες ύδρευσης/αποχέτευσης ), τα οποία θα είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν , και έστω ότι η πλήρωση του διάκενου γίνει τελικά με εξηλασμένη πολυστερίνη, ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση νομίζω ότι δεν αποτελεί μια ικανοποιητική 'μέση' λύση. Αν λάβουμε υπόψη ότι με την επιλογή εξωτερικής θερμομόνωσης μπορούμε να επιλέξουμε πχ 8εκ πάχος πάνελ και παράλληλα να διατηρήσουμε τις μονωτικές ιδιότητες του διάκενου μεταξύ των τούβλων (όπως και τα μεγάλα οφέλη στην αποφυγή προβλημάτων λόγο εκτόνωσης της υγρασίας), τότε μήπως συνολικά η λύση της εξωτερικής θερμομόνωσης υπερτερεί κατά πολύ της λύσης πλήρωσης του διάκενου; Σε τι εύρος χρόνου θα μπορούσαμε να πούμε ότι θα γίνει απόσβεση του κόστους που θα έχει η λύση της εξωτερικής θερμομόνωσης (δεδομένου ότι θέλουμε θερμική άνεση χειμώνα αλλα και καλοκαίρι);
  2. μήπως το ότι το η θερμική αγωγιμότητα του αέρα (λ αερα=0,026) είναι μικρότερη του ορυκτοβάμβακα (λ ορυκτ.=0,045), δείχνει ότι είναι λάθος επιλογή η πλήρωση του διάκενου και ότι θα προκαλέσει γρηγορότερες απώλειες;
  3. Μου ζήτησε κάποιος τη γνώμη του για επιλογή θερμομόνωσης εξωτερικής τοιχοποιίας διπλής δρομικής τοιχοποιίας με κενό (αέρα). Αφου πήρε κάποιες προσφορές για τις συμβατικές τεχνικές οι οποίες του φάνηκαν ακριβές , κάποιος τεχνικός του πρότεινε μια "νέα οικονομική λύση", η οποία αποτι βλέπω εφαρμόζεται χωρίς ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία εδώ και αρκετά χρόνια σε άλλες χώρες, τη τεχνική πλήρωσης του διάκενου τοιχοποιίας με ορυκτοβάμβακα. Η προσφορά που πήρε για αυτή τη τεχνική ήταν τέσσερις φορές μικρότερη από την κλασσική λύση της θερμοπρόσοψης (800ευρώ ένταντι 3000) οπότε αποφάσισε να προχωρήσει στην εφαρμογή της. Η κατοικία αυτή είναι στην Αθήνα, κοντά στη θάλασσα, βορειοανατολικό προσανατολισμό και η μισή της όψη είναι εκτεθειμένη πλήρως στη βροχή, ενώ η άλλη μισή προστατεύεται μερικώς με τέντες. Τι πιθανότητες πιστεύετε ότι υπάρχουν αυτό το υλικό να τραβήξει υγρασία και όχι μόνο να ακυρώσει τις μονωτικές του ιδιότητες, άλλα και να μετατραπεί σε θερμογέφυρα και να αυξήσει τελικά τις απώλειες θερμότητας; Τι άλλα προβλήματα έχετε αντιμετωπίσει σε παρόμοιες περιπτώσεις πλήρωσης διάκενου;
  4. Ως αρχιτεκτονας θα γνωριζεις σιγουρα ποσο ισχυρες δυναμεις μπορουν να αναπτυχθουν σε πετασματα απο ανεμοπιεσεις. Συνεπως μπορεις να καταλαβεις το γιατι χρειαζονται να τηρηθουν καποιοι κανονες οταν στηνονται τετοιας κλιμακας κατασκευες και ειδικα οταν προκειται για χωρο συναθροισης. Και ο μονος τροπος να ελεγχθει η τηρηση αυτων των προδιαγραφων ειναι η νομιμη αδεια. Ειτε το πακτωσεις στη γη ειτε στη καροτσα ενος φορτηγου.
  5. Καλησπέρα σε όλους, έχω μια απορία σε σχέση με τους πιθανούς τρόπους διάταξη των μπαταριών ενός μικρού συστήματος (φωτό). Το πρόβλημα είναι ότι θα ήθελα για λόγους λειτουργικότητας του χώρου οι μπαταρίες να έχουν τοποθετηθεί σε δύο ζευγάρια, το ένα πάνω από το άλλο.(έτσι ώστε να καταλαμβάνουν τη μισή επιφάνεια σε κάτοψη). Ο μηχανικός που έκανε την εγκατάσταση μου είπε ότι δε γίνεται για δύο λόγους: 1o γιατί πρέπει τα καλώδια απο το inverter στις μπαταρίες να έχουν συγκεκριμένο μήκος και το μήκος που απαιτεί η διαταξη που προτείνω θα δημιουργήσει πρόβλημα πτώσης τάσης.. 2ο γιατί οι μπαταρίες που είναι κάτω βγάζουν αέρια, τα οποία θα καταλήγουν στις μπαταρίες που θα είναι απο πάνω, και θα διαβρωθούν οι πόλοι.. Αυτο που πρότεινα εγώ, χωρίς να έχω και πολλές γνώσεις επι του θέματος, ήταν για τη πτώση τάσης να χρησιμοποιήσει παχύτερη διατομή καλωδίων (και πάλι μου είπε ότι δε γινεται) όσο για τα αέρια, να υπάρχουν δύο ξεχωριστοί εξαερισμοί, ένας για κάθε επίπεδο (ο τοίχος που φαίνεται στη φωτό είναι εξωτερικός οπότε ο εξαερισμός μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα) Θα ήθελα τη γνώμη σας σε σχέση με τα επιχειρήματα του, αν και κατα πόσο ισχύουν.
  6. Αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα και αναρωτιεμαι αν επιτρεπει η δεη υπογειοποιηση τμηματος της γραμμης, εστω και με εξοδα του αιτουντα. Σιγουρα το κοστος ειναι υψηλο ομως στη περιπτωση που η παρακαμψη απαιτει πολλες κολονες, ισως και να συμφερει η λυση των υπογειων καναλιων.
  7. απο τη στιγμη που ανεχομαστε να αποφασιζουν για εμας, φασιστες σαν τον Σελλιανάκη, τι να λεμε?? ο στοχος ειναι να γωνατισουν οι μηχανικοι της (πρωην)μεσαιας ταξης και να μεινουν τα γνωστα λαμογια-μασονοι στη πιατσα..ή να ας ερθουν εταιριες απο την ευρωπη να κουμανταρουν τα εργα. Μονο με ξυλο διορθωνεται η κατασταση.. δυστυχως
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.