-
Περιεχόμενα
55 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
1.132 profile views
GiorgosCivil's Achievements
-
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Η αυτονόμηση ζητείται από τον 3ο όροφο (σύνολο 7), και ο 1ος και 2ος δεν συμφωνούν στην όδευση. Διαβάζοντας το Άρθρο 127 - ν.4495/2017 καταλαβαίνω πως και αρνητική απάντηση να πάρει από την συνέλευση της πολυκατοικίας, μπορεί να δράσει αυτόνομα σε εγκατάσταση απλά "Πριν από την έναρξη της εγκατάστασης αυτόνομου συστήματος θέρμανσης ο ιδιοκτήτης της αυτονομούμενης ιδιοκτησίας γνωστοποιεί [...] τον τρόπο όδευσης των σωληνώσεων της παροχής μέχρι την ιδιοκτησία του και το χρόνο έναρξης και την αναμενόμενη διάρκεια των εργασιών εγκατάστασης". Συμφωνείτε; Όσον αφορά τις τρύπες αμφιβάλλω ότι έχει προβεί κάποιος ιδιοκτήτης σε νομιμοποίηση. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν η όδευση να περάσει από την εξωτερική πλευρά της μετώπης (βλ. φωτό) στο σημείο των τρυπών και να στερεωθεί στις μετόπες κάθε ορόφου χωρίς να ακουμπά τη πρόσοψη της διπλανής πολυκατοικίας που βρίσκεται κολλητά.
-
GiorgosCivil started following Διαμερισμάτωση and Εξωτερικοί σωλήνες φυσικού αερίου
-
Συνάδελφοι καλησπέρα, έχω και γω μια απορία σχετικά με την όδευση αγωγού φυσικού αερίου σε διαμέρισμα που θέλει να αυτονομηθεί. Βάσει σχεδίου σύστασης τα μπαλκόνια των ορόφων είχαν κενές τρύπες 90x90 εσωτερικά της μετώπης (βλ. φωτό), κάτι το οποίο δεν τηρήθηκε από τoν κατασκευαστή (1976) στον 1ο όροφο... και οι παραπάνω όροφοι έχουν κλείσει τις τρύπες για να μεγαλώσουν το μπαλκόνι τους, με αποτέλεσμα να μην αφήνουν την όδευση να περάσει "μέσα" από τα μπαλκόνια τους (η όδευση προτείνεται να περάσει από τις τρύπες του κάθε μπαλκονιού που πλεον είναι κλειστές). Απαιτείται σύμφωνη γνώμη πολυκατοικίας για τη συγκεκριμένη όδευση; Η σύσταση αναφέρει επίσης οτι "απαγορεύεται απολύτως η μεταβολη του εσωτερικού ιδιοκτησίας εφόσον εκ της μεταβολής επηρεαζεται η αισθητική της πολυκατοικίας (εξωτερικοί τοίχοι, κυνόκτητοι και κοινόχρηστοι χώροι) "
-
Διαμερισμάτωση
GiorgosCivil replied to mapost's θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
Καταρχάς να ενημερώσω πως δεν είμαι πολύ σχετικός με το ζήτημα καθώς δεν ασκώ το επάγγελμα του μηχανικού ενεργά, οπότε σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις. Τώρα, όσον αφορά το θέμα μας έχουμε τα εξής: - Η άδεια είναι διαφορετική από τη σύσταση (μεγαλύτερο μπαλκόνι, μετακίνηση ανοιγμάτων κλπ κλπ.). Οπότε ο πωλητής προχωράει σε νομιμοποίηση (έχει βάλει μηχανικό). - Ο μηχανικός λοιπόν του πωλητή έρχεται και προτείνει στην τακτοποίηση ως υφιστάμενη κατάσταση το σχέδιο της σύστασης, χωρίς δηλαδή να κάνει νεα αποτύπωση. - Μετρώντας την υφιστάμενη κατάσταση στο διαμέρισμα, παρατήρησα πως οι τωρινές διαστάσεις με αυτές που φαίνονται στη σύσταση και που προτείνει ο μηχανικός του πωλητή είναι όλες εντός του 2% εκτός από αυτή που προανέφερα με το "δόντι". Τελικά, δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να τα αναφέρω όλα αυτά στο φίλο αγοραστή ή να του πω να δεχθεί τη βεβαίωση και τακτοποίηση του μηχανικού του πωλητή, που ενδεχομένως να βάλει τον αγοραστή σε μπελάδες στο μέλλον (?). Ευχαριστώ -
Διαμερισμάτωση
GiorgosCivil replied to mapost's θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
Η μόνη διαφορά μεγαλύτερη του 2% (πάντα σε σχέση με τη σύσταση) είναι η πλευρά που αφορά το "δόντι" η οποία μετράται στο 2.87m αντί για 3.0m που δείχνει το σχέδιο, άρα έχουμε ~0,5 τ.μ. απόκλιση. -
Διαμερισμάτωση
GiorgosCivil replied to mapost's θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
Καλημέρα σε όλους Σε πολυκατοικία του ’66 έχουμε αποτύπωση που διαφέρει από την άδεια, αλλά είναι πάρα πολύ «κοντά» στα σχέδια της σύστασης, με μόνη διαφορά αυτή που φαίνεται στην συνημμένη εικόνα παρακάτω (που πάρθηκε από το σχέδιο της σύστασης) - το «δόντι» του διαμερίσματος Α που εισέρχεται στο διαμέρισμα Β από ~40cm είναι 18cm. Δεδομένου πως το διαμέρισμα Α μικραίνει, μπορεί να τακτοποιηθεί με μονομερή τροποποίηση της σύστασης; -
Εύγε! Σπουδαία προσπάθεια. Πολύ ενθαρρυντικό που έχουμε τόσο μεγάλη συμμετοχή από ελληνικά πανεπιστήμια στο θεσμό Formula Student. Και εις ανώτερα!
- 1 απάντηση
-
- δπθ
- ηλεκτροκίνηση
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω περίπου το ίδιο πρόβλημα και δεν μπορώ να βρω μία απολύτως νόμιμη λύση οπότε θα ήθελα τη συμβουλή σας. Οικόπεδο και οικία του 1880 έχουν κριθεί ρυμοτομούμενα εδώ και πολλά χρόνια. Ο ιδιοκτήτης ήθελε να αντικαταστήσει την περίφραξη (απλή σίτα) και όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες (χωρίς άδεια) ο μάστορας την έβγαλε τελείως (εκτός απο του γωνιακούς πασσάλους όρια) και μετά τον κατήγγειλαν οπότε το οικόπεδο έχει μείνει απερίφραχτο. Το οικόπεδο βρίσκεται σε μία πολύ κεντρική περιοχή της πόλης και αναρωτιέμαι αν θα υπήρχε τρόπος είτε να βγάλω άδεια μικρής κλίμακας για περίφραξη με συρματόπλεγμα στο μη ρυμοτομούμενο κομμάτι είτε για λόγους υγείας ή κάτι τέτοιο να καταφέρω να το περιφραξω ολόκληρο. Φαντάζομαι τώρα που η παλιά περίφραξη έχει ξηλωθεί δεν έχω τη δυνατότητητα να βγάλω άδεια επισκευής; Σας ευχαριστώ πολύ
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, Ένας φίλος επιθυμεί να κατασκευάσει μια ξύλινη πέργκολα σκίασης (με μουσαμά) στη θέση που προϋπήρχε ενα παράνομο υπόστεγο του 1980 (το οποίο έριξε) σε εξ αδιαιρέτου οικόπεδο εντός σχεδίου. Ο συνιδιοκτήτης του οικοπέδου δεν συμφωνεί οπότε ο φίλος ζήτησε την άποψη μου σχετικά με το ποιες είναι οι πιθανές κυρωσεις αυτής της πράξης. Η πέργκολα είναι 4x5m οπότε σύμφωνα με το "σχετικά" νέο κανονισμό δεν χρειάζεται άδεια μικρής κλίμακας. Σκέφτομαι ότι η πολεοδομία ή η αστυνομία μπορεί να μην τον ενοχλήσει παρόλα αυτά ο συνιδιοκτήτης μπορεί να κινηθεί δικαστικά, τι πιστεύετε; Ευχαριστώ Γιώργος
-
Μηχανολόγοι Πολυτεχνικής σχολής Πάτρας ή ΕΜΠ;
GiorgosCivil replied to loukasG01's θέμα in Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
Καλησπέρα φίλε μου και καλή σταδιοδρομία. Είμαι πολιτικός μηχανικός (πέρασα την εποχή που η βάση ήταν 18500) και ο λόγος που έχω σχέση με τη συγκεκριμένη σχολή της Πάτρας είναι το πάθος μου για τα αυτοκίνητα. Το εργαστήριο και η ομάδα της Πάτρας που ασχολείται με τη formula student έχει διεθνείς διακρίσεις και θα τολμήσω να πω ότι είναι μία ομάδα που έχει πρωτοπορήσει και τολμήσει πάρα πολύ στο συγκεκριμένο κομμάτι (πχ πρώτη ηλεκτροκίνητη φόρμουλα σε διαγωνισμό formula student για την Ελλάδα).... Στο ίντερνετ υπάρχουν πολλές πληροφορίες. Δυστυχώς δεν έχω πάρα πολλά δεδομένα για το μέγεθος των εργαστηρίων που λένε οι συνάδελφοι παραπάνω, ξέρω όμως ότι κρίνοντας απο την ομάδα της formula student, θα ζήσεις το σχεδιασμό και τις μηχανουργικές εργασίες από πρώτο χέρι αν έχεις το μεράκι. Ο μόνος λόγος που σχολιάζω στο post είναι για να σου μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με την αγάπη για τα αυτοκίνητα και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο. Αν το μόνο που σε αποτρέπει να επιλέξεις την Πάτρα είναι το ότι η Αθήνα κάνει περισσότερο αυτοκίνητα, θα έλεγα να το ξανασκεφτείς. Θέλοντας να κάνω ένα σχόλιο για δεύτερη προσπάθεια στις πανελλήνιες σε περίπτωση που δεν πιάσεις ΕΜΠ, σου υπενθυμίζω ότι ένα μικρό λαθάκι στις πανελλήνιες μπορεί να σου στοιχίσει πάνω από 500 μόρια οπότε εκτός από τον παράγοντα διάβασμα θα πρέπει να υπολογίσεις και τον παράγοντα τύχη. Αν ήμουν στη θέση σου, αν υπήρχαν σοβαρά οικονομικά κριτήρια θα είχα στην άκρη του μυαλού μου τη δεύτερη προσπάθεια και την Αθήνα. Αν παρόλα αυτά σκέφτεσαι τη φήμη του πανεπιστημίου θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι ο βαθμός σου είναι μία τρομερή επιτυχία και να ξέρεις ότι η Πάτρα είναι ενα εξαιρετικό πανεπιστήμιο και θα περάσεις τέλεια σαν φοιτητής. Από εκεί και πέρα οι απόφοιτοι της Αθήνας και της Πάτρας έχουν εξαιρετικές καριέρες και το LinkedIn όπως και αυτό το φόρουμ είναι γεμάτο από αυτούς οπότε κάνε το ψάξιμο σου και μάθε όσες περισσότερες πληροφορίες σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα για την επιλογή σου! -
Έχοντας ολοκληρώσει τη διαδικασία πάρα πολύ πρόσφατα, συμφωνώ με τον Earl και θα σου πρότεινα να βάλεις σαν cpd όχι μόνο πράγματα σχετικά με τα project σου αλλά και όλων των ειδών ενδιαφέρουσες ομιλίες/webinars που σε βοήθησαν να γίνεις "καλύτερος" και "all around" μηχανικός. Για παράδειγμα το δικό μου cpd περιείχε σεμινάρια για: ορθή χρήση κατασκευαστικών συμβολαιων, λιμενικά έργα, deep borehole design, ενεργειακό βιοκλιματικό σχεδιασμό κτιρίων, H&S, CDM, first aid κλπ κλπ.... Topics που δεν συνδέονται αναγκαστικά μεταξύ τους. Και όπως δείχνει και ο Earl πιο πάνω, ιδανικά θέλουν να χρησιμοποιήσεις το cpd template τους.
-
Δεν μπορω να το προχωρησω σε CEng διοτι άλλαξα δουλειά, η εταιρία που είμαι τώρα ειναι περισσότερο consulting και δεν είναι σε training agreement. Δεν έφυγα στο ενδιάμεσο από την Αγγλία, δούλεψα στην Ελλάδα για λίγο μετά το πτυχίο και η βασική μου εμπειρία είναι από τότε έως τώρα στην Αγγλία. Ο λόγος που κάνω το EU Directive είναι κυρίως διότι αυτό μου πρότεινε ο MDO μου από το ice.
-
bilya63 ευχαριστώ για τα tips. Ήμουν και γω σε training agreement για 3 χρόνια αλλά για "χαζούς" λόγους το έκανα sign off σε ΙΕng level, οπότε γνωρίζω το γράψιμο των quarterly reports. Το να καταφέρεις να αναφέρεις 5 χρόνια εμπειρίας με την απαραίτητη λεπτομέρεια για ability level μέσα σε 3 σελίδες, και να τους πείσεις είναι πιο δύσκολο. Εκτός από το γεγονός ότι 3 σελίδες κείμενο αν θες να εκμεταλευτεις των αριθμό λέξεων στό μέγιστο, φαίνεται απίστευτα "βαρετό" οπτικά στον αναγνώστη, σαν βιβλίο.
-
Καλησπέρα στην παρεά! Επαναφέρω το ζήτημα του EU Directive μέσω του ICE για να ρωτήσω αν κάποιος πέρασε τη διαδικασία πρόσφατα, με τους νέους κανονισμούς που σε περιορίζουν μέχρι 3 σελίδες Α4 για κάθε Attribute και maximum 12 σελίδες έξτρα με φωτογραφίες σε όλο το report, appendices δεν επιτρέπονται. Μέσα σε 3 σελίδες δυσκολεύομαι να μπω σε πολύ λεπτομέρεια και ταυτόχρονα να αναφέρω πολλά παραδείγματα απο την εμπειρία μου, οπότε αναρωτιέμαι το στυλ γραφής που ακολούθησαν όσοι συνάδελφοι το έχουν κάνει. Ευχαριστώ πολύ!
-
Tetris ευχαριστώ πολύ. Το έδαφος δεν ειναι καλά αλφαδιασμενο και φοβάμαι οτι με πλακάκια + κόλλα + αλφαδιές θα καταλήξουμε σε ενα πάχος που ξεπερνά τους 5 πόντους.....