-
Περιεχόμενα
23 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Green Lantern's Achievements
Newbie (1/15)
1
Φήμη στην κοινότητα
-
Επανέρχομαι στο θέμα και θα ήθελα λίγο την βοήθεια σας πάνω σε ένα δίλλημα που με απασχολεί αυτόν τον καιρό. Καταρχήν να σημειώσω ότι τον Σεπτέμβρη του 2017 παρέλαβα το πιστοποιητικό Zertifikat B2 από το Göthe Institut, τον Μάρτη του 2018 ορκίστηκα στο Πολυτεχνείο και τον Μάη απολύθηκα από τον στρατό. Τέλος του μηνός έχω εξετάσεις στο ΤΕΕ για την απόκτηση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Παράλληλα έχει ανοίξει το διαδικτυακό Portal του RWTH Aachen από τις 15/5 έως και 15/7 για αιτήσεις για μεταπτυχιακές σπουδές Γερμανών καθώς και πολιτών χωρών της ΕΕ. Έχω στείλει τα χαρτιά μου σε τρία από αυτά τα προγράμματα και πιθανότατα τουλάχιστον ένα από αυτά, εκτός απροόπτου, θα με δεχτεί. Πρόκειται για τα ακόλουθα διετή αγγλόφωνα MSc: Electrical Engineering, Information Technology and Computer Engineering, with specialization in Communications Engineering, Micro- and Nanoelectronics or Electrical Power Engineering Software Systems Engineering Media Informatics Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.rwth-aachen.de/cms/root/Studium/Vor-dem-Studium/Studiengaenge/~csei/Internationale-Masterprogramme/?lidx=1 Σαν αντικείμενο μου αρέσει πιο πολύ το δεύτερο, ενώ το πρώτο έχει στο δεύτερο έτος υποχρεωτική τετράμηνη πρακτική, που είναι επίσης καλό. Το πρόγραμμα σπουδών του τρίτου είναι λίγο περίεργο μιας και το πρώτο εξάμηνο πραγματοποιείται στην Βόννη και στην συνέχεια παρέχεται η δυνατότητα μετεγκατάστασης στο Άαχεν ή συνέχισης των σπουδών εκεί. Σε κάθε περίπτωση το δίπλωμα εκδίδεται από το RWTH Aachen. Η άλλη εναλλακτική είναι να κυνηγήσω την τύχη μου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα τον διορισμό μου μέσω ΑΣΕΠ, μιας και στον ιδιωτικό τομέα δεν βλέπω τίποτα να κινείται, ενώ στο δημόσιο βγαίνουν συνεχώς προκυρήξεις που ζητάνε διπλωματούχους μηχανικούς ΠΕ. Συγκεκριμένα σκεφτόμουνα να κάνω ένα μεταπτυχιακό στην Ελλάδα και παράλληλα να κολλήσω και κάποια ένσημα από επικουρικό έργο στο πανεπιστήμιο, το οποίο σε συνδυασμό με την πολυτεκνική ιδιότητα ίσως να μπορούσε να οδηγήσει σε κάτι καλό, αν αναλογιστούμε το άθροισμα των μορίων από μία τέτοια εξέλιξη. Αυτό που με ξαφνιάζει βλέποντας οριστικούς πίνακες διοριστέων μηχανικών ΠΕ για παλαιότερες προκυρήξεις του δημοσίου τομέα είναι ότι υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός. Δηλαδή βλέπω ανθρώπους ακαδημαϊκούς με μεταπτυχιακό, διδακτορικό και δεκαετή προϋπηρεσία, που αθροίζουν πάνω από 2000 μόρια σε προκυρήξεις για συμβάσεις αορίστου χρόνου του ΑΣΕΠ, να σχίζονται για μία θέση στο δημόσιο. Αυτό γιατί συμβαίνει κατά την γνώμη σας; Είναι επειδή δεν υπάρχουν δουλειές στον ιδιωτικό τομέα, επειδή μία θέση στο δημόσιο σου παρέχει κάτι σταθερό για την υπόλοιπη ζωή σου; Το ρωτάω γιατί σε άλλα κράτη το διδακτορικό δεν είναι για να πάρεις 400 μόρια στο ΑΣΕΠ, αλλά για να ακολουθήσεις ακαδημαϊκή καριέρα, να ασχοληθείς με την έρευνα, ίσως να διεκδικήσεις αξιοζήλευτες θέσεις σε πολεθνικές παγκοσμίου κύρους ή καθαρά για προσωπικούς λόγους ενδιαφέροντος. Και εδώ που τα λέμε οι αποδοχές για νεοδιόριστο μηχανικό δεν και κάτι που δικαιολογεί τον πολυετή Γολγοθά απόκτησης όλων αυτών των ακαδημαϊκών τίτλων. Από την άλλη βλέπω τις προκηρύξεις οκτάμηνων συμβάσεων για τους σταθμούς παραγωγής της ΔΕΗ, όπου εκεί ο ανταγωνισμός είναι ανάλογος, αλλά τις θέσεις τελικά δεν τις παίρνουν οι πολυπτυχιούχοι, αλλά οι μακροχρόνια άνεργοι. Δηλαδή οι επιτυχόντες έχουν 12 μήνες χωρίς ένσημο, παίρνουν τα ανάλογα μόρια και στην συνέχεια απασχολούνται σαν μηχανικοί βάρδιας σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας. Δεν ξέρω κατά πόσο το να κάτσεις για τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα στα μητρώα ανέργων είναι μια ενδεδειγμένη επιλογή καριέρας. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, γιατί πραρατηρώ ότι πολλοί άνθρωποι το κάνουν. Τί γνώμη έχετε για αυτό; Τέλος να αναφέρω ότι μάλλον θα κάνω τα χαρτιά μου για την 7Κ/2018 για τους μόνιμους στον Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής, γνωρίζοντας ότι η πιθανότητα είναι μικρή, μόνο και μόνο για να αποκτήσω κάποια εμπειρία στους διαγωνισμούς αυτούς και να μπορώ στο μέλλον να είμαι πιο εξοικειωμένος με την διαδικασία. Σας ευχαριστώ. Με συγχωρείτε για τις σκόρπιες σκέψεις, αλλά όταν είσαι νέος διπλωματούχος όσο να 'ναι ψάχνεσαι και κοιτάς τις εναλλακτικές σου. Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.
-
Καλησπέρα. Είμαι νέος διπλωματούχος. Επειδή υπάρχει περίπτωση να μπαρκάρω, θα ήθελα να ρωτήσω αν προτείνετε να εγγραφώ ή όχι στο ΤΕΕ. Σε περίπτωση που εγγραφώ θα πρέπει εκτός από το ΝΑΤ, να πληρώνω και εισφορές στο ταμείο των μηχανικών; Ευχαριστώ.
-
Άδεια 25KW χωρίς εξετάσεις
Green Lantern replied to Green Lantern's θέμα in Επαγγελματικά Δικαιώματα
Δεν είναι για μένα φίλε, αλλά για τον αδερφό μου. Τελείωσε ΤΕΕ Β' Κύκλου μετά πήρε την άδεια αρχιτεχνίτη και τώρα θέλει την άδεια ηλεκτρολόγου 25ΚW. -
Γεια σας. Έχω άδεια αρχιτεχνίτη ηλεκτρολόγου. Μπορώ να βγάλω την άδεια 25KW χωρίς εξετάσεις; Ευχαριστώ.
-
Μηχανικός-Ηλεκτρολόγος στα καράβια
Green Lantern replied to Hlectrologos -7-'s θέμα in Ναυτιλία - Ναυπηγική
Δες το ΦΕΚ της προηγούμενης σελίδας. Δεν υπάρχει τρόπος έτσι όπως το θέτεις. Χρειάζεσαι πτυχίο Μηχανολόγου, Ναυπηγού ή (άκουσον-άκουσον) Μηχανικού Οχημάτων από πανεπιστημιακό ή τεχνολογικό (!) ίδρυμα (τους ηλεκτρολόγους τους Πολυτεχνείου τους έβγαλαν εκτός!) και θαλάσσια υπηρεσία ενός έτους σαν δόκιμος μηχανικός για την κτήση του διπλώματος του Γ΄. Αλλιώς πρέπει να είσαι από ναυτικό λύκειο και θαλάσσια υπηρεσία δύο ετών + αποφοίτηση από ειδικό τμήμα ΑΕΝ Μηχανικών. Αλλιώς ιδανικά πρέπει να είσαι απόφοιτος ΑΕΝ Μηχανικών (πλειοψηφία). -
Φίλε Vaggelis69 έχω ναυτικό στην οικογένεια, ο πατέρας μου ήταν χρόνια μάγειρος. Σχετικά με τους ηλεκτρολόγους έχουμε κανένα νέο;
-
Μηχανικός-Ηλεκτρολόγος στα καράβια
Green Lantern replied to Hlectrologos -7-'s θέμα in Ναυτιλία - Ναυπηγική
Ακριβώς πηγαίνει προς ψήσιση στην Βουλή; Μπορείς να είσαι λίγο πιο σαφής, διότι δεν είμαι ενημερωμένος. Ευχαριστώ. -
Και κάτι άλλο: ας πούμε ο Ηλεκτρολόγος ΕΝ θέλει θαλάσσια υπηρεσία 1 χρόνου για να γίνεις από δόκιμος. Αλλά για να βγάλεις το δίπλωμα θες και στρατό. Μπορείς να πας ναυτικό και να μετρήσει σαν υπηρεσία; Ευχαριστώ.
-
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά, χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα όσα λες, θέλω να ρωτήσω τις πλέον επίσημες πηγές, γιατί στην σελίδα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού μας έχει μέσα.
-
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά, χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα όσα λες, θέλω να ρωτήσω τις πλέον επίσημες πηγές, γιατί στην σελίδα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού μας έχει μέσα.
-
Έκαναν forward το email μου εδώ: [email protected] Βέβαια αν δεν έχεις σκοπό να κάτσεις μια ζωή στα καράβια, όπως εγώ, καλύτερα να πας ηλεκτρολόγος. Για να γίνεις Α' Μηχανικός εξάλλου από ό,τι ακούω πρέπει να ασπρίσουν τα μαλλιά σου, γιατι ναι μεν γίνεσαι σε έξι χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας, αλλά δεν ταξιδεύεις 12 μήνες, κάνεις και διαλύματα. Οπότε πάει 10 χρόνια πιστεύω +. Ενώ ηλεκτρολόγος γίνεσαι μετά από ένα χρόνο δίκιμος, κάθεσαι μία πενταετία να βγάλεις μερικά λεφτά και να αποκτήσεις και μία προϋπηρεσία και αν σαρέσει συνεχίζεις, αλλιώς κάνεις την ζωή σου στο εξωτερικό ή στην στεριά γενικότερα, μπορεί και Ελλάδα. Ποια η γνώμη σας;
-
Για να δούμε έστειλα email σε [email protected] & [email protected] . Θα ήθελα να ρωτήσω αν επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας να γίνει κάποιος Γ' Μηχανικός στο Εμπορικό Ναυτικό, όντας απόφοιτος της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών της Πάτρας. Στην σελίδα του yen.gr υπάρχει μέσα ένα αρχείο pdf που τιτλοφορείται "Απόκτηση διπλώματος Μηχανικού Γ' τάξης Ε.Ν." με ημερομηνία 21/3/2016 που αναφέρει ότι: "Θαλάσσια υπηρεσία 12 μηνών, κατευθυνόμενης εκπαίδευσης, με ειδικότητα μηχανής, σε μηχανοστάσια πλοίων που κινούνται με μηχανές ισχύος πάνω από 450 ΚW και πτυχίο Μηχανολόγου ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης, μετά από Απόφαση Επιτροπής άρθρου 35 παρόντος διατάγματος." Παρόλα αυτά ακούω από πολλούς ότι η νομοθεσία άλλαξε και ότι πλέον δεν μπορούμε να γίνουμε Γ' Μηχανικοί, αλλά μας ζητείται να δώσουμε και μαθήματα στην ΑΕΝ. Μπορείτε να μου δώσετε μία σαφή απάντηση σχετικά με το αν απόφοιτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ανώτατης σχολής μπορεί να αποκτήσει δίπλωμα Γ' Μηχανικού. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. *********** Κωνσταντίνος Σχολή ΗΜΤΥ Πανεπιστήμιο Πατρών
-
Οπότε για μηχανικός είναι ρευστά ακόμα τα πράγματα. Για Ηλεκτρολόγος Ε.Ν. τί παίζει ξέρει κανείς; Αξίζει; Στο site που παραθέτω παρακάτω έχει όλες τις προϋποθέσεις για την απόκτηση διπλώματος Ηλεκτρολόγου Ε.Ν.: http://www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=23949&page=2&from=&to= Στην πρώτη κουκκίδα λέει να έχεις βγάλει ναυτικό φυλλάδιο εντός της τελευταίας τετραετίας και να έχεις τουλάχιστον οχτώ μήνες θαλάσσια υπηρεσία. Σε αυτούς τους οχτώ μήνες σαν τί παω δηλαδή; Δόκιμος ηλεκτρολόγος; Το εικοστό έτος της ηλικίας μου το έχω συμπληρώσει, στρατολογικά όμως δεν είμαι ακόμα εντάξει. Οπότε αποφοιτώντας χρειάζεται να πάω στρατό. Δεν έχω καταδικαστεί, είμαι σωματικά και πνευματικά υγιής. Και μετά έχει τρεις κουκκίδες διαζευγμένες με "ή". Εγώ ανήκω στην δεύτερη, που λέει για διπλωματούχους μηχανικούς. Στην κουκκίδα αυτή λέει: "Τουλάχιστον 6 μηνών θαλάσσια υπηρεσία από τη συνολικά απαιτούμενη, θα αποτελεί κατευθυνόμενη εκπαίδευση, η οποία θα πραγματοποιείται υπό την επίβλεψη προσοντούχου αξιωματικού και θα τηρείται από τον υποψήφιο εγχειρίδιο το οποίο θα ελέγχεται για την κανονική συμπλήρωσή του από Δημόσια Σχολή Εμπορικού Ναυτικού, που θα του χορηγεί σχετική βεβαίωση." Τί ακριβώς εννοεί με αυτό, έχω μπερδευτεί λιγάκι. Όποιος έχει το κουράγιο ας το διαβάσει λίγο και να μας πει.
-
Είμαι τεταρτοετής της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών της Πάτρας. Θα ήθελα, αποφοιτώντας, να πάω στα καράβια σαν μηχανικός. Η νομοθεσία από όσο ξέρω επιτρέπει μηχανικός απόφοιτος πολυτεχνείου να ακολουθήσει ανάλογη σταδιοδρομία. Οπότε ποιες πρέπει να είναι οι κινήσεις μου από εδώ και στο εξής; Μόνο το ναυτικό φυλλάδιο στον Ασπρόπυργο; Αυτό μπορώ να το βγάλω αυτό το καλοκαίρι ή το άλλο, δύο εβδομάδες είναι εξάλλου. Απλά με προβληματίζει το γεγονός ότι εμείς δεν επιδοτούμαστε και πρέπει να μας πληρώνει η ίδια η εταιρεία σαν δόκιμους, οπότε δεν την συμφέρει. Δηλαδή με ένα καλό βιογραφικό και με δύο αξιόλογες συστατικές δεν θα μπορούσα να μπω σε κάποια εταιρεία να μπαρκάρω; Παίρνουν μόνο της σχολής εμποροπλοιάρχων; Επίσης, υπάρχει κάποια διαφορά όσον αφορά τα προνόμια; Δηλαδή παλιότερα από ό,τι διάβασα οι μηχανικοί πολυτεχνείου γίνονταν Γ' με μόνο 6 και όχι 12 μήνες θαλάσσιας πορείας, όπως είθισται. Θα μπορούσε ένας πολυτεχνίτης να απασχοληθεί σε διαφορετικά πόστα ή είναι όλοι στο ίδιο τσουβάλι; Σημειώνω ότι επ' ουδενί δεν θέλω να θίξω την σχολή Πλοιάρχων, την οποία εκτιμώ και σέβομαι.