Λοιπόν...
Η απόσταση απο μπόιλερ με συλλέκτες είναι 25 μέτρα και ύψος 10 μετρα.
Η σωλήνα γράφει τώρα που την βλέπω:
"φ18χ2 Tipo A PEXb-Al-PEXB 10bar T mal 95*C classe 1 34,5=<S=<42,8 made in italy"
H φ22 ειναι απλή πλαστική νερού μαύρη.Δεν έχει αλουμίνιο.
Το δοχείο είναι 18λιτρων 1,5 - 6 bar.
Ολα τα εξαρτήματα είναι καινούργια.
Δεν νομίζω να είμαι τόσο άτυχος και να είναι ελλατωματικά και το δοχείο και η βαλβίδα.
Οι ενέργειες που έκανα ήταν:
Ηταν μεσημέρι με ήλιο.
Ανοιξα την βάνα που πηγαίνει το κρύο νερό στον συλλέκτη μεχρι να βγεί απο το εξαεριστηράκι..δεν το είχα συνδέσει το εξαεριστηρακι ακόμα.Περίμενα να φύγει ο αέρας
ο πολύς.ανοιξα κ την αλλη βάνα του ζεστου.Περίμενα λίγο... Εκλεισα τις βάνες και ανέβηκα στην σκεπή για να βάλω το εξαεριστηράκι.Ειδα στο ταφ που θα εβαζα το εξαεριστηράκι οτι είχε νερό επάνω...Α!!! λέω..Ωραία! έφυγε ο αέρας.
Βάζω το εξαεριστηράκι.Το ταφ ήδη έκαιγε.Κατέβηκα κάτω..Ανοιξα τις βάνες..Ξανανέβηκα
ανοιξα το καπάκι απο το εξαεριστηράκι για να φύγει οτι είχε κ πήγα κάτω στο μπόιλερ.
Αρχισα να βάζω τον κυκλοφορητή να δουλεύει χειροκίνητα για 5 λεπτα κ τον σταματούσα.Αφου τον άφησα για λίγο διαπίστωσα οτι ο πληρωτής απο τα 2bar που τον είχα ανέβαινε...εφτασε στα 3 και επειδη δεν ήθελα να ανοίξει η βαλβίδα των 3bar, τον μείωσα εκείνη την ώρα..
Τωρα που το σκέφτομαι..Μήπως έκανα βλακεία;;;
Μετά σταμάτησα.. και άρχισα να ασχολούμε με την τοποθέτηση του διαφορικου θερμοστάτη.Μετά ακούω μπάμ. και καταλαβαίνω οτι κάτι έσκασε πάνω στην σκεπή, γιατί άκουγα το νερό που κυκλοφορούσε.
Παω πάνω.. και βλέπω την φ22 σκισμένη κ κομμένη ακριβώς στο ρακόρ.