Mikael Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2011 Τα καβαλέτα όπως γνωρίζουμε είναι υποστηρίγματα του σιδηρού οπλισμού ενώ οι καβίλιες, τεμάχια Φ25, στο πλάτος της δοκού είναι μεταλλικοί αποστατήρες (spacers). Το ερώτημα είναι αφού σύμφωνα με τον ορισμό του σιδηροπλισμού στην Τεχνική Συγγραφή Υποχρεώσεων (ΤΣΥ) του ΣΟΥΦΛΙΑ δεν αναλαμβάνουν καμμία εντατική κατάσταση γιατί να πληρώνονται, ως και σήμερα, ως σιδηροπλισμός στα δημόσια έργα ; ; ; ; Βλέπε επίσης και την αντίστοιχη ΠΕΤΕΠ Έκδοση 3.0 - Oκτώβριος 2009 ΠΕΤΕΠ 01-02-01-00 01 Χαλύβδινοι οπλισμοί σκυροδέματος ............................... 6. ΕΠΙΜΕΤΡΗΣΗ Το ανά τρέχον μέτρο βάρος των ράβδων οπλισμού θα υπολογίζεται με βάση τον πίνακα 3-1 του ΚΤΧ-2008, ο οποίος παρατίθεται στην συνέχεια. Σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτός ο προσδιορισμός του μοναδιαίου βάρους των ράβδων βάσει ζυγολογίου. Στις επιμετρούμενες μονάδες, πέραν της προμήθειας, μεταφοράς επί τόπου, διαμόρφωσης και τοποθέτησης του οπλισμού, περιλαμβάνονται ανηγμένα τα ακόλουθα: ....................................................... - Η τοποθέτηση υποστηριγμάτων (καβίλιες, αναβολείς) και ειδικών τεμαχίων ανάρτησης, που τυχόν θα απαιτηθούν (εργασία και υλικά). Η ΤΣΥ του ΣΟΥΦΛΙΑ ορίζει ξεκάθαρα δια του ορισμού του ΣΙΔΗΡΟΠΛΙΣΜΟΥ ότι Σύμφωνα με τον Ορισμό της έννοιας σιδηροπλισμού (ΤΣΥ Γ-6 ΣΙΔΗΡΟΠΛΙΣΜΟΣ –Γ.3 ΟΡΙΣΜΟΙ) τα καβαλέτα τα οποία είναι χαλύβδινα υποστηρίγματα δηλ. δεν αποτελούν οπλισμό σκυροδέματος, δεν υπάγονται στους χαλύβδινους οπλισμούς σκυροδέματος , άρθρο 38.20 και 38.20.02 αφού α) δεν παραλαμβάνουν τάσεις εφελκυσμού β) δεν περιορίζουν το εύρος των ρηγμάτων εφελκυσμού γ) δεν περιορίζουν τα ρήγματα ελκυσμού που οφείλονται στις θερμοκρασιακές μεταβολές και την συστολή κατά την πήξη και δ) δεν αυξάνουν την φέρουσα ικανότητα θλιβομένων στοιχείων ….. ΤΣΥ ΤΕΥΧΟΣ Α΄ ΆΡΘΡΟ Γ - 6 ΣΙΔΗΡΟΠΛΙΣΜΟΣ 6.3 ΟΡΙΣΜΟΙ Με την έννοια σιδηροπλισμός νοούνται όλοι εκείνοι οι σιδηροί οπλισμοί που ενσωματώνονται στη μάζα του σκυροδέματος για την επίτευξη των παρακάτω στόχων : α) Για την παραλαβή των τάσεων εφελκυσμού. β) Για τον περιορισμό του εύρους των ρηγμάτων εφελκυσμού. γ) Για τον περιορισμό των ρηγμάτων ελκυσμού που οφείλονται στις θερμοκρασιακές μεταβολές και την συστολή κατά την πήξη. δ) Για την αύξηση της φέρουσας ικανότητας θλιβομένων στοιχείων και κυρίως για τη μείωση του κινδύνου ψαθυρής θραύσης του από οπλισμένο σκυρόδεμα δομικού στοιχείου. 3. Αφετέρου σύμφωνα με τον Κανονισμό Τεχνολογίας Χαλύβων 2008 Παράρτημα 5 – Αποστατήρες – παρ. Π5.4 Ειδικές περιπτώσεις, τα καβαλέτα διατάσονται ως υποστηρίγματα για την συγκράτηση κατά την σκυροδέτηση , των άνω οπλισμών στην προβλεπόμενη από την μελέτη θέση. Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω συμπεραίνεται ότι τα καβαλέτα δεν είναι σιδηροπλισμός, άρθρο 38.20.02, σύμφωνα με τον ορισμό στην Τ.Σ.Υ. Άρα οι Επιβλέποντες Μηχανικοί δεν πρέπει να τα πληρώνουν !!!!!!!!!!
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2011 Γιατί πρέπει να τοποθετηθούν, γιατί υπάρχουν, γιατί είναι εκεί, γιατί το απαιτεί η υπηρεσία, γιατί δεν στέκονται οι οπλισμοί στον αέρα...
nik Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Και στα ιδιωτικά έργα ότι φεύγει από την μάντρα πληρώνεται. Είτε είναι φουρκέτες για το καλούπι είτε είναι κανονικός οπλισμός. Μόνο το σύρμα και οι αποστάτες πληρώνονται με το τεμάχιο. Ότι είναι μεταλλικό πληρώνεται σαν οπλισμός σιδήρου και ας έχει βοηθητική χρήση.
Mikael Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Νομίζω ότι η όλη αναφορά μου γίνεται για τα δημόσια έργα και μόνο , όχι για τα Ιδιωτικά όπου βέβαια πληρώνονται.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Και στα δημόσια πληρώνεται, με το ίδιο άρθρο που πληρώνονται όλοι οι σιδηροπλισμοί.
Mikael Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Αγαπητέ κ.Συνάδελφε δεν πρέπει να πληρώνονται στα Δημόσια Έργα !!! σύμφωνα με την ΤΣΥ του κ.Σουφλιά. Εγώ προσωπικά έκοψα από Δημόσιο έργο που επέβλεπα ποσό 225.000 ευρώ για καβαλέτα. Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά την ΤΣΥ. Με την άποψή συμφωνεί και η ΠΕΤΕΠ που ανέβασα πιό πάνω. Απαιτείται Η τήρηση των νόμων με αυστηρότητα στα Δημόσια Έργα εφόσον έχει το κουράγιο και την επιμονή ο Επιβλέπων. http://www.iok.gr/petep_lst.htm Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά την τελευταία 3η έκδοση Οκτώβριος 2009 της ΠΕΤΕΠ και εάν ακόμη παρά ταύτα έχετε απορίες ρωτήστε όπως έκανα και εγώ την Δνση Κτιριακών Έργων. 1
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 ΠΕΤΕΠ = ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Αρα αντιλαμβανεσαι οτι καμια νομικη υποσταση δεν εχουν.. Περα απο αυτο, τα καβαλετα πρεπει να πληρωθουν.. Ποιος θα τα πληρωσει δλδ???
Mikael Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Αγαπητέ Συνάδελφε σίγουρα είναι προσωρινές κανείς δεν το αμφισβητεί, αλλά η ΤΣΥ που μάλλον δεν την διάβασες προσεκτικά είναι ΦΕΚ.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Συγνωμη... 225000/0.8Ε/κιλο ~282τονοι.. Για τι κατασκευη μιλαμε...??? (και σου εβαλα και 0.8Ε/κιλο..) Αυτα ποιος θα τα πληρωσει???
Mikael Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Το έργο ήταν τεράστιο, φθάσαμε μέρα να σκυροδετούμε 1200 μ3, 3 πρέσσες 2 βαρέλες σε κάθε πρέσσα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα