Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γήπεδο, εντός οικισμού και αρτιο κατα παρέκκλιση, τέμνεται απο την οριογραμμή παραλίας. Η μόνη του επαφή με κοινόχρηστο χώρο είναι αυτή. Για να γίνει οικοδομήσιμο, σκέφτομαι να κάνω αίτηση στην πολεοδομία να παραχωρηθεί σε κοινή χρήση το τμήμα της ιδιοκτησίας που εμπίπτει στη ζώνη της καραλίας. Έτσι θα διασφαλίζεται η σύνδεση με υφιστάμενο κοινόχρηστο χώρο. Στέκει το επιχείρημά μου αυτο? Παρακαλώ όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοια, να μου δ΄ςσει τα φώτα του, γιατί είμαι νέα μηχανικός, και δεν έχω την εμπειρία αυτών των θεμάτων. Ευχαριστώ!

Δημοσιεύτηκε

Καλώς όρισες στο forum και καλές δημοσιεύσεις.

 

Η σκέψη σου είναι σωστή αλλά πρέπει να εξετάσεις εάν αξίζει να παραχωρηθεί το όποιο τμήμα της ιδιοκτησίας για να αποκτήσει πρόσωπο.

 

Δεν διευκρινίζεις με ποιες διατάξεις ορίστηκε ο αιγιαλός και η παραλία, δηλαδή με τις ισχύουσες (2971/2001) ή τις προηγούμενες. Ο λόγος της ερώτησης είναι ότι η επιβολή της απαλλοτρίωσης, με τις ισχύουσες διατάξεις, για τη ζώνη παραλίας, εφαρμόζεται με βάση τις διατάξεις περί ρυμοτομίας, οπότε μπορεί να αρθεί η απαλλοτρίωση μετά την πάροδο οκταετίας. Εάν είσαι σ' αυτή την περίπτωση, υπάρχει αρκετό υλικό στο forum για να ενημερωθείς για τη διαδικασία.

Δημοσιεύτηκε

Πάντως δεν αρκεί η παραχώρηση σε κοινή χρήση του τμήματος της ιδιοκτησίας που βρίσκεται εντός ζώνης παραλίας, αλλά και η κατασκευή της παραλιακής αυτής οδού.

Δημοσιεύτηκε

Έχω και εγώ ίδια περίπτωση με την matina_thita. Και έχω τις εξής απορίες. Η ζώνη παραλίας (όταν έχει καθορισθεί) δεν θεωρείται αναγκαία εξ' αυτού και καθρίσθηκε; Μέσα σε αυτήν μπορεί να διανοιχθεί δρόμος; Και εαν ναι με ποια διαδικασία διανοίγεται αυτός ο δρόμος;

Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Έτσι είναι η Νομοθεσία και η Θεωρία.

Εδώ όμως δεν έχουν διανοιχθεί ακόμα εγκεκριμένοι οδοί εντός ρυμοτομικού σχεδίου !

Εφόσον αποζημιωθεί η ιδιοκτησία η οδός μπορεί να διανοιχθεί κατόπιν πρωτοβουλίας του οικείου Δήμου ή της Περιφέρειας ή να ενταχθεί σε οποιοδήποτε άλλο έργο.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση κ των δυο. Τα ορια του αιγιαλού έχουν καθοριστεί πριν απο το 2001 (απο ό,τι γνωρίζω το '99). εκτός αυτού αριστερά κ δεξιά του γηπέδου, υπάρχουν κτίσματα, ακριβώς στα όρια με την αμμουδιά, αλλά είναι παλιά (1923), οπότε κ η οποιαδήποτε παραχώρηση απο αυτούς είναι αδύνατη.

Ενα ερώτημα ακομα: Πήγα στην πολεοδομία και με συμβούλευσε ο αρμόδιος, να περιμένω γιατί θα βγεί μια εκγύκλιος που θα κάνει οικοδομήσιμα όλες αυτές τις περιπτώσεις γηπέδων, εχει ακούσει κανείς τιποτά σχετικό?

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε
Εφόσον αποζημιωθεί η ιδιοκτησία η οδός μπορεί να διανοιχθεί κατόπιν πρωτοβουλίας του οικείου Δήμου ή της Περιφέρειας ή να ενταχθεί σε οποιοδήποτε άλλο έργο.

Εννοείς ότι επιτρέπεται να διανοιχθεί οδός εντός της ζώνης παραλίας;

Δημοσιεύτηκε

Εντός της ζώνης παραλίας μπορεί να διανοιχτεί δρόμος. Εντός ζώνης αιγιαλού όχι.

Ακόμα και αν δεν κατασκευαστεί ο δρόμος, η ζώνη παραλίας είναι κοινόχρηστος χώρος, οπότε διασφαλίζεται πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο. Αυτό που μένει να εξεταστεί είναι η σύνδεσή του με το υπάρχον δίκτυο κοιν. χώρων.

Δημοσιεύτηκε
Ακόμα και αν δεν κατασκευαστεί ο δρόμος, η ζώνη παραλίας είναι κοινόχρηστος χώρος, οπότε διασφαλίζεται πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο.

 

 

Dada αυτό προσπαθώ να καταλάβω δηλαδή εαν η ζώνη παραλίας (με εξασφαλισμένη σύνδεση με το υπόλοιπο δίκτυο) θεωρείται πρόσωπο που καθιστά οικοδομήσιμο ένα οικόπεδο το οποίο έχει πρόσωπο μόνον σε παραλία. Επειδή διάβασα διάφορες σχετικές απαντήσεις στο forum είδα ότι διίστανται οι απόψεις. Άλλοι λένε ότι ένα τέτοιο οικόπεδο δεν είναι οικοδομήσιμο και άλλοι λένε ότι είναι. Χθές ρώτησα και μια υπάλληλο στην πολεοδομία και μου είπε ότι δεν θεωρείται πρόσωπο η ζώνη παραλίας. Ότι χρειάζεται δρόμος. Θα το εκτιμούσα πολύ εαν μπορούσες να με παραπέμψεις σε σχετική νομοθεσία που στηρίζει αυτό που λές εσύ. Ευχαριστώ!!!

Δημοσιεύτηκε

Το διάταγμα του 85 αναφέρει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο, όχι σε δρόμο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι κάτι επιπλέον αυτού. Αυτή είναι η γνώμη μου.

 

Να ζητήσεις από την υπάλληλο να σου υποδείξει το σημείο που η νομοθεσία ζητά δρόμο!

 

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η σύνδεση πρέπει να επιτυγχάνεται μέσω δρόμου από τον οποίο να περνά όχημα. Δηλαδή να έχει ικανό πλάτος σε όλο του το μήκος, όχι να είναι αναγνωρισμένος δημοτικός δρόμος. (για να σας προλάβω, από υπάλληλο πολεοδομίας το έχω ακούσει). Εγώ γραπτά δεν το έχω δει αυτό. Πιθανόν, αν ισχύει, σε αυτό να αναφέρεται η συγκεκριμένη υπάλληλος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.