Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός-Ηλεκτρολόγος στα καράβια


Hlectrologos -7-

Recommended Posts

Καλησπέρα σήμερα μου ήρθε η ιδέα να μάθω για τους μηχανικούς-ηλεκτρολόγους στα καραβια, ο λόγος είναι απλός η οικονομική κρίση είναι τεραστια νέοι μηχανικοί όπως εγώ δεν έχουν πείρα και δεν βρίσκουν δουλειά ενώ από την άλλη η ελληνική ναυτιλία είναι πάντα στη κορφή.

 

Έτσι θα ήθελα να ρωτήσω τι χρειάζεται για να γίνεις μηχανικός-ηλεκτρολόγος στα καραβια, αν οι πτυχιούχοι από ΤΕΙ περνάνε κάποια σχολή ποιο είναι το αντικείμενο τους και τη μισθός παίζει.

 

Ευχαριστώ εκ των προτερων

Edited by Hlectrologos -7-
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 94
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα κύριε συνάδελφε και εμείς νέοι είμαστε αλλά λέμε ότι το παλεύουμε.. Λοιπόν στο θέμα μας, από όσα ξέρω μια αφού έχει πάει ένα φιλαράκι-συνάδελφος μας , πριν καταταγεί τελείωσε κάποιο σχολείο 2 εβδομάδων στον Ασπρόπυργο έτσι ώστε να τον χορηγήσουν ναυτικό φυλλάδιο και μετά αφού βρήκε εταιρία σάλπαρε. Έκανε να δει το Ελλαδιστάν 6 μήνες γεμάτους μέσα στο σαπιοκάραβο-γκαζάδικο, αλλά τώρα που επέστρεψε καταλαβαίνεις έχει κάνει ήδη 2 ταξίδια στο εξωτερικό μέσα σε 3 μήνες άσε αυτά εντός του ελληνικού εδάφους. Σου δίνει ένα σχετικό αέρα η ναυτιλία κακά τα ψέματα. Καλή τύχη!!

Edited by NIKOS ASTROS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κύριε συνάδελφε και εμείς νέοι είμαστε αλλά λέμε ότι το παλεύουμε.. Λοιπόν στο θέμα μας, από όσα ξέρω μια αφού έχει πάει ένα φιλαράκι-συνάδελφος μας , πριν καταταγεί τελείωσε κάποιο σχολείο 2 εβδομάδων στον Ασπρόπυργο έτσι ώστε να τον χορηγήσουν ναυτικό φυλλάδιο και μετά αφού βρήκε εταιρία σάλπαρε. Έκανε να δει το Ελλαδιστάν 6 μήνες γεμάτους μέσα στο σαπιοκάραβο-γκαζάδικο, αλλά τώρα που επέστρεψε καταλαβαίνεις έχει κάνει ήδη 2 ταξίδια στο εξωτερικό μέσα σε 3 μήνες άσε αυτά εντός του ελληνικού εδάφους. Σου δίνει ένα σχετικό αέρα η ναυτιλία κακά τα ψέματα. Καλή τύχη!!

 

 

Κατ αρχήν ευχαριστώ πολύ για τις οποιες πληροφορίες συνάδερφε,καλά κανεις και το παλεύεις και εγώ ψάχνομαι αλλα κακά τα ψέματα όταν είσαι 28 χρονων και έχεις πάρει πριν 6 μήνες το πτυχίο η επιλογές είναι πολύ λίγες.

 

Μέχρι τώρα για την ακρίβεια έχω βρει μονο μια αλλα δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω αίτηση όλες οι άλλες περιπτώσεις θέλουν προϋπηρεσία 2 χρονια τουλάχιστον.

 

Έχω σκεφτεί και άλλες επιλογές όπως εξωτερικό η κατατακτήριες σε άλλη ειδικότητα όπως και να έχει όλο είναι πιθανά και ακόμα ψάχνομαι αλλα ο χρόνος τελειώνει σιγά σιγά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Γεια σας παιδια.....κ εγω σκεφτομαι το ολο θεμα με τα καραβια!δουλυω σε μεση ταση εδω κ 6 μηνες κ ψαχνομαι οσο μπορω!εχω μαθει απο πολυ καλη πηγη οτι ο μισθος του ηλεκτρολογου στα καραβια ειναι 3.500 χιλιαρικα!το θεμα ειναι ομως ποσα ταξιδια θα κανεις σε ενα χρονο κ αν αξιζει ολο αυτο??αν καποιος συναδελφος εχει μια ολοκληρωμενη γνωση ας την μοιραστει μαζι μας!

ευχαριστω για τον χρονο σας!

Link to comment
Share on other sites

Τα λεφτα ειναι παρα πολλα γιατι οι συνθηκες ειναι εξαιρετικα δυσκολες και λιγοι αντεχουν.

Δεν ξερω κανεναν προσωπικα αλλα αν εισασταν απο τα ατομα που αν μενατε πανω απο

2 μηνες χωρις αδεια στον στρατο και δεν την παλευατε μια μην το σκεφτεστε καν για τα καραβια...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα συναδελφοι, αν κ εγω ουτε εχω δουλεψει ουτε θελω να δουλεψω στα καραβια, εχω προσωπικη εμπειρια ας πουμε.

Ο πατερας μου ηταν αξιωματικος ηλεκτρολογος τοσο στο εμπορικο ναυτικο αλλα κ τοσο στο πολεμικο, με 32 χρονια πλευσιμα.

 

Απο προσωπικες εμπειριες κ συζητησεις με τον πατερα μου, ειναι ενα επαγγελμα παρα πολυ δυσκολο κ απαιτητικο, τα λεφτα εαν εδραιωθεις κ εχεις καλο ονομα ειναι πολυ καλα (τουλαχιστον πιο παλια) πολυ παραπανω απο 3500Ε/μηνα, αλλα προυποθετει πολλα ταξιδια, μακρυα απο οικογενια κ φιλους, μια ζωη δυσκολη για να κανεις οικογενια κ απιστευτες ωρες δουλειας. Συνηθως στα καραβια το 8ωρο δεν ισχυει οποτε οπως καταλαβαινετε οι ωρες κ οι συνθηκες δουλειας ειναι εξοντωτικες.

 

Εαν ειστε αποφασισμενοι για μια καριερα στο εμπορικο ναυτικο, βαση παλαιοτερων συζητησεων με τον πατερα μου, η λυση ειναι μονο τα καραβια του εξωτερικου, τα οποια προσφερουν αρκετα καλα λεφτα αλλα ταυτοχρονα ενα τρομερα δυσκολα επαγγελματικο περιβαλλον. Μπορειτε να κυνηγησετε τοπικες γραμμες αλλα το οικονομικο δεν φτανει τα 3500Ε τουλαχιστον αυτες τις εποχες.

 

Οσο αφορα τα καραβια εξωτερικου, παλαιοτερα οι ευκαιρεις ηταν πιο πολλες κ υπηρχε λιγοτερος ανταγωνισμος απο χωρες οπως τωρα τελευταια Ινδια που βγαζει τοσο μηχανικους αλλα κ καπετανιους. Η ζωη του ναυτικου δεν συστηνετε για ''αρπαχτες'', παλαιοτερα μπορουσες να κανεις μπαργκο για 2 χρονια σερι κ οπως καταλαβαινετε να κανεις ενα καλο κομποδεμα, αυτη την στιγμη οι περισσοτερες εταιριες εχουν μεγιστο χρονο παραμονης σε καραβι 8 μηνες, χωρις να σε αφηνουν να πλευσεις με αλλη εταιρεια, σκεφτειτε το κ αυτο. Το να φτασεις απο (γ) μηχ./ηλ. σε (α) ειναι δυσκολο κ προυποθετει χρονια δουλειας, ετσι ωστε να μπορεσετε να εχετε καλυτερες αμοιβες αλλα οι ευθυνες ειναι αυξημενες εκθετικα.

 

Οποτε παιδια το εαν αξιζει, αυτο πρεπει να το σκεφτειτε μονοι σας, δεν υπαρχει καποιος που θα πει ναι ή οχι, εγω το μονο που μπορω να υπογραμμισω ειναι οτι το επαγγελμα του ναυτικου πρεπει να το ΘΕΣ πολυ να το κανεις ειτε για να μαζεψεις εμπειριες απο ξενες χωρες ή για το επαγγελμα, μην το κοιτατε μονο απο οικονομικη πλευρα γτ πιστεψε με δεν αντισταθμιζει τα μειονεκτηματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες βρήκα μια γνωστη μου που παλιότερα ήταν καθηγήτρια στη σχολη του Ασπροπύργου και μου είπε ότι το μονο που χρειάζεται είναι να παρακολουθήσω τα μαθήματα ασφαλειας σωστικά κλπ και μετά να δώσω εξέτασης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

επειδη και εγω το ψαχνω να φυγω μερικα χρονια στα καραβια σαν ηλεκτρολογος μηχανικος απο τει που ειμαι, πολυ σωστα αυτα που λετε ολλοι πιο πανω, αλλα συγκεκριμενα ξερει κανεις που μπορω να απευθυνθω? στην ταδε υπηρεσια η στο ταδε τηλεφωνο?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ειμαι β΄μηχανικος στα καραβια θα προσπαθησω να σας βοηθησω σχετικα με αυτο το θεμα οσο μπορω.

πρωτα απ΄ ολα στα καραβια οι θεσεις εργασιας, σε οτι αφορα το τεχνικο κομματι , ειναι μηχανικοι και ηλεκτρολογοι. απο οτι καταλαβα εσεις ψαχνεται κατι σχετικο με θεση ηλεκτρολογου σε καραβια. στα περισσοτερα απ΄ αυτα εχει εναν ηλεκρολογο (δεξαμενοπλοια-φορτηγα) στα κρουαζεροπλοια και στα επιβατιγα εχει α΄΄,β΄ και ισως και καποιους αλλους βοηθους.

θα πρεπει να βγαλετε εκτος απο ναυτικο φυλλαδιο και τα σωστικα και ενα διπλωμα stcw. γι΄ αυτο το διπλωμα θα πρεπει να ρωτησετε στον πειραια στην οδο

δευτερας μεραρχιας ειναι ενα παραρτημα του υπουργειου ναυτιλιας τον αριθμο δεν το θημαμε αλλα θα το βρητε ειναι λιγο ποιο πανω απο μια εφορια

το ναυτικο φυλλαδιο θα πρεπει να πατε σε καποιο λιμεναρχιο

για τα σωστικα στην σχολη του ασπροπυργου η στην νεα μηχανιωνα (θεσσαλονικη)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Πάνω σε αυτό το θέμα θα ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι.. Αν ένας μηχανολόγος απόφοιτος πολυτεχνείου θελήσει να δουλέψει ως μηχανικός στο εμπορικό ναυτικό θα ξεκινήσει ως μηχανικός Γ ή ως Β? 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.