Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Έστω ότι έχουμε μια εταιρία με 50 μηχανικούς. Όπως σχεδόν πάντα συμβαίνει υπάρχει το αφεντικό και 3-4 στελέχη και οι υπόλοιποι είναι νέοι υποαμοιβόμοιμενοι υπάλληλοι της κακιάς ώρας ("συνεργαζόμενοι μηχανικοί"). Αν αυτή η εταιρία ασχοηθεί με τακτοποιήσεις, ποιός υπογράφει για τη δουλειά των "συνεργαζόμενων μηχανικών"; Αν υπογράφει το αφεντικό (και παίρνει την ευθύνη), πώς είναι σίγουρος για τη δουλειά που κάνουν οι υφιστάμενοι; Αν υπογράφουν οι υφιστάμενοι (άρα είναι στο ΤΣΜΕΔΕ), τότε το αφεντικό δρα απλώς σαν μεσίτης/μεσάζοντας/δημοσιοσχετίστας, σωστά; Ελπίζω να έγινε κατανοητή η απορία μου.
myri Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 το 'αφεντικό' για να είναι σιγουρο πρέπει να πληρώσει, διαφορετικά είδικά στα αυθαίρετα θα υπογράψει μπουρδες υπάρχουν πολλοί λογοι το αφεντικό να μην θέλει να φαινονται οι υπογραφές άλλων,ο ένας από αυτούς είναι το συμφωνητικό
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 (edited) Μα αν υπογράφει το αφεντικό (για τακτοποιήσεις), τότε μου φαίνεται ότι οι "συνεργαζόμενοι μηχανικοί" θα κάνουν την εντελώς απλοϊκή δουλειά, π.χ. να κάνουν τις αιτήσεις και να παίρνουν τους φακέλους από την Πολεοδομία. Το παράρτημα (στη Θεσ/νίκη) μιας πολύ-πολύ γνωστής (με "πιασάρικο" τίτλο και URL) εταιρίας που ασχολείται με τακτοποίησεις, έχει για αφεντικό έναν κομπιουτερά και μια...πρώην ράπτρια!!! Edited Φεβρουάριος 25 , 2012 by Julius Caesar
myri Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 ε, άμα οι μηχανικοί είναι τόσο βουρλα καλά να πάθον 2
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 (edited) myri, στο θέμα της εξεύρεσης πελατών πολλοί μηχανικοί είναι πράγματι βούρλα. Ουσιαστικά δηλαδή, ο κομπιουτεράς, η ράπτρια και το franchise το ονόματος, απλώς εξασφαλίζουν πελάτες στους μηχανικούς έναντι ποσοστού (μεσιτείας) φυσικά. Και βέβαια οι μεγάλοι φωστήρες πάνσοφοι οικονομολόγοι που μας κυβερνούν, θέλουν να περάσουν νομοθεσία υπέρ των μεγάλων εταιριών... Edited Φεβρουάριος 25 , 2012 by Julius Caesar 1
apthan Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Σύμφωνα και με το ΤΕΕ που ρωτήσαμε (γιατί ενδιαφερόμαστε) όταν μηχανικοί φτιάξουν μια εταιρεία με το ίδιο αντικείμενο με αυτούς (μελέτες - επιβλέψεις κτλ) για τις δουλειές που αναλαμβάνει η εταιρεία μπαίνει η σφραγίδα της εταιρείας και δίπλα ενός μηχανικού - εταίρου (σύμφωνα και με τα επαγγελματικά δικαιώματά του) μαζί με την υπογραφή του βέβαια. Ο μηχανικός - εταίρος στη συνέχεια παίρνει απαλλαγή από την αμοιβή και έτσι όλο το ποσό περνιέται στα έσοδα της εταιρείας.
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Από που παίρνει απαλλαγή και για πιο λόγο?
apthan Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Για παράδειγμα γίνεται μια στατική μελέτη από την εταιρεία. Η αμοιβή για να περάσει στην εταιρεία (και όχι στο μηχανικό - εταίρο προσωπικά) θα πρέπει να "παραιτηθεί" αυτός (που συν-σφραγίζει) από την αμοιβή. Μπορεί να μην λέγεται απαλλαγή σε αυτή την περίπτωση αλλά πχ παραίτηση, αυτό δεν το θυμάμαι. Αλλά κατάλαβες τι εννοώ.
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2012 Κατάλαβα τι εννοείς αλλά πάλι δεν κατάλαβα απο που θα πάρει την παραίτηση-απαλλαγή.Απο το ΤΕΕ? Μα ο μηχανικός είναι μέλος της εταιρίας και σαν μέλος της υπογράφει.Υπάρχουν αναθέσεις στην εταιρία και όχι στον συγκεκριμένο μηχανικό, το ΑΠΥ θα κοπεί από την εταιρία άρα πουθενά δεν εμπλέκεται ο μηχανικός με την ατομική του ιδιότητα αλλά με την εταιρική.Δε νομίζω να ισχύει γιατί όλες οι ΟΕ θα ήταν καθημερινά στο ΤΕΕ.
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 26 , 2012 Έστω ότι έχουμε μια εταιρία με 50 μηχανικούς. Όπως σχεδόν πάντα συμβαίνει υπάρχει το αφεντικό και 3-4 στελέχη και οι υπόλοιποι είναι νέοι υποαμοιβόμοιμενοι υπάλληλοι της κακιάς ώρας ("συνεργαζόμενοι μηχανικοί"). Άσχετο, αλλά υπάρχει τέτοια εταιρεία στην Ελλάδα; Με 50 μηχανικούς;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα