zio7 Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 12:41 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 12:41 μμ Είναι ακριβώς mirror τα δύο κτίριο. Το υπόγειο του ενός καταστήματος συνορεύει με το υπόγειο του άλλου, με τοιχοποιία μόνο, και το κλιμακοστάσιο του ενός με το άλλου ομοίως.
hkamp Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 12:51 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 12:51 μμ Εχεις δύο μθχ σε επαφή δηλ. έναν μεγαλύτερο μθχ προς τον οποίο μεταφέρουν ενέργεια δύο θερμικές ζώνες. Θα έπαιρνα το U/2.
zio7 Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 01:12 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 01:12 μμ ανεβάζω τις κατόψεις για να γίνει πιο ξεκάθαρο isogeio.pdf orofos.pdf ypogeio.pdf
dib Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 03:37 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 03:37 μμ Ούτε διπλωματική να κάναμε .... Το δάπεδο του εξεταζόμενου καταστήματος προς το υπόγειο με U/2 (ως προς μθχ) και το ίδιο το τμήμα του τοιχείου (με τη πόρτα) προς το κλιμακοστάσιο, στο ισόγειο. Τα τοιχεία του ανελκυστήρα σε επαφή με εξωτερικό περιβάλλον. Η οροφή του καταστήματος με U = 0 εφόσον είναι αδιαβατική και πλήρως καλυμένη απο το δάπεδο του Α' ορόφου. Αν το κλιμακοστάσιο ήταν αποκλειστικής χρήσης του εξεταζόμενου καταστήματος, πάλι θα έπαιρνες το U/2 αλλά θα πρόστεθες και στα συνολικά τμ το εμβαδό του! Τώρα που το κλιμακοστάσιο είναι κοινόχρηστο υπολογίζεις μόνο το τμήμα τοίχου που είναι σε επαφή μαζί του και το λαμβάνεις με U/2, χωρίς όμως να προσθέτεις στα συνολικά τμ το εμβαδό του κλιμακοστασίου YΓ Γιατί αναρτάς και την κάτοψη του Α' ορόφου ποιός ο λόγος ?
panos-vicious Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 05:30 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 05:30 μμ (edited) Τα τοιχεία του ανελκυστήρα σε επαφή με εξωτερικό περιβάλλον. Γιατί σε επαφή με εξωτερικό περιβάλλον και όχι σε επαφή με μ.θ.χ.; Το άνοιγμα εξαερισμού στην άνω απόληξη του φρέατος, ας είναι, το πολύ-πολύ, 0.30m x 0.30m = 0,09m2. Ένας χώρος χαρακτηρισμένος ως "λεβητοστάσιο", χρειάζεται (χοντρικά), τουλάχιστον 0,60m2 σε ανοίγματα προς το ύπαιθρο (κατευθείαν ή μέσω σηράγγων), και όμως τον θεωρούμε ως μη θερμαινόμενο χώρο. Edited January 11, 2016 at 06:23 μμ by panos-vicious
dib Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 05:43 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 05:43 μμ Πάνο Το/α τοιχείο/α του φωταγωγού που εφάπτεται σε θερμική ζώνη πως τα λαμβάνεις ως μθχ ή σε επαφή με εξωτερικό περιβάλλον ? Εγω τα θεωρώ σε επαφή με εξωτερικό περιβάλλον ! Για τον ίδιο λόγο κάνω και για τα τοιχεία του ανελκυστήρα. Μάλλον είναι θέμα προσομοίωσης ....
zio7 Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 06:04 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 06:04 μμ Γιατί αναρτάς και την κάτοψη του Α' ορόφου ποιός ο λόγος ? Ο χώρος τελικά θα χρησιμοποιηθεί σαν παιδικός σταθμός και θα έχει το υπόγειο σαν ΜΘΧ, το ισόγειο και το υπόγειο
panos-vicious Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 08:10 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 08:10 μμ Δημήτρη, τα δομικά στοιχεία ενός φωταγωγού τα παίρνω σαν σε επαφή με εξωτερικό αέρα, αλλά λόγω του ότι έτσι έχει "καθιερωθεί" και όχι γιατί έχω πεισθεί πως έτσι είναι το σωστό ή προσομοιάζει καλύτερα ως προς το είδος της γειτνίασης.
dib Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 08:52 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 08:52 μμ .... αλλά λόγω του ότι έτσι έχει "καθιερωθεί" ... Πάνο με πιάνεις αδιάβαστο !!!! Για δώσε στοιχεία ή link να μορφωθώ !!! Πάνο πέρα απο την άγνοια μου, το περιμετρικό άνοιγμα του φωταγωγού είναι πολύ μικρότερο απο το άνοιγμα εξαερισμού του ανελκυστήρα ... συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των ''ειδημώνων'' πως έχουν "καθιρώσει" το άνοιγμα του φωταγωγού να θεωρείται σε επαφή με εξωτερικό αέρα και το δεύτερο όχι !!!!! Μήπως το κρητήριο τους είναι γιατί ζούμε στη χώρα που λέγεται ... μπανανία ????
panos-vicious Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 09:12 μμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2016 at 09:12 μμ Δες τα παραδείγματα ενεργειακής επιθεώρησης του ΤΕΕ. Σαφώς και το περιμετρικό άνοιγμα ενός σκεπαστού (όπως άλλωστε επιβάλλεται) φωταγωγού είναι πολύ μικρότερο, αλλά έτσι πέρασε ..στην ιστορία. Δεν ξέρω, ίσως έχει να κάνει με την ταχύτητα κίνησης του αέρα. Στάλθηκε από το GT-I8260 μου
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα