dimitris GM Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 (edited) εχουμε και αυτα Άρθρο 33Άσκηση προσφυγών 1. Κατά των πορισμάτων των ελεγκτών δόμησης και των πράξεων ή παραλείψεων των οργάνωντων Υ.ΔΟΜ., που εκδίδονται κατ` εφαρμογή του παρόντος και της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων,επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής για λόγους νομιμότητας στο αρμόδιο Συμβούλιο ΠολεοδομικώνΘεμάτων και Αμφισβητήσεων της περιφερειακής ενότητας. 2. Η προσφυγή ασκείται μέσα σε τριάντα ημέρες με κατάθεση στο πρωτόκολλο της ΥπηρεσίαςΔόμησης που κοινοποίησε την πράξη. Για το παραδεκτό της προσφυγής απαιτείται η καταβολήπαράβολου ύψους πενήντα (50) ευρώ. Αν η προσφυγή γίνει δεκτή, το παράβολο επιστρέφεται. Ταποσά των παραβόλων αποτελούν έσοδο του Κρατικού Προϋπολογισμού. υγ1 δυο δικα μου ΣΥΠΟΘΑ για ακυρωση τακτοποιησης λογω ελλειψης του 51%... [το οποίο απαιτουσε ανταλλαγματα για να συνανεσει....] προσδιορισθηκαν σε δυο μηνες και οι αποφασεις βγηκαν την ιδια μερα, εναντιον μας...λογικο... [και μετα πηγαμε στο Διοικητικο Εφετειο] και ειπε ο δικαστης [πολύ σωστα] δεν εχετε το 51% ...δεν συναινει το 51%...δεν σας βοηθαει ο νομος... αρα παρανομη η υπαγωγη εστω και αν εξ αρχης και κατα την κατασκευη ειχε γινει η αυθαιρεσια... υγ2 ακομα να το διορθωσουν αυτο το 51% και στον νεο νομο..... παλι τα μπερδεψαν οι παραγοντες του υπουργειου... Edited Σεπτέμβριος 21 , 2016 by dimitris GM
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 (edited) Δημήτρη βαριέμαι να το ψάξω ..που το γράφει αλλά μάλλον το γράφει στο πρώτο έγγραφο που ανάρτησες είναι ήξεις αφήξεις Από τη μία λέει αν η ένσταση δεν απαντηθεί σε 2 μήνες σημαίνει ότι εκδόθηκε αρνητική απόφαση και από την άλλη ότι η απόφαση μπορεί να εκδοθεί και σε απώτερο του διμήνου χρόνο κλπ είναι λογική κατάσταση αυτή! κανένας (ούτε η ΥΔΟΜ ούτε ο πολίτης) δεν ξέρουν πως να κινηθούν (αλλά τι λέω τώρα-μήπως το ίδιο δεν θα γίνει και με ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΑ που ονειρεύονται!) Edited Σεπτέμβριος 21 , 2016 by ΚΑΝΑ
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 ερωτημα δλδ αν συμπληρωσεις στην ΤΕ αυτο που οι ιδιοι θεωρουν παραλειψη, επουσιωδη μεν κατ' εσε και αυτονοητη, πλην ουσιωδη κατ' αυτους, αλλα και απαραιτητη...εστω και αν δεν πολυχρειαζεται...] και το πας στην θεραπεια... τι περισσοτερα θα στοιχισει??? λεω εγω τωωρα :-)
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 (edited) Δηλαδή Δημήτρη μου προτείνεις να παραδεχθώ ότι αυτός ο εξώστης κατασκευάσθηκε μετέπειτα της πλάκας οροφής του υπογείου! και όλα αυτά γιατί δεν στοιχίζουν ..τίποτα ενώ η ένσταση στο ΣΥΠΟΘΑ στοιχίζει! ΌΧΙ Δημήτρη δεν θα τους κάνω τέτοια χάρη Edited Σεπτέμβριος 21 , 2016 by ΚΑΝΑ 1
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 (edited) χμ... ειχαμε προχτες μια συζητηση σε "παρομοιο" θεμα να την βρουμε.... μηπως-λεω μηπως- η ενσταση παει περιφερεια και μετα στο Διοικητικο ή μονον στο Διοικητικο???? εγω παντως, καταλαβα οτι θεωρησαν οτι επρεπε να γραφει στην ΤΕ "τα δε μπαλκονια εκ του τροπου κατασκευης κλκλπ αποδειχνεται οτι ειναι και αυτα απο τοτε και εξ αρχης κατασκευασμενα" και αυτο σου ζητησαν να συμπληρωσεις Edited Σεπτέμβριος 21 , 2016 by dimitris GM
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2016 (edited) Καλημέρα Πολύ περίεργος είμαι όταν μετά από το 4/μηνο της παράτασης του Ν 4178 βγει ο ΝΕΟΣ κατά τον οποίο νέο καταργούνται τα ΣΥΠΟΘΑ που θα μεταβιβαστούν - πότε και πως θα περαιωθούν οι ΧΙΛΙΑΔΕΣ περιπτώσεις του που εκκρεμούν που στην περιοχή μου είναι εκκρεμείς ήδη από το 2014!!!! Το 2014 το κατάλαβα από προχθές που πελάτης μου είχε δικαστήριο για αυθαίρετο με ένσταση που για 3 φορά ανεβοκατεβαίνει από Θεσ/νίκη -Β. Εβρο Το πρόστιμο ήταν 500€ και ήδη έκανε έξοδα άλλα 350€ Όλα αυτά γίνονται γιατί για να πάρεις τη βεβαίωση για Δικογραφία (άρθ 25 παρ 4) οι μ...κες γράφουν (στο άρθρο 25 παρ 3) ότι απαιτείται η βεβαίωση περαίωσης και όχι η βεβαίωση Υπαγωγής που σε περίπτωση ένστασης απο την ΥΔΟΜ δεν σου την δίνουν Edited Οκτώβριος 9 , 2016 by ΚΑΝΑ
nzerman Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2016 Γνωρίζετε αν υπάρχει και ποια είναι η προθεσμία κατάθεσης αίτησης θεραπείας σε απόφαση του ΣΥΠΟΘΑ;
nzerman Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 Καταρχήν απάντηση για το ανωτέρω, προθεσμία δεν υπάρχει. Ερώτημα: Ως μέλος του ΣΥΠΟΘΑ που είμαι, Έχω πει στην πρόεδρο της επιτροπής πως τα υποχρεωτικά δικαιολογητικά που συνοδεύουν τις δηλώσεις που έρχονται στην επιτροπή πρέπει να ζητούνται από το ΤΕΕ και όχι να έρχονται από τον ενιστάμενο. Συμφωνείτε, ξέρετε ή έχετε ακούσει αν γίνεται αλλού κάτι τέτοιο; Για να εκδώσουμε μια απόφαση σχετικά με μια υπαγωγή πρέπει να έχει περαιωθεί ή αρκεί καταβολή του 30%; Μια δήλωση που δεν έχει συναινέσεις ή Α/Φ για την απόδειξη της προ 28/7/2011 ανέγερσης είναι άκυρη (κατά την γνώμη μου), συμφωνείτε; Αν έχει λάθη στους συντελεστές είναι άκυρη (αν πχ το ΦΚ έχει παλαιότητα προ 1983 ενώ εμφανώς δεν είναι) τι γίνεται;; Αν η δήλωση δεν είναι άκυρη ποιος είναι αρμόδιος να υποδείξει τις τα σφάλματα στον υπολογισμό του προστίμου, το ΣΥΠΟΘΑ ή η ΥΔΟΜ;
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 (edited) Καταρχήν απάντηση για το ανωτέρω, προθεσμία δεν υπάρχει. (δεν έχουν καμιά προθεσμία-εγώ έκανα αίτηση θεραπείας μετά από 4 μήνες και την δέχθηκαν) Ερώτημα: Ως μέλος του ΣΥΠΟΘΑ που είμαι, Έχω πει στην πρόεδρο της επιτροπής πως τα υποχρεωτικά δικαιολογητικά που συνοδεύουν τις δηλώσεις (ποια εννοείς? π.χ τη δήλωση ένταξης?) που έρχονται στην επιτροπή πρέπει να ζητούνται από το ΤΕΕ και όχι να έρχονται από τον ενιστάμενο. Συμφωνείτε, ξέρετε ή έχετε ακούσει αν γίνεται αλλού κάτι τέτοιο; Για να εκδώσουμε μια απόφαση σχετικά με μια υπαγωγή πρέπει να έχει περαιωθεί ή αρκεί καταβολή του 30%;προσωπικά θεωρώ 'οτι αρκεί η καταβολή των 2 παραβόλων -που κατά τον 4178 - βεβαιώνουν την ένταξη στον Ν 4178-προσδιορίζοντας και τις συνέπειες της μη έγκαιρης πληρωμής ή μη αποπεράτωσης της) Μια δήλωση που δεν έχει συναινέσεις (ναι) ή Α/Φ (όχι -αφού το ίδιο το κράτος δεν τις ανάρτησε όπως από 8-2-14 -είχε υποχρέωση) για την απόδειξη της προ 28/7/2011 ανέγερσης είναι άκυρη (κατά την γνώμη μου), συμφωνείτε; Αν έχει λάθη στους συντελεστές είναι άκυρη (αν πχ το ΦΚ έχει παλαιότητα προ 1983 ενώ εμφανώς δεν είναι) τι γίνεται;; Αν η δήλωση δεν είναι άκυρη ποιος είναι αρμόδιος να υποδείξει τις τα σφάλματα στον υπολογισμό του προστίμου, το ΣΥΠΟΘΑ ή η ΥΔΟΜ; (άρθρο 25 Ν 4178 παρ 8 και 9-όταν εκδοθεί η ΚΥΑ ας τα προσδιορίσει) 8. Η αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης, η Ειδική Υπηρεσία Επιθεώρησης και Κατεδάφισης (ΕΥΕΚΑ), όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 32 του παρόντος ή άλλη αρμόδια αρχή, που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής δύναται να ελέγχει δειγματοληπτικά ποσοστό τουλάχιστον 5% των δηλώσεων που υποβλήθηκαν, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τα στοιχεία των δηλώσεων, που αφορούν την περιγραφή της κατασκευής, το εμβαδόν και τη χρήση της, είναι αληθή και ακριβή. Σε περίπτωση διαπίστωσης, από τα στοιχεία που διαθέτει η Υπηρεσία Δόμησης, ότι οι αυθαίρετες κατασκευές εμπίπτουν στις περιπτώσεις του άρθρου 2 του παρόντος ανακαλείται η δήλωση. Επιτρέπεται η εκ νέου υπαγωγή στις ρυθμίσεις του παρόντος εάν οι αυθαίρετες κατασκευές δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις του άρθρου 2. Εγκ 4 Παρ. 8 : Για την ανάκληση των δηλώσεων υπαγωγής στο ν. 4178/13 έχουν ανάλογη εφαρμογή τα αναφερόμενα στην Εγκύκλιο 17/23.10.12 προσαρμοσμένα στις αντίστοιχες νέες διατάξεις. (σ.σ με τις μέχρι τώρα ποινικές διώξεις εγκ 17/12) 9. Ο έλεγχος του υπολογισμού του προστίμου μετά από καταγγελία ή προσφυγή κατά της πράξης υπαγωγής σύμφωνα με τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά στο ηλεκτρονικό σύστημα δύναται να διενεργείται από Ελεγκτές Δόμησης όπως ορίζονται στο ν. 4030/2011 (Α΄ 249), τυχαία, μετά από ηλεκτρονική κλήρωση. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Οικονομικών καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος, καθώς και η διαδικασία αμοιβής των Ελεγκτών Δόμησης. Εγκ 3 Παρ. 9 : Τα αναφερόμενα στην παρούσα διάταξη θα εφαρμοστούν μετά την έκδοση της αναφερόμενης κοινής απόφασης των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Οικονομικών Edited Μάρτιος 13 , 2017 by ΚΑΝΑ
nzerman Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 9. Ο έλεγχος του υπολογισμού του προστίμου μετά από καταγγελία ή προσφυγή κατά της πράξης υπαγωγής σύμφωνα με τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά στο ηλεκτρονικό σύστημα δύναται να διενεργείται από Ελεγκτές Δόμησης όπως ορίζονται στο ν. 4030/2011... λοιπόν, εδώ ο κύριος νομοθέτης μας λέει πως ο έλεγχος ΔΥΝΑΤΑΙ να διενεργείται απο ΕΔ, τι σημαίνει αυτο φίλε ΚΑΝΑ, ποια είναι η άποψη σου. Επίσης συνεχίζει στο δεύτερο εδάφιο με την γνωστή μέθοδο: Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Οικονομικών καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος, καθώς και η διαδικασία αμοιβής των Ελεγκτών Δόμησης. Τετοια απόφαση μετά απο 4 χρόνια εφαρμογής δεν εχει εκδοθεί. Όποτε ποιος ειναι αρμόδιος;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα