miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Στο πρότυπο αναφέρεται ότι: Οι καμπυλώσεις των σωληνώσεων (εννοεί στους ασφαλιστικούς σωλήνες εξόδου και επιστροφής ή αλλιώς, ασφάλεια και πλήρωση) μετρούμενες στον άξονα του σωλήνα πρέπει να έχουν διάμετρο καπυλότητας τουλάχιστον τριπλάσια της διαμέτρου του σωλήνα (3d). Η παραπάνω ακτίνα καμπυλότητας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με κουρμπάρισμα. Έχει κανείς υπόψιν του το λόγο ύπαρξης του παραπάνω περιορισμού?
antloukidis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Μάλλον πρέπει να έχει σχέση με τη πτώση πίεσης (επιπλέον μανομετρικό), που προκαλείται από τις γωνίες όταν χρειαστεί να γίνει άμεση εκτόνωση και ακολούθως γρήγορη επαναπλήρωση με κρύο νερό.
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Η διαφορά που προκύπτει σε σχέση με μια ακτίνα r = 1 - 1.5 d είναι πολύ μικρή. Επιπλέον, δεν υπάρχει περιορισμός στο μέγιστο ύψος του σωλήνα, ενώ η μέγιστη οριζόντια διαδρομή μπορεί να είναι μέχρι δεκαπλάσια του ύψους των σωλήνων, οπότε δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα ενοχλούσε μια μικρότερη ακτίνα καμπυλότητας στους σωλήνες.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 'Αν δεν είναι αυτό το μόνο που θα μποούσα να φανταστώ είναι ότι έχει μείνει από κάποιο copy-paste.
nikmmech Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Ίσως έχει νόημα για πολύ μικρές διατομές. Αναφέρει για ποιες διατομές ισχύει αυτό ή είναι γενική απαίτηση?
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 (edited) Ισχύει για όλες τις διατομές. Η ονομαστική διαμέτρος των σωλήνων ξεκινά από 25mm για τις μικρές ισχείς. Edited Σεπτέμβριος 29 , 2012 by miltos
aiche Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Στον αγωγό πλήρωσης η δύναμη που ασκείται λόγω της αλλαγής διεύθυνσης του ρευστού είναι μικρότερη με μεγάλες ακτίνες καμπυλότητας οπότε υπάρχει μικρότερη πιθανότητα να ξεκολλήσει κανένα εξάρτημα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2012 Μολονότι είναι γεγονός πως οι απώλειες, καθώς και η ανηγμένη υδραυλική αντίδραση, μειώνονται όσο μειώνεται η καμπυλότητα, δεν μπορεί να είναι αυτοί οι λόγοι. Επιπλέον, αν κατάλαβα καλά, μιλάμε για τον σωλήνα του πληρωτή και για την υπερχείλιση... (σωστά; ) Δηλαδή δεν αναφερόμαστε στο κύκλωμα της θέρμανσης, αλλά σε κύκλωμα ύδρευσης και κύκλωμα -σχεδόν- αποχέτευσης...
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2012 (edited) Αναφερόμαστε στους δυο σωλήνες που ανεβαίνουν μέχρι το δοχείο, στην παρακάτω εικόνα http://levitostasia....mage/asf/sxedio Ας χρησιμοποιήσουμε την συνηθισμένη ονομασία "πλήρωση" για το σωλήνα που συνδέει το κάτω μέρος του δοχείου με την επιστροφή του λέβητα, και "ασφάλεια" τον σωλήνα που φεύγει από την προσαγωγή του λέβητα. (Τα βελάκια δείχνουν την προσαγωγή και επιστροφή του υπόλοιπου δικτύου) Edited Σεπτέμβριος 30 , 2012 by miltos
aithilenio Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2012 Έχοντας δει πολλές παλαιές εγκαταστάσεις με ανοιχτά δοχεία διαστολής και όπως είπα και στο τηλέφωνο στον Μίλτο πιστεύω ότι συσχετίζεται με ελαχιστοποίηση της περίπτωσης βουλώματος. Σχεδόν όλες οι εγκαταστάσεις ιδίως σε ότι αφορά την γραμμή ασφαλείας οι κούρμπες γίνονταν με κουρμαδόρο... Φαντάζομαι ότι θα ήταν έναν κανόνας εφαρμογής από στόμα σε στόμα που ακολουθούσαν πιστά οι περισσότεροι υδραυλικοί της εποχής. Τέτοιοι κανόνες από στόμα σε στόμα υπάρχουν ακόμα και σήμερα σε άλλου τύπου εφαρμογές χωρίς να υπάρχει τεκμηριωμένη θεωρητική μηχανολογική αιτιολόγηση από τους μαστόρους.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα