Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Με άδεια χέρια επέστρεψε από τις Βρυξέλλες ο Χρυσοχοΐδης. «Κολλημένα» τα έργα σε Ολυμπία οδό, Ε65, Ιόνια οδό, Μαλιακό-Κλειδί. Δεν δίνει «πράσινο φως» η Κομισιόν, καθώς δεν συμμερίζεται την ανυπομονησία των Ελλήνων μεγαλοεργολάβων και θα αποφανθεί ενδεχομένως τον Οκτώβριο, εάν φυσικά δοθούν οι αναγκαίες διευκρινίσεις από την κυβέρνηση.

 

Η επανεκκίνηση των 4 ελληνικών αυτοκινητόδρομων έχει κολλήσει σε διάφορες εκκρεμότητες και επιφυλάξεις των Βρυξελλών, παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις του υπουργού Yποδομών Μ. Χρυσοχοΐδη ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι έτοιμη να δώσει το πράσινο φως. Η Επιτροπή δεν συμμερίζεται την ανυπομονησία των Ελλήνων μεγαλοεργολάβων και θα αποφανθεί ενδεχομένως τον Οκτώβριο, εάν φυσικά δοθούν οι αναγκαίες διευκρινίσεις από την κυβέρνηση, η οποία τρέχει τώρα και δεν προλαβαίνει.

 

Ο Μ. Χρυσοχοΐδης, που βρέθηκε χθες και προχθές στις Βρυξέλλες, είχε αφήσει να διαρρεύσει ότι η απόφαση της Επιτροπής για την επανεκκίνηση των έργων που αφορά την κατασκευή 4 αυτοκινητόδρομων (Ολυμπία οδός, Ε65, Ιόνια οδός και Μαλιακός-Κλειδί) είναι λίγο πολύ τυπικό θέμα που θα τελειώσει σε λίγες ημέρες, κατά ευνοϊκό τρόπο για την κυβέρνηση. Μάλιστα δεν απέκλειε να αποσπάσει την απόφαση στις συναντήσεις που θα είχε με τους αρμόδιους επίτροπους και να επιστρέψει θριαμβευτικά στην Αθήνα για να την ανακοινώσει περιχαρής στους μεγαλοεργολάβους της κυβέρνησης…

 

Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε ο υπουργός, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλε για να πείσει τους συνομιλητές του. Ο Γάλλος επίτροπος Μισέλ Μπαρνιέ (εσωτερική αγορά), δηλώνοντας ότι η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναμένεται να ληφθεί εντός του Οκτωβρίου, έδειξε ότι κάτι δεν πάει καλά στο όλο θέμα. Κάτι που επιβεβαιώθηκε κατά τη χθεσινή συνάντηση του Μ. Χρυσοχοΐδη με τον επίτροπο Γιοχάνες Χαν (Περιφερειακή Πολιτική). Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο περιβάλλον του επίτροπου, υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες που εμποδίζουν τη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών για τον επαναπρογραμματισμό των έργων. Βέβαια έχει επιτευχθεί πρόοδος και «είμαστε σε καλό δρόμο»… Ο Γ. Χαν υποσχέθηκε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Οι βασικές εκκρεμότητες αφορούν τις κρατικές ενισχύσεις και τη συμβατότητα με τους κανόνες ανταγωνισμού. Επιπλέον η Επιτροπή ζητεί από την κυβέρνηση μια σειρά από διευκρινίσεις σχετικά με τη χρηματοδότηση των έργων.

 

Η επιφυλακτική στάση της Επιτροπής οφείλεται επίσης στην πρόσφατη έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε., η οποία αποκαλύπτει με στοιχεία τα παιχνίδια των εθνικών εργολάβων με τη συνενοχή των ελληνικών κυβερνήσεων στις κατασκευές αυτοκινητόδρομων. Σύμφωνα με την έκθεση, η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη μέση καθυστέρηση στην παράδοση έργων στην Ε.Ε., η πρόσβαση στις διαδικασίες ανάθεσης έργου στερείται διαφάνειας και οι εθνικοί εργολάβοι δεν έχουν, όπως θα έπρεπε, την πλήρη ευθύνη για κάθε αλλαγή στις τιμές των υλικών, η οποία φυσικά επιβαρύνει τους Ελληνες φορολογούμενους…

 

Πηγή: http://www.efsyn.gr/?p=109944

 

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την πλήρη παρουσίαση

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

από Οκτώβριο ξαναστήνουμε το σκηνικό με τις μπολντόζες και τους υπουργούς για τα κανάλια...

στο μεταξύ δεν είμαστε σε καλό δρόμο αλλά σε καρόδρομο

αλλά τι λέω

τι μας νοιάζει αφού θάχουμε τις υπερταχείες της Siemens (ICE) στον ΟΣΕ...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

οσο δεν υπαρχουν σοβαρα εργα υποδομων και αναπτυξης, θα βγαινουν στη φορα χαζοδουλειες (βλ αυθαιρετα) για να εχουμε κ εμεις οι μηχανικοι ενα ξεροκομματο..για να περασουμε 2-3-5 ή ακομα και 10 χρονια ασχολουμενοι με ΥΔ ιδιοκτητων με ΑΦ (αν ειναι 1:5000, γτ αν ειναι 1:15000 δε θα φαινεται τπτ), για το αν θελει στατικη επακεια ή οχι κλπ κλπ κλπ..

 

ΚΡΙΜΑ, πολυ κριμα..

 

σιγουρα κανενας απο μας δεν ειχε τετοια ονειρα και δεν ειχε οργανωσει ετσι τις σκεψεις του και τη ζωη του.

  • Upvote 6
Δημοσιεύτηκε

+1 Αλλά και τα δημόσια έργα..κλειστό επάγγελμα είναι για τους μηχανικούς. Λίγοι και καλοί δουλεύουν σε αυτά είτε αφορά κατασκευή είτε αφορά μελέτες και πιο πολλές φορές με γνωριμίες. Η οικοδομή είναι που τρέφει πραγματικά τους μηχανικούς.

  • Upvote 3
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ε ας μην υπερβάλλουμε. Πριν 5-10 χρόνια ήταν επιλογή του μηχανικού αν θα γίνει κατασκευαστής-αδειατζής στην περιοχή του ή θα γυρίζει με μια βαλίτσα στο χέρι από εργοτάξιο σε εργοτάξιο. Γιατί υπήρχε δουλειά παντού. Και όσο για γνωριμίες, όσο χρειάζονται τώρα για να μπείς σε μια εταιρεία, άλλο τόσο χρειάζονται και για να μπείς σε διάφορες κλίκες παλιών μηχανικών/υπαλλήλων υπηρεσίων κτλ κτλ ακριβώς γιατί και στις 2 περιπτώσεις μειώθηκαν οι δουλειές.

Για τις μελέτες δημοσίων βέβαια θα συμφωνήσω.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Πριν 5-10 χρόνια που λες....σε κατασκευαστική επιπέδου ΑΚΤΩΡ ή μεγάλη μελετητική χωρίς γνωριμία δεν έμπαινες (σε μεγάλο ποσοστό). Μην τρελαθούμε κιόλας. Και η κρίση να περάσει τα ίδια θα γίνονται.

 

Αντίθετα και ο τελευταίος μηχανικός να είσαι έχεις μία ευκαιρία να σου δώσει κάποιος συγγενής μία άδεια....

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δε σου λέω ότι είναι λάθος αυτό που λες. Σου λέω ότι τα λές υπερβολικά. Στις άδειες και στην κατασκευλη ήταν όλοι ίσοι (ή έστω όλοι είχαν τις ευκαιρείες τους) και στις εταιρείες ήταν οι ημέτεροι. Ε δεν είναι έτσι. ΟΧΙ ότι δεν γίνονταν αυτά.

Τεσπά. Μην το κάνουμε και ανατολικό ζήτημα.

Δημοσιεύτηκε

Βρε ποια υπερβολικά ? Ο ΑΚΤΩΡ εταιρεία με τζίρους δις....στις καλές εποχές, δεν είχε δημοσιεύσει ποτέ μία αγγελία για μηχανικό !!

Δημοσιεύτηκε

Στα ΔΕ δραστηριοποιούνταν δεκάδες άλλες εταιρείες σε κάθε κορφοβούνι και νησί της Ελλάδας. Μη μου φέρνεις σαν παράδειγμα τον Άκτωρα. Παράδειγμα προς αποφυγή!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.