Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση με την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-J&P ΑΒΑΞ-ΤΕΡΝΑ για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός το οποίο περιλαμβάνει δύο δίδυμες σήραγγες στο όρος Καλλίδρομο, στο νομό Φθιώτιδας και στο όρος Όρθρυς, στη Θεσσαλία.

 

 

Στα τέλη του 2016 - και με καθυστέρηση αρκετών ετών - θα ολοκληρωθούν τα έργα στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, η οποία θα διανύεται σε 3,5 ώρες με το τρένο.

 

Η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση με την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-J&P ΑΒΑΞ-ΤΕΡΝΑ για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός το οποίο περιλαμβάνει δύο δίδυμες σήραγγες στο όρος Καλλίδρομο, στο νομό Φθιώτιδας και στο όρος Όρθρυς, στη Θεσσαλία.

 

Στο αντικείμενο της σύμβασης, ύψους 374 εκατομμυρίων ευρώ, εντάσσονται οι υπολειπόμενες εργασίες που θα πρέπει να γίνουν για την ολοκλήρωση της υποδομής, όπως οι ράγες, το σύστημα σηματοδότησης και η κατασκευή των τεσσάρων νέων σιδηροδρομικών σταθμών σε Τιθορέα, Λιανοκλάδι, Μώλο και Δομοκό.

 

Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ αλλά και από πόρους της επόμενης προγραμματικής περιόδου (2014-2020).

 

 

Εν τω μεταξύ, εκτός από την ολοκλήρωση του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, που θα έπρεπε να έχει τελειώσει εδώ και αρκετά χρόνια, προτεραιότητα της ΕΡΓΟΣΕ είναι και η σύνδεση των βασικών λιμένων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

 

Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο ενώ έχουν ολοκληρωθεί και όλες οι απαραίτητες μελέτες για την αναβάθμιση του δικτύου που οδηγεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

 

Σχεδόν έτοιμες είναι οι μελέτες για το λιμάνι της Πάτρας ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι μελέτες για τη σύνδεση των λιμανιών της Καβάλας και του Λαυρίου.

 

Πηγή: http://www.skai.gr/n.../#ixzz2o67WU2w9

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Το  1977 που πρωτοχρησιμοποίησα ως πρωτοετής φοιτητής το τραίνο , ξεκίναγαν τα έργα που θα έκαναν την διαδρομή σε 3,5 ώρες και θα τελείωναν το 1981 :mrgreen:

Τώρα τα έδωσαν στους μεγάλους , μήπως και τελειώσουν 35 χρόνια αργότερα , φτάνοντας συνολικά στα 40 χρόνια γιά την διαδρομή Οινόη - Πλατύ .

Οσα έκανε και η Εγνατία .

 

Από την άλλη ο σιδηρόδρομος από κύρια γραμμή σύνδεσης με την Ευρώπη που ήταν μέχρι το 1990 , τώρα έχει γίνει τοπικός καθαρά χωρίς διεθνείς συνδέσεις , αλλά το κύριο πρόβλημα το έχουν οι γειτονικές μας χώρες που έχουν κακό δίκτυο με πολύ χαμηλές ταχύτητες .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.