Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα συνάδερφοι. Δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο, οπότε ανοίγω καινούριο θέμα. Σε υπάρχον τετραώροφο κτίριο με υπόγειο και σε υπάρχουσα τρύπα σε πλάκα από Ο.Σ.  διαστάσεων 1,65mx1,85m, ο πελάτης θέλει μεταλλική κατασκευή για τη στήριξη του ασανσέρ. Κοιλοδοκοί θα μπουν, SHS 100x100x5 ή 120x120x5 για τα υποστυλώματα και

RHS για τις δοκούς οι οποίοι θα ενώνονται με τα υποστυλώματα ανά 1,30m καθ' ύψος. Η τρύπα σε κάθε όροφο θα ''δεθεί'' με γωνιές πάχους 10mm πάνω στην οποία θα συγκολληθούν τα υποστυλώματα. Περιμετρικά θα χτιστεί με ALFABLOCK.

Η ερώτησή μου έχει να κάνει με τη θεώρηση του φορτίου. Είναι σωστό να θεωρήσω ότι δεν υπάρχει η τρύπα και να φορτίσω κλασικά με 2ΚΝ/m2 για μόνιμα και 3,5ΚΝ/m2 για κινητά σε κάθε όροφο, όπως κάνουμε στις κλασικές περιπτώσεις κλιμακοστασίων? 

Edited by percules
Δημοσιεύτηκε

Είχα λύσει ένα τέτοιο πολύ παλιά. Δεν μπορώ να θυμηθώ όμως τι παραδοχές είχα κάνει για τα φορτία. Είναι λογικό να δεις πως θα μεταφέρονται τα φορτία στο πλαίσιο και να φορτίσεις ανάλογα. Βάρος ανθρώπων (ή φορτίων?) και βάρος μηχανισμού....

(Αν βρω άλλες πληροφορίες θα ενημερώσω...)

Δημοσιεύτηκε

ΟΚ Γιάννη ευχαριστώ. Αν θυμηθείς ή βρεις τίποτα, ενημέρωσέ με

Δημοσιεύτηκε

Δεν σε κατάλαβα:τι ακριβώς θα φορτίσεις με τα συνήθη φορτία των κλιμακοστασίων;

Δημοσιεύτηκε

Τι εννοείς να φορτίσεις την τρύπα;

Μήπως εννοείς τι φορτία θα πάρει ο μεταλλικός σκελετός;

Δημοσιεύτηκε

Αυτό εννοώ κι εάν θα θεωρήσω ότι τα παραπάνω φορτία θα κατανεμηθούν ανά όροφο

Δημοσιεύτηκε

Στη θεση σου θα προτιμουσα κύλιση (σε κατακορυφη διευθυνση) στις γωνιές που θα δεσουν την μεταλλικη σου κατασκευη με την πλακα ώστε τα (κατακορυφα) φορτία του φρεατιου-ανελκυστηρα να πανε κατευθίαν στη θεμελίωση

Ετσι οι γωνιές θα βοηθανε εναντι πλευρικών μετακινήσεων χωρίς να επιβαρύνουν τα άκρα της πλάκας με κατακόρυφα φορτία

Επίσης αντι για αλφαμπλοκ θα προτεινα γυψοσανίδα

Δημοσιεύτηκε

Όσον αφορά στα φορτία, θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου την επαναλαμβανόμενη φόρτιση, όπου υπεισέρχεται και ο συντελεστής δυναμικής ενίσχυσης εδώ λόγω περιοδικής κίνησης του μηχανισμού του θαλάμου του ανελκυστήρα. Απλά στο βάρος του θαλάμου θα συμπεριλάβεις και το μεταβλητό φορτίο λόγω βάρους ανθρώπων. Επιπλέον θα πρέπει να ελέγξεις το  σκελετό έναντι κατακορύφων φορτίων στα οποία συμπεριλαμβάνονται τα παραπάνω και το ίδιο βάρος της κατασκευής. Επιπλέον θα πρέπει να κάνεις ιδιομορφική ανάλυση για να υπολογίσεις σεισμικά φορτία και σεισμικό συνδυασμό.

Πιστεύω ότι θέλει επίσης προσοχή και στις κάθε είδους μετακινήσεις παραμορφώσεις, ώστε σε περίπτωση σεισμού να μη χτυπάει ο σκελετός στις πλάκες των ορόφων

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.