Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Στα τέλη του 2014 η Ελλάδα δημιουργεί το δικό της δίκτυο από κλειστούς αυτοκινητόδρομους. Σε περίποου 13 μήνες πολλές δεκάδες χιλιόμετρα ασφαλών οδικών αξόνων θα προστεθεί στη λίστα με τους αυτοκινητόδρομους που θα διαθέτει η χώρα. Η δημιουργία και λειτουργία αυτοκινητόδρομων είναι κρίσιμης σημασίας για την ανάπτυξη μιας χώρας καθώς σε συνδυασμό με το δίκτυο σιδηροδρόμων, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια δημιουργεί ένα άρρηκτα μεταξύ τους μεταφορικό δίκτυο που απλοποιεί και ενισχύει το εμπόριο, τις υπηρεσίες και τον τουρισμό. Σήμερα στη χώρα μας υπάρχει ένα διπλό πρόσωπο σχετικά με την παρουσία αυτοκινητόδρομων. Το πρώτο είναι οι αυτοκινητόδρομοι που λειτουργούν και το δεύτερο είναι οι υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομοι. Σε επίπεδο Περιφερειών, όλες οι Ηπειρωτικές Περιφέρειες διαθέτουν από ένα σχετικό μικρό (όπως είναι στην περίπτωση της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου) μέχρι πολύ ικανοποιητικού δικτύου (όπως είναι στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας). Αν αναλύσουμε σε δεύτερο βαθμό την ύπαρξη αυτοκινητόδρομων θα δούμε ότι υπάρχουν αρκετοί Νομοί που σήμερα δεν διαθέτουν ούτε ένα χιλιόμετρο κλειστού αυτοκινητόδρομου, ενώ το εντυπωσιακό είναι και πως στο μέλλον θα υπάρχουν κάποιοι λίγοι Νόμοι που δεν προβλέπεται να αποκτήσουν κλειστούς σύγχρονους αυτοκινητόδρομους. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ..ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ Οι Νομοί της Ηπειρωτικής Ελλάδας που δεν διαθέτουν σήμερα ούτε ένα χιλιόμετρο κλειστού αυτοκινητόδρομοι είναι αρκετοί, όμως στο μέλλον πρόκειται να αποκτήσουν λόγω της κατασκευής των 4 παγωμένων αυτοκινητόδρομων αλλά και μέσω άλλων έργων. Αναλυτικά αυτοί οι Νομοί είναι οι: ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΗΛΕΙΑΣ, ΛΑΚΩΝΙΑΣ, ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΤΡΙΚΑΛΩΝ. Στον Νομό Φλώρινας κατασκευάζεται το τμήμα Φλώρινα-Νίκη του αυτοκινητόδρομου Φλώρινα-Κοζάνη. Στον Νομό Ηλείας μελλοντικά περιμένουμε την κατασκευή του τμήματος Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας Οδού. Στον Νομό Λακωνίας κατασκευάζεται το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη του Αυτοκινητόδρομου Μορέα. Στον Νομό Καρδίτσας θα κατασκευαστεί το βασικό τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65. Μία ειδική περίπτωση είναι ο Νομός Πρέβεζας καθώς θα διαθέτει αυτοκινητόδρομους …ξυστά. Συγκεκριμένα ένα μικρό τμήμα της Ιόνιας Οδού θα περνά λίγο μέσα από τον Νομό (στην περιοχή της Φιλιππιάδας) ενώ και ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία, θα ..αγγίζει την Πρέβεζα μέσω της υποθαλάσσιας ζεύξης. Στην ίδια κατηγορία και ο Νομός Κιλκίς καθώς ο αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας σε ένα μικρό του τμήμα περνά ξυστά από το Κιλκίς. Στον αντίποδα, υπάρχουν κάποιοι Νομοί που δεν πρόκειται ούτε στο μεσοπρόθεσμο μέλλον θα διαθέτουν ..έστω και ένα χιλιόμετρο κλειστού αυτοκινητόδρομου. Παρόλα αυτά θα βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από αυτοκινητόδρομους που θα διέρχονται ..δίπλα τους. Αυτοί οι Νομοί είναι οι: ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ, ΦΩΚΙΔΑΣ, ΔΡΑΜΑΣ, ΠΕΛΛΑΣ, ΕΥΒΟΙΑΣ. Οι Νομοί Ευρυτανίας και Φωκίδας θα έχουν δίπλα τους την Ιόνια Οδό και αρκετά κοντά τον Ε65 (για την Ευρυτανία). Ο Νομός Δράμας έχει σε απόσταση αναπνοής την Εγνατία Οδό όμως υπάρχει και το ενδεχόμενο κατασκευής στο μέλλον του αυτοκινητόδρομου Σέρρες-Δράμα-Καβάλα. Από την Εγνατία Οδό θα εξυπηρετείται και ο Νομός Πέλλας. Τέλος ο Νομός Εύβοιας παρά την γειτνίαση του με την Αττική, αυτοκινητόδρομο βλέπει μόνο μέχρι την Χαλκίδα ενώ για τον διαμήκη αυτοκινητόδρομο του νησιού προς το παρόν υπάρχουν μόνο λόγια. Πηγή: http://www.ypodomes....υτοκινητόδρομου Click here to view the είδηση
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δυστυχώς γιά την Εύβοια παρ' όλο το μεγάλο μήκος της δεν έχει ούτε χλμ αυτοκινητόδρομου , η ακόμα καλύτερα οδού ταχείας κυκλοφορίας . 2
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Η ανάπτυξη προϋποθέτει τους αυτοκινητόδρομους αλλά δεν έρχεται απ' αυτούς.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Αυτή η παράκαμψη Χαλκίδας ακόμα να προχωρήσει? Επίσης, συζητάν τα τελευταία χρόνια (ή να πω δεκαετίες καλύτερα) για την μεσόγεια σύνδεση Χαλκίδας - Κύμης....
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Βλέπεις ο αποτυχημένος επί 20 χρόνια κομματικός νομάρχης , βρέθηκε δήμαρχος τώρα , ώστε να συνεχιστεί η απραξία .
dzois1985 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Φανταστείτε ειδικά την Βόρεια Εύβοια τι τουριστική ανάπτυξη θα είχε αν υπήρχε καλό οδικό δίκτυο. Εδώ με το υπάρχον και υπάρχει τέτοια επισκεψιμότητα
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2014 Πάντως η ανατολική Εύβοια διατηρεί την "παρθενιά" της ακριβώς γι΄αυτό τον λόγο....Αυτό βέβαια αφορά λίγους και ψαγμένους... Εκτός από την Χιλιαδού που έχει αρχίσει και αναπτύσσεται πλέον, υπάρχουν δεκάδες παραλίες σε όλη την ανατολική πλευρά που είναι καταπληκτικές και ...άδειες.... Το απογοητευτικό είναι θέλεις τουλάχιστον 1-1,5 ώρα να πας (από Χαλκίδα)... 2
nzerman Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2014 Τη Δράμα δε τη ¨πιάνει¨ κανείς, δε γουστάρει αυτοκινητόδρομο και τέτοιες φλωριές. Είναι άλλη φάση. Είναι για την Ελλάδα ότι η Ελλάδα για την Ευρώπη. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα