Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

TΟ ΕΠΧΣΑΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΡΕΜΟΔΙΚΙΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΤΕ

 

εδω

  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΕ 3632/2015 (ΟΛΟΜ.) ΚΑΙ 519/2017, ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΡΙΘΗΚΕ ΩΣ ΜΗΔΕΠΟΤΕ ΑΝΑΒΙΩΘΕΝ, ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ Π.Χ.Σ.Α.Α. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΤΩΝ ΕΤΩΝ 2013 ΚΑΙ 2009, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ

 

    ΒΑΣΙΛΗΣ Π. ΓΚΟΙΜΙΣΗΣ, Αρχιτέκτων Μηχανικός (MSc)

    Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017

 

 

 

http://nomosphysis.org.gr/16007/sxoliasmos-ton-apofaseon-ste-36322015-olom-kai-5192017-me-tis-opoies-akyrothike-kai-krithike-os-midepote-anaviothen-to-eidiko-p-x-s-a-a-gia-ton-toyrismo-ton-eton-2013-kai-2009-antistoixos/

 

 

 

και  εδω

 

ΜΑΡΙΑ ΦΛΩΡΟΥ, Δικηγόρος

    Δευτέρα 3 Απρίλιος 2017

 

http://nomosphysis.org.gr/16011/to-epxsaa-toyrismoy-meta-ti-liksi-tis-ekkremodikias-enopion-toy-ste/

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή το χωροταξικό για τον τουρισμό του 2009 που συνέχιζε να ισχύει μετά την απόφαση του ΣΤΕ το 2015 περί ακύρωσης το χωροταξικού για τον τουρισμό του 2013, παύει να ισχύει μετά την απόφαση;

Αν είναι έτσι σε μια περιοχή που ισχύουν οι γενικές διατάξεις περί εκτός σχεδίου δόμησης η ελάχιστη αρτιότητα για κύρια τουριστικά καταλύματα επιστρέφει στα 4.000 τμ? ( για παράδειγμα στο χωροταξικό του 2009 στις τουριστικά αναπτυσσόμενες περιοχές η ελάχιστη αρτιότητα για κύρια τουριστικά καταλύματα, είχε αυξηθεί από τα 4.000 τμ στα 8.000 τμ)

Δημοσιεύτηκε (edited)

υπαρχει αυτη η αποψη απο τον κ. Γκοιμίση,

[με βαση την ΣτΕ 3043/2011]

"Η Σκέψη 6, της 519/2017 Απόφασης του Σ.τ.Ε., με την οποία κρίνεται ότι «…εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011)», δεν επιβεβαιώνεται με την Απόφαση 3043/2011 του αυτού Δικαστηρίου, καθώς με αυτήν κρίθηκε ότι, ειδικά και συγκεκριμένα για την προτεινόμενη αναβάθμιση της υφισταμένης Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών σε αυτοκινητόδρομο που εντάσσεται στον κύριο οδικό άξονα Π.Α.Θ.Ε., δεν απαιτείται να εκδοθεί Ειδικό Π.Χ.Σ.Α.Α. για το οδικό δίκτυο της χώρας, ή οι ρυθμίσεις του να διαγράφονται στο Γενικό Π.Χ.Σ.Α.Α., και, όχι, ότι γενικά για οποιοδήποτε έργο ή δραστηριότητα εθνικής σημασίας (Τουριστική, Βιομηχανική, Α.Π.Ε., Ιχθυοκαλλιέργειες κλπ) αρκεί η πρόβλεψη τους στα Περιφερειακά Π.Χ.Σ.Α.Α.

Τούτων δοθέντων, η παραπάνω Σκέψη 6, της 519/2017 Απόφασης του Ε’ Τμήματος του Σ.τ.Ε., με την οποία, κρίνεται ότι, «…εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια.», δεν βρίσκει νόμιμο έρεισμα, γενικά, στις συνταγματικές επιταγές του άρθρου 24 παρ. 2 για την χωροταξική αναδιάρθρωση της χώρας, όπως αυτές πάγια ερμηνεύονται από το Σ.τ.Ε. απαιτώντας ολοκληρωμένο χωροταξικό σχεδιασμό, αλλά και ειδικά, στην 3043/2011 Απόφαση του Σ.τ.Ε.

Συνεπώς, σύμφωνα με τα παραπάνω, αφενός μεν, δεν είναι δυνατή η ανάπτυξη οποιασδήποτε τουριστικής δραστηριότητας, έως και την σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4447/2016 (Φ.Ε.Κ. 241Α’/23-12-2016) έγκριση νέου Ειδικού Π.Χ.Σ.Α.Α. για τον Τουρισμό, αφετέρου δε, όλες οι τουριστικές δραστηριότητες οι οποίες έχουν εγκριθεί υπό την ισχύ των Ειδικών Π.Χ.Σ.Α.Α. των ετών 2009 και 2013 στερούνται νομίμου ερείσματος και ενδέχεται να κριθούν ακυρωτέες από τα Διοικητικά Δικαστήρια, ενώ κατά μείζονα λόγο είναι ακυρωτέες όσες εγκρίθηκαν μετά την 12 Οκτωβρίου 2015, ημέρα κατά την οποία δημοσιεύθηκε η 3632/2015 Απόφαση της ολομέλειας του Σ.τ.Ε. με την οποία έπαυσε, όπως άλλωστε κρίθηκε μεταγενέστερα με την Απόφαση 519/2017 του Ε’ Τμήματος του αυτού Δικαστηρίου, να υφίσταται Ειδικό Π.Χ.Σ.Α.Α. για τον Τουρισμό στην χώρα."

 

 

και υπαρχει αυτη η αποψη, απο την κα Φλωρου, [επισης με βαση την ΣτΕ 3043/2011]

Σύμφωνα δε με τη σκέψη 6 της απόφασης ΣτΕ 519/2017 (υπογράμμιση δική μου): «…Διάφορο δε είναι το ζήτημα ότι και μετά την ακύρωση του νεώτερου Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό και μέχρι την έγκριση νέου, που, πάντως, πρέπει να χωρήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα (ενόψει της συνταγματικής επιταγής για χωροταξικό σχεδιασμό), εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια».

-----------------------------------------

 

Εν τελει, όμως, τιθεται  και το εξης ερωτημα

Η σκεψη "6" του ΣτΕ, ειναι οτι

Εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχον

υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια.»

Τι γινεται στην περιπτωση που δεν υπαρχουν

"Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια,  καθώς και από  κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια.» ???

 

υγ

εν πασει περιτωσει...η συζητηση για το θεμα αυτο μολις ξεκινησε...θα ακουσουμε και αλλες αποψεις..

Παντως,  φαινεται  οτι "υπερτερει" η αποψη οτι

"εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια».

αφου αποτελει και σκεψη της  519/2017  αποφασης του ΣτΕ.

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1
  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

υπαρχει αυτη η αποψη απο τον κ. Γκοιμίση,

[με βαση την ΣτΕ 3043/2011]

"Η Σκέψη 6, της 519/2017 Απόφασης του Σ.τ.Ε., με την οποία κρίνεται ότι «…εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011)», δεν επιβεβαιώνεται με την Απόφαση 3043/2011 του αυτού Δικαστηρίου, καθώς με αυτήν κρίθηκε ότι, ειδικά και συγκεκριμένα για την προτεινόμενη αναβάθμιση της υφισταμένης Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών σε αυτοκινητόδρομο που εντάσσεται στον κύριο οδικό άξονα Π.Α.Θ.Ε., δεν απαιτείται να εκδοθεί Ειδικό Π.Χ.Σ.Α.Α. για το οδικό δίκτυο της χώρας, ή οι ρυθμίσεις του να διαγράφονται στο Γενικό Π.Χ.Σ.Α.Α., και, όχι, ότι γενικά για οποιοδήποτε έργο ή δραστηριότητα εθνικής σημασίας (Τουριστική, Βιομηχανική, Α.Π.Ε., Ιχθυοκαλλιέργειες κλπ) αρκεί η πρόβλεψη τους στα Περιφερειακά Π.Χ.Σ.Α.Α.

Τούτων δοθέντων, η παραπάνω Σκέψη 6, της 519/2017 Απόφασης του Ε’ Τμήματος του Σ.τ.Ε., με την οποία, κρίνεται ότι, «…εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια.», δεν βρίσκει νόμιμο έρεισμα, γενικά, στις συνταγματικές επιταγές του άρθρου 24 παρ. 2 για την χωροταξική αναδιάρθρωση της χώρας, όπως αυτές πάγια ερμηνεύονται από το Σ.τ.Ε. απαιτώντας ολοκληρωμένο χωροταξικό σχεδιασμό, αλλά και ειδικά, στην 3043/2011 Απόφαση του Σ.τ.Ε.

Συνεπώς, σύμφωνα με τα παραπάνω, αφενός μεν, δεν είναι δυνατή η ανάπτυξη οποιασδήποτε τουριστικής δραστηριότητας, έως και την σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4447/2016 (Φ.Ε.Κ. 241Α’/23-12-2016) έγκριση νέου Ειδικού Π.Χ.Σ.Α.Α. για τον Τουρισμό, αφετέρου δε, όλες οι τουριστικές δραστηριότητες οι οποίες έχουν εγκριθεί υπό την ισχύ των Ειδικών Π.Χ.Σ.Α.Α. των ετών 2009 και 2013 στερούνται νομίμου ερείσματος και ενδέχεται να κριθούν ακυρωτέες από τα Διοικητικά Δικαστήρια, ενώ κατά μείζονα λόγο είναι ακυρωτέες όσες εγκρίθηκαν μετά την 12 Οκτωβρίου 2015, ημέρα κατά την οποία δημοσιεύθηκε η 3632/2015 Απόφαση της ολομέλειας του Σ.τ.Ε. με την οποία έπαυσε, όπως άλλωστε κρίθηκε μεταγενέστερα με την Απόφαση 519/2017 του Ε’ Τμήματος του αυτού Δικαστηρίου, να υφίσταται Ειδικό Π.Χ.Σ.Α.Α. για τον Τουρισμό στην χώρα."

 

 

και υπαρχει αυτη η αποψη, απο την κα Φλωρου, [επισης με βαση την ΣτΕ 3043/2011]

Σύμφωνα δε με τη σκέψη 6 της απόφασης ΣτΕ 519/2017 (υπογράμμιση δική μου): «…Διάφορο δε είναι το ζήτημα ότι και μετά την ακύρωση του νεώτερου Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό και μέχρι την έγκριση νέου, που, πάντως, πρέπει να χωρήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα (ενόψει της συνταγματικής επιταγής για χωροταξικό σχεδιασμό), εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια».

-----------------------------------------

 

Εν τελει, όμως, τιθεται  και το εξης ερωτημα

Η σκεψη "6" του ΣτΕ, ειναι οτι

Εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχον

υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια.»

Τι γινεται στην περιπτωση που δεν υπαρχουν

"Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια,  καθώς και από  κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια.» ???

 

υγ

εν πασει περιτωσει...η συζητηση για το θεμα αυτο μολις ξεκινησε...θα ακουσουμε και αλλες αποψεις..

Παντως,  φαινεται  οτι "υπερτερει" η αποψη οτι

"εξακολουθεί να είναι δυνατή η ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας στη χώρα, με βάση τις προβλέψεις που τυχόν υπάρχουν σε υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς επιπέδου σχεδιασμού, σε σχέση με τα περιφερειακά, χωρικά σχέδια».

αφου αποτελει και σκεψη της  519/2017  αποφασης του ΣτΕ.

 

Δημήτρη τελικά το Ειδικό Χωροταξικό τουρισμού του 2009 κ του 2013, παύει να ισχύει και ξαναγυρίσαμε στο καθεστώς της αρτιότητας των 4 στρ σαν εκτός σχεδίου όπως αναφέρει και ο Παύλος?

 

Βασική ερώτηση:  Το ΦΕΚ 159Α/2014 που αναφέρεται σε "Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμηση" ΑΛΛΑ προβλέπει οτι η πολεοδόμηση γίνεται με ΕΣΧΑΔΑ, ΕΣΧΑΣΕ κτλ σύμφωνα με τα όσα ορίζει το ΦΕΚ του 2013 που ακυρώθηκε, εξακολουθεί να ισχύει??!?!?......

 

Έχω περίπτωση εξαγοράς δημοσίου ακινήτου μέσω εκποίησης απο ΤΑΙΠΕΔ σε συνολική έκταση 55 στρ που όμως χωρίζεταο απο οριοθετημένο ρέμα σε 48 στρ κ 7 στρ και θέλω να γίνει ιδιωτική πολεοδόμηση,ωστόσο:

 

=> Βάσει Άρθρου 1γ: "Η προς πολεοδόμηση έκταση πρέπει να είναι ενιαία κατά το άρθρο 2 και να έχει ελάχιστη επιφάνεια πενήντα (50) στρέμματα."

 

ΑΛΛΑ:

  • Άρθρο 28 παρ.21 το οποίο προσθέτει στο βασικο νομοθέτημα του Ν.3986/11 το εξής:

...... προστίθεται περίπτωση 8 ως εξής:

«8.α. Δρόμοι, άλλα τεχνικά έργα ή ρέματα που διατρέ−

χουν δημόσια ακίνητα, δεν συνιστούν κατάτμηση αυτών.

Για τη διατήρηση του ενιαίου της έκτασης, πρέπει να

διασφαλίζεται, κατά το στάδιο της πολεοδόμησης ή

της χωροθέτησης του οικείου επενδυτικού σχεδίου, η

λειτουργική ενοποίηση των επιμέρους τμημάτων του

ακινήτου μέσω κατάλληλων τεχνικών έργων.

 

 

=> Ουσιαστικά η έκταση κατά τη γνώμη μου, δύναται να πολεοδομηθεί, καθώς με την κατασκευή τεχνικού έργου (γέφυρα) άνω του ρέματος, εξασφαλίζεται πλέον η ομορότητα και το ενιαίο έκτασης άνω των απαιτούμενων 50 στρ.

 

Το θέμα είναι...... πως θα γίνει η ιδιωτική πολεοδόμηση αν μαζί με το Ειδικό Χωροταξικό Τουρισμού καταργήθηκε και η διαδικασία ιδιωτικής πολεοδόμησης που προβλέπεται σε αυτό το ΦΕΚ!?!?!?

Δημοσιεύτηκε

Η ενημέρωση από το Υπουργείο (επισυναπτόμενο) λέει ότι:

Μετά την ακύρωση του 
νεώτερου Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό και μέχρι 
την  έγκριση  νέου,  (για  το  οποίο  οι  διαδικασίες  έχουν  ήδη  δρομολογηθεί)  εξακολουθεί  να  είναι  δυνατή  η 
ανάπτυξη  τουριστικής  δραστηριότητας  στη  χώρα,  με  βάση  τις  προβλέψεις  που  τυχόν  υπάρχουν  σε 
υφιστάμενα Περιφερειακά Χωροταξικά Πλαίσια (πρβλ. ΣτΕ 3043/2011), καθώς και στα κατωτέρου ιεραρχικώς 
επιπέδου  σχεδιασμού,  σε  σχέση  με  τα  περιφερειακά,  χωρικά  σχέδια  αλλά  και  βάσει  της  ισχύουσας 
τουριστικής νομοθεσίας και  επιμέρους νομοθετημάτων που ενδεχομένως υπάρχουν για κάθε περιοχή.  
 
Από τα παραπάνω και λόγω της απόφασης του ΣτΕ αντιλαμβάνομαι ότι η χώρα δεν έχει εδώ και καιρό ειδικό πλαίσιο χωροταξικού σχεδιασμού για τον τουρισμό. Οπότε, η τουριστική επένδυση υπακούει σε εργαλεία πολεοδομικού σχεδιασμού κατωτέρου επιπέδου, πχ ΣΧΟΟΑΠ, ΓΠΣ κλπ.
Άρα, αν για παράδειγμα σε μια περιοχή υπάρχει ΓΠΣ που ορίζει ότι επιτρέπονται τουριστικές εγκαταστάσεις έστω με μέγιστο αριθμό 100 κλινών και η ελάχιστη αρτιότητα είναι 4.000 τμ, αυτοί θα είναι και οι όροι δόμησης σε συνδυασμό με το ΠΔ 6/ 17-10-78 όπως ισχύει.

28089-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΓΙΑ-ΕΙΔΙΚΟ-ΠΛΑΙΣΙΟ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.pdf

  • Upvote 1
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

(από μεταφορά)

Pavlos33

 

Για περιοχή με Γ.Π.Σ. και για να μιλήσω πιο συγκεκριμένα στην περιοχή Σιθωνίας Χαλκιδικής ισχύει το Χωροταξικό ή το ΓΠΣ?

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

δες εδω

 

http://www.michanikos.gr/topic/7447-Εκτός-σχεδίου-δόμηση-στη-Χαλκιδική/?p=719813

 

εδιτ

 

αλλα και αυτο εδω

[εχουμε κανει  σχετικη συζητηση   στο φορουμ]

 

http://nomosphysis.org.gr/16011/to-epxsaa-toyrismoy-meta-ti-liksi-tis-ekkremodikias-enopion-toy-ste/

Edited by dimitris GM
  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Συνάδελφοι θεωρείτε ότι αν βγει σήμερα άδεια δόμησης για ξενοδοχείο (πχ. σε ακίνητο 6 στρεμμάτων άρτιο και οικοδομήσιμο) και μέχρι πριν την εφαρμογή του νέου χωροταξικού που ετοιμάζεται και αναμένεται (υποθέτω) εντός 1 - 2 ετών από σήμερα και που τα ελάχιστα τετραγωνικά αρτιότητας θα αυξηθούν σε πχ. 15 στρέμματα, θα εξακολουθεί να έχει ισχύ ή θα πρέπει να έχει αποπερατωθεί ο σκελετός για να εξακολουθεί να ισχύει; (ξέρω ότι μόνον εκτιμήσεις μπορούν να γίνουν, αλλά θα ήθελα την γνώμη σας και το σκεπτικό σας)...

Edited by Forma
Δημοσιεύτηκε

 Αν προλάβει να εκδοθεί άδεια δόμησης με το ισχύον καθεστώς δεν θεωρώ ότι θα ζητηθεί αναθεώρηση της άδειας με το ενδεχομένως δυσμενέστερο καθεστώς που μπορεί να ισχύει. Κάτι ανάλογο γίνεται όταν αλλάζει το πολεοδομικό καθεστώς σε μια περιοχή και οι εκδοθείσες άδειες εκτελούνται κανονικά. Το θέμα είναι να μη σε προλάβει το νέο χωροταξικό (εφόσον είναι δυσμενέστερο για την περιοχή του έργου) πριν βάλεις φάκελο μέσα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.