Popular Post sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2018 Popular Post Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2018 (edited) Ανοίγω αυτό το θέμα για τα παράπονα σχετικά με το πρόγραμμα. Σχεδόν όλοι που ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα έχουν παράπονα. Για να μην γεμίζουμε τα υπόλοιπα θέματα με σχετικά σχόλια, ας τα μαζέψουμε εδώ. Αρχίζω με τα δικά μου: 1. Η διαδικασία δεν ήταν δίκαια. Ήταν καθαρά θέμα τύχης αν θα καταφέρει κάποιος να κάνει αίτηση ή όχι. Προσωπικά ήμουν από την πρώτη ημέρα πάνω από τον υπολογιστή και δεν είδα φως. Την τρίτη άνοιξε το σύστημα την ώρα που είχα ραντεβού στον οδοντίατρο. Το σύστημα ήταν ανοιχτό μόνο για μερικές ώρες οπότε προφανώς έχασα τον μισό διαθέσιμο χρόνο της ημέρας. 2. Η διαδικασία δεν ήταν διαφανής. Πολλοί επιλέξαμε να ολοκληρώνουμε μια αίτηση πριν προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Αφού έκλεισε το σύστημα ανακοινώσανε ότι θα ανοίξει το σύστημα για την ολοκλήρωση των εκκρεμών αιτήσεων. Αν το γνωρίζαμε εξ'αρχής θα είχαμε κάνει μόνο αρχική εγγραφή για την κάθε αίτηση. 3. Το σύστημα δεν ήταν συνεχώς διαθέσιμο. Πολλοί συνάδελφοι, μεταξύ των οποίων και εγώ, επιλέξαμε να ξενυχτήσουμε για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας. Το βράδυ όμως το σύστημα έκλεινε οπότε δεν μπορούσαμε να κάνουμε δουλειά. 4. Η διαδικασία δεν ήταν αξιοκρατική Το σύστημα ήταν ασταθές. Όσοι είχαν VDSL είχαν πλεονέκτημα έναντι όσων είχαν αργή γραμμή στο ίντερνετ. Την 1η μέρα μπορούσα με τα χίλια ζόρια να συνδεθώ με VDSL 50Mbps ενώ πελάτης που προσπαθούσε να μπει με ADSL σε χωριό δεν έβλεπε ούτε την πρώτη σελίδα. Υποψιάζομαι ότι οι εταιρείες με fiber 200Mbps στην Αθήνα θα είχαν μεγαλύτερο πλεονέκτημα. 5. Η διαθεσιμότητα του συστήματος ήταν ύποπτη Το σύστημα λειτουργούσε μόνο ώρες γραφείου, γεγονός που ευνοεί τις εταιρείες και αδικεί τους ιδιώτες που μπορούν να έχουν εκτεταμένο ωράριο εργασίας. Έχω την απορία μήπως κάποιες εταιρείες είχαν επιρροή στους διαχειριστές του συστήματος. 6. Η σταθερότητα του συστήματος ήταν απαράδεκτη Χρειάστηκα 14 ώρες την πρώτη μέρα πάνω στο σύστημα για να ολοκληρώσω την 1η αίτηση. 7. Δεν υπάρχει νομική βάση για την διαδικασία. Στα σχετικά ΦΕΚ θα έπρεπε να αναφέρεται ένα ωράριο λειτουργίας του συστήματος και κάποια ημερομηνία έως την οποία θα είναι ανοιχτό το σύστημα για επιλαχόντες. Εξ΄ορισμού θεωρούμε ένα σύστημα online ότι θα λειτουργεί 24/7. Η αυθαίρετη απενεργοποίηση του συστήματος ανά πάσα στιγμή μας εκθέτει τόσο σαν επαγγελματίες όσο και σαν κλάδο. 8. Τεχνικά προβλήματα. Πολλά πεδία δεν έπαιρναν την τελευταία τιμή που είχαμε εισάγει αλλά την προηγούμενη. Ενώ ήταν συμπληρωμένα τα πεδία το σύστημα εμφάνιζε πρόβλημα με την επιβεβαίωση των στοιχείων. Κόλλαγε συχνά το σύστημα και έπρεπε να γίνει ανανέωση της σελίδας. Τα συμπληρωμένα στοιχεία στην σελίδα έπρεπε να περαστούν ξανά, 9.Ελλιπής τεκμηρίωση της λειτουργίας του συστήματος Δεν περιγράφεται ολόκληρη η διαδικασία. Δεν εξηγείται πως προχωράει η διαδικασία όταν συνδεθείς ως σύμβουλος έργου. 10. Πλήρης απουσία δοκιμαστικής περιόδου Σε κάθε πληροφοριακό σύστημα επιβάλλεται η δοκιμαστική λειτουργία, έστω και εσωτερικά, για εντοπισμό και διόρθωση σφαλμάτων. Το σύστημα του προγράμματος δοκιμάστηκε πάνω μας και είδαμε τις συνέπειες που είχε. 11. Δεν υπήρχε ενημέρωση για στοιχεία που χρειαζόντουσαν για την αίτηση Ενδεικτικά αναφέρω την βεβαίωση για την διεύθυνση στην περίπτωση που έχει αλλάξει. Τελευταία στιγμή στο σύστημα είδαμε ότι ζητείται αυτή η βεβαίωση. Στην πόλη μου ο δήμος έχει αλλάξει την ονομασία και την αρίθμηση σε όλους τους δρόμους. Ο δήμος δεν μπορούσε να καλύψει όλες τις αιτήσεις και πολλού δε προλάβανε να κάνουν αίτηση λόγω αυτής της έλλειψης. Edited Μάρτιος 23 , 2018 by sdim 15
berti Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2018 (edited) Μια αίτηση υπέβαλα όλη και όλη για Κ.Μακεδονία (είμαι μηχανικός σε Περιφέρεια που ανοίγει τη Δευτέρα 26/3, οπότε τότε θα αρχίσει για μένα το "πανηγύρι") )και στο email ηρθε μήνυμα :"Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία καταχώρησης, αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών ελέγχων μέσω του πληροφοριακού συστήματος υποβολής αιτήσεων και ελέγχου τυπικής (αριθμητικής) πληρότητας των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών έχει ολοκληρωθεί." Πέραν τούτου ουδέν. Στο σύστημα είχε βγάλει ένα μήνυμα ότι ανήκουμε στην ειδική περίπτωση 3Β (λάθος μήνυμα, γιατί δεν ήταν νεοαπαοκτηθέν το ακίνητο) και θα γίνει έλεγχος, μετά το πέρας του οποίου ή θα μου έρθει μήνυμα για διορθώσεις ή θα γίνει αυτόματα η υπαγωγή. Το σύστημα έκλεισε, δεν έχω καμία πληροφόρηση γαι το τι έχει συμβεί. Είμαι στις εκκρεμείς αιτήσεις άρα? Και αν ο έλεγχος αυτός που επικαλούνται γίνεται από κάποιον που καθυστερεί λόγω φόρτου εργασίας (φυσικό πρόσωπο), δεν υπάρχει αδικία αφού χρονικά την προσπερνάνε άλλες? Edited Μάρτιος 22 , 2018 by berti
dfeid Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2018 Στα παραπάνω προσθέστε οτι το υποτυπώδες εγχειρίδιο χρήσης (manual) δεν ανέφερε πως κάποιος περνούσε μια αίτηση από το βήμα (στάδιο) 2 στο 3, και ιδιαίτερα οτάν χειριζόταν την αίτηση ως σύμβουλος έργου. Χάθηκε πολυτιμός χρόνος από πολλούς συναδέλφους μέχρι να βρέθει ο τρόπος να γίνει αυτό. Το manual περιέγραφε την διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση του βήματος 2. Αύτο όμως οι εταιρίες και ίσως κάποιοι εκλεκτοί προφανώς το γνώριζαν και το αξιοποίησαν δεόντως. Μιλάμε για καθαρή νόθευση του ανταγώνισμου (αν αυτός υφίσταται!!!!) Αυτό και άλλα πολλά θα μπορούσαν να μην σύμβουν εάν υπήρχε ενημέρωση και εύλογο διάστημα για δοκιμές, αλλά στην Ελλάδα αυτά πολυτέλειες!!!! Απόδειξη του πως μπορείς να διακωμωδίσεις μια ηλεκτρονική διαδικασία και να ξεφτυλίσεις μηχανικόυς και άλλους επαγγελματίες και να ταλαιπωρίσεις κόσμο και κοσμάκη 3
tasxan206 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 Να συμπληρώσω εδώ, ώστε να είναι μαζεμένα: (από συνάδελφο ... http://www.michanikos.gr/topic/52214-πληροφοριακό-σύστημα-εξοικονόμηση-κατ’-οίκον/?p=967461) Δευτέρα 07:45 - 10:45. Μετά έπεσε και άνοιξε το μεσημέρι (νομίζω στις 15:00) αλλά κολλούσε στο αιώνιο loading της οριστικής υποβολής μέχρι που το κατέβασαν εντελώς κατά τις 21:00... Τρίτη άνοιξε στις 08:00 και έπεσε αμέσως, ενώ ξανάνοιξε στις 13:00 περίπου και ως τις 16:30 με τις παύλες αντί για αριθμό πρωτοκόλλου... Τετάρτη θα άνοιγε στις 08:00 πήρε αναβολή και άνοιξε στις 10:00 ενώ όσοι είχαν πάρει παύλες, είχαν πλέον αριθμό πρωτοκόλλου στη "συνοπτική εικόνα". Κατά τις 11:00 τελείωσαν τα λεφτά για Ήπειρο, 12:00 για Δυτική Μακεδονία, 13:00 Θεσσαλία ενώ κατά τις 19:00 έκλεισε και πάλι. Σήμερα άνοιξε στις 14:30, στις 15:30 τέλος τα λεφτά για Κεντρική Μακεδονία και 16:30 για Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ενώ ταυτόχρονα κλείδωσε το σύστημα και αιτήσεις τέλος.. Οπότε, σε τέσσερις ημέρες λειτουργίας, το σύστημα ήταν ανοιχτό για... 23 ώρες περίπου με τα χίλια μύρια προβλήματα που δεν επέτρεψαν σε αρκετό κόσμο να ολοκληρώσει αιτήσεις..
sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 12. Έκλεισε το σύστημα και για τους επιλαχόντες, δεν δίνει πρωτόκολλο. Δεν έχει ακουστεί ξανά σε δημόσιο φορέα να κλείνει το πρωτόκολλο και το σύστημα είναι σύστημα δημόσιου φορέα.
Sw0rdf1sh Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 Στα παραπάνω προσθέστε οτι το υποτυπώδες εγχειρίδιο χρήσης (manual) δεν ανέφερε πως κάποιος περνούσε μια αίτηση από το βήμα (στάδιο) 2 στο 3, και ιδιαίτερα οτάν χειριζόταν την αίτηση ως σύμβουλος έργου. Χάθηκε πολυτιμός χρόνος από πολλούς συναδέλφους μέχρι να βρέθει ο τρόπος να γίνει αυτό. Δώστε συμβουλές για εμάς που κάνουμε τη Δευτέρα αίτηση...
george68 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2018 κανε πρωτα οσες εχεις μαζεμενες και τις ολοκληρωνεις αργοτερα ...
TBD Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2018 Όταν λέμε κάνε πρώτα τις αιτήσεις και τις ολοκληρώνεις αργότερα, τί εννοούμε; Μέχρι ποιό στάδιο θα πρέπει να τις προχωρήσουμε; Ως ωφελούμενοι ή ως σύμβουλοι; Η ολοκλήρωση περιλαμβάνει τί ακριβώς;
george68 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 (edited) αν λειτουργει κανονικα το συστημα και τα εχεις ετοιμασει ολα και εχεις τα σωστα δεδομενα θα τελειωσεις αμέσως δεν εχει νόημα να τα αφηνεις στην μεση , η ολη διαδικασια δεν διαρκει πανω απο 10 λεπτα ... αλλα εδω λεμε παραπονα ( παιδευόμουν 2 μερες να και απο λαθος του πελατη που μου ειχε δωσει λαθος εκκαθαριστική δηλωση πριν την τροποποίηση και δεν γινοταν ορθη διαστραυρωση με την ΑΑΔΕ ) το παράπονο ..αφου ειναι on line με την ΑΑΔΕ γιατι γραφαμε τα ποσα των φορολογικων δηλωσεων του υποχρεου και της συζυγου και δεν τα ανεβαζε μονο του οπως και αλλα στοιχεια τυπικά των δηλωσεων ;; Edited Μάρτιος 25 , 2018 by george68
dfeid Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δώστε συμβουλές για εμάς που κάνουμε τη Δευτέρα αίτηση... Αρχικά οι μηχανικοί πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους (δλδ το ΑΦΜ) για να αναγνωριστούν ως σύμβουλοι έργου. Αυτό γίνεται στην αρχή μια φορά για κάθε σύμβουλο έργου. Στην συνέχεια καταχωρούνται στοιχεία και δεδομένα του αιτούντα - ωφελούμενου και του ακινήτου, επιλέγεται ο σύμβουλος έργου και δηλώνεται η συνεργαζόμενη τράπεζα (πόλη, υποκατάστημα, διεύθυνση άσχετα με το ενδεχόμενο της δανειοδότησης) ως ωφελούμενος στο βήμα 1, ο σύμβουλος δύναται να αναλάβει την συμπλήρωση του βήματος 2 αν επιλεχθεί. Έπειτα για το πέρασμα στο βήμα 3 πρέπει να αποδεχθεί ο ωφελούμενος όλες τις καταχωρήσεις και να ζητήσει έλεγχο πληρότητας από την κεντρική οθόνη αίτησης. Αν δεν προκύπτουν ζητήματα τότε μπορεί να γίνει η αποδοχή και το πέρασμα στο βήμα 3, όπου καταχωρούνται το ΠΕΑ και οι παρεμβάσεις με τον αντίστοιχο Π/Υ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα