Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 37
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Μια αίτηση υπέβαλα όλη και όλη για Κ.Μακεδονία (είμαι μηχανικός σε Περιφέρεια που ανοίγει τη Δευτέρα 26/3, οπότε τότε θα αρχίσει για μένα το "πανηγύρι") )και στο email ηρθε μήνυμα :"Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία καταχώρησης, αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών ελέγχων μέσω του πληροφοριακού συστήματος υποβολής αιτήσεων και ελέγχου τυπικής (αριθμητικής) πληρότητας των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών έχει ολοκληρωθεί." Πέραν τούτου ουδέν. Στο σύστημα είχε βγάλει ένα μήνυμα ότι ανήκουμε στην ειδική περίπτωση 3Β (λάθος μήνυμα, γιατί δεν ήταν νεοαπαοκτηθέν το ακίνητο) και θα γίνει έλεγχος,  μετά το πέρας του οποίου ή θα μου έρθει μήνυμα για διορθώσεις ή θα γίνει αυτόματα η υπαγωγή. Το σύστημα έκλεισε, δεν έχω καμία πληροφόρηση γαι το τι έχει συμβεί. Είμαι στις εκκρεμείς αιτήσεις άρα?

Και αν ο έλεγχος αυτός που επικαλούνται γίνεται από κάποιον που καθυστερεί λόγω φόρτου εργασίας (φυσικό  πρόσωπο), δεν υπάρχει αδικία αφού χρονικά την προσπερνάνε άλλες?

Edited by berti
Δημοσιεύτηκε

Στα παραπάνω προσθέστε οτι το υποτυπώδες εγχειρίδιο χρήσης (manual) δεν ανέφερε πως κάποιος περνούσε μια αίτηση από το βήμα (στάδιο) 2 στο 3, και ιδιαίτερα οτάν χειριζόταν την αίτηση ως σύμβουλος έργου. Χάθηκε πολυτιμός χρόνος από πολλούς συναδέλφους μέχρι να βρέθει ο τρόπος να γίνει αυτό. Το manual περιέγραφε την διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση του βήματος 2. Αύτο όμως οι εταιρίες και ίσως κάποιοι εκλεκτοί προφανώς το γνώριζαν και το αξιοποίησαν δεόντως. Μιλάμε για καθαρή νόθευση του ανταγώνισμου (αν αυτός υφίσταται!!!!) Αυτό και άλλα πολλά θα μπορούσαν να μην σύμβουν εάν υπήρχε ενημέρωση και εύλογο διάστημα για δοκιμές, αλλά στην Ελλάδα αυτά πολυτέλειες!!!! Απόδειξη του πως μπορείς να διακωμωδίσεις μια ηλεκτρονική διαδικασία και να ξεφτυλίσεις μηχανικόυς και άλλους επαγγελματίες και να ταλαιπωρίσεις κόσμο και κοσμάκη

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Να συμπληρώσω εδώ, ώστε να είναι μαζεμένα: (από συνάδελφο ... http://www.michanikos.gr/topic/52214-πληροφοριακό-σύστημα-εξοικονόμηση-κατ’-οίκον/?p=967461)

 

Δευτέρα 07:45 - 10:45. Μετά έπεσε και άνοιξε το μεσημέρι (νομίζω στις 15:00) αλλά κολλούσε στο αιώνιο loading της οριστικής υποβολής μέχρι που το κατέβασαν εντελώς κατά τις 21:00...

 

Τρίτη άνοιξε στις 08:00 και έπεσε αμέσως, ενώ ξανάνοιξε στις 13:00 περίπου και ως τις 16:30 με τις παύλες αντί για αριθμό πρωτοκόλλου... 

 

Τετάρτη θα άνοιγε στις 08:00 πήρε αναβολή και άνοιξε στις 10:00 ενώ όσοι είχαν πάρει παύλες, είχαν πλέον αριθμό πρωτοκόλλου στη "συνοπτική εικόνα". Κατά τις 11:00 τελείωσαν τα λεφτά για Ήπειρο, 12:00 για Δυτική Μακεδονία, 13:00 Θεσσαλία ενώ κατά τις 19:00 έκλεισε και πάλι.

 

Σήμερα άνοιξε στις 14:30, στις 15:30 τέλος τα λεφτά για Κεντρική Μακεδονία και 16:30 για Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ενώ ταυτόχρονα κλείδωσε το σύστημα και αιτήσεις τέλος..

 

Οπότε, σε τέσσερις ημέρες λειτουργίας, το σύστημα ήταν ανοιχτό για... 23 ώρες περίπου με τα χίλια μύρια προβλήματα που δεν επέτρεψαν σε αρκετό κόσμο να ολοκληρώσει αιτήσεις.. 

Δημοσιεύτηκε

12. Έκλεισε το σύστημα και για τους επιλαχόντες, δεν δίνει πρωτόκολλο.

Δεν έχει ακουστεί ξανά σε δημόσιο φορέα να κλείνει το πρωτόκολλο και το σύστημα είναι σύστημα δημόσιου φορέα.

Δημοσιεύτηκε

Στα παραπάνω προσθέστε οτι το υποτυπώδες εγχειρίδιο χρήσης (manual) δεν ανέφερε πως κάποιος περνούσε μια αίτηση από το βήμα (στάδιο) 2 στο 3, και ιδιαίτερα οτάν χειριζόταν την αίτηση ως σύμβουλος έργου. Χάθηκε πολυτιμός χρόνος από πολλούς συναδέλφους μέχρι να βρέθει ο τρόπος να γίνει αυτό.

Δώστε συμβουλές για εμάς που κάνουμε τη Δευτέρα αίτηση...

Δημοσιεύτηκε

Όταν λέμε κάνε πρώτα τις αιτήσεις και τις ολοκληρώνεις αργότερα, τί εννοούμε;

Μέχρι ποιό στάδιο θα πρέπει να τις προχωρήσουμε;

Ως ωφελούμενοι ή ως σύμβουλοι;

Η ολοκλήρωση περιλαμβάνει τί ακριβώς;

Δημοσιεύτηκε (edited)

αν λειτουργει κανονικα το συστημα και τα εχεις ετοιμασει ολα και εχεις τα σωστα δεδομενα θα τελειωσεις αμέσως δεν εχει νόημα να τα αφηνεις στην μεση , η ολη διαδικασια δεν διαρκει πανω απο 10 λεπτα ...

 

αλλα εδω λεμε παραπονα ( παιδευόμουν 2 μερες να και απο λαθος του πελατη που μου ειχε δωσει λαθος εκκαθαριστική δηλωση πριν την τροποποίηση και δεν γινοταν ορθη διαστραυρωση με την ΑΑΔΕ  )

 

το παράπονο ..αφου ειναι on line με την ΑΑΔΕ γιατι γραφαμε τα ποσα των φορολογικων δηλωσεων του υποχρεου και της συζυγου και δεν τα ανεβαζε μονο του οπως και αλλα στοιχεια τυπικά των δηλωσεων ;; 

Edited by george68
Δημοσιεύτηκε

Δώστε συμβουλές για εμάς που κάνουμε τη Δευτέρα αίτηση...

 

Αρχικά οι μηχανικοί πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους (δλδ το ΑΦΜ) για να αναγνωριστούν ως σύμβουλοι έργου. Αυτό γίνεται στην αρχή μια φορά για κάθε σύμβουλο έργου.

Στην συνέχεια καταχωρούνται στοιχεία και δεδομένα του αιτούντα - ωφελούμενου και του ακινήτου, επιλέγεται ο σύμβουλος έργου και δηλώνεται η συνεργαζόμενη τράπεζα (πόλη, υποκατάστημα, διεύθυνση άσχετα με το ενδεχόμενο της δανειοδότησης) ως ωφελούμενος στο βήμα 1, ο σύμβουλος δύναται να αναλάβει την συμπλήρωση του βήματος 2 αν επιλεχθεί. Έπειτα για το πέρασμα στο βήμα 3 πρέπει να αποδεχθεί ο ωφελούμενος όλες τις καταχωρήσεις και να ζητήσει έλεγχο πληρότητας από την κεντρική οθόνη αίτησης. Αν δεν προκύπτουν ζητήματα τότε μπορεί να γίνει η αποδοχή και το πέρασμα στο βήμα 3, όπου καταχωρούνται το ΠΕΑ και οι παρεμβάσεις με τον αντίστοιχο Π/Υ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.