dimitris GM Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 (edited) Ως Δημοτικοί ή Κοινοτικοί οδοί για την εφαρμογή του παρόντοςθεωρούνται οι οδοί που ενώνουν οικισμούς του αυτού δήμου ή κοινότηταςμεταξύ των ή οικισμούς ομόρων δήμων ή Κοινοτήτων ή με Διεθνείς Εθνικέςή Επαρχιακές οδούς. Σε περίπτωση που μεταξύ των προαναφερομένωνοικισμών υπάρχουν περισσότερες της μιας Δημοτικοί ή κοινοτικοί οδοί πουσυνδέουν αυτούς οι διατάξεις της παρούσης περίπτωσης έχουν εφαρμογήμόνο σε γήπεδα που έχουν πρόσωπο στην κυριώτερη από τις οδούς αυτές. Ηαναγνώριση των οδών αυτών σε κυριότερους ή μοναδικούς γίνεται μεαπόφαση του οικείου Νομάρχη μετά από γνώμη του Συμβουλίου Χωροταξίας,Οικισμού και Περιβάλλοντος του νομού. ***ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:Βλέπε την εγκύκλιο 43165/2355/33/30.5.1989, "Εννοια της παρ.2 του άρθρου 1 του π.δ./τος της 24.5.85, ΦΕΚ 270/Δ/31.5.85": "Μετά από σχετικά ερωτήματα, διευκρινίζοντας την διάταξη τηςπαρ.2 του άρθρου 1 του π.δ./τος της 24.5.85 που ορίζει ότι "ότανπερισσότερες της μιάς δημοτικές ή κοινοτικές οδοί συνδέουν οικισμούςτότε οι διατάξεις που αφορούν την κατά παρέκκλιση αρτιότητα έχουνεφαρμογή μόνο σε γήπεδα που έχουν πρόσωπο στην κυριότερη από τις οδούςαυτές θεωρούμε ότι η αληθινή έννοια της προαναφερόμενης" διατάξεωςείναι η παρακάτω: Η διαδικασία για την αναγνώριση των οδών σε κυριότερες ήμοναδικές με απόφαση του Νομάρχη μετά γνώμη του ΣΧΟΠ νομού αφορά μόνοτις περιπτώσεις που πλείονες οδοί συνδέουν τους ίδιους οικισμούς μεταξύτων ή τον ίδιο οικισμό με εθνική ή επαρχιακή οδό, οπότε με τηνπροαναφερόμενη διαδικασία επιλέγεται η κυριότερη οδός για την οποίαισχύουν οι παρεκκλίσεις αρτιότητας των παροδίων οικοπέδων. Αντίθετα δενέχει ισχύ η προαναφερόμενη διάταξη σε πλείονες οδούς που συνδέουν τονίδιο οικισμό αλλά με διαφορετικούς οικισμούς, διότι προφανώς δεν είναιδυνατή η επιλογή του κυριοτέρου αφού οι οδοί που συνδέουν τον οικισμόαυτόν με τον καθένα από τους άλλους αποτελεί για την μεταξύ τουςσύνδεση μία και μοναδική οδό που ενώνει δύο οικισμούς. Επομένως οι παρεκκλίσεις της αρτιότητας των παροδίων οικοπέδωνεφαρμόζονται σε όλες αυτές τις οδούς που συνδέουν έναν οικισμό μεάλλους διαφορετικούς, ή έστω κι άν η σύνδεση αυτή γίνεται μέσω εθνικήςή επαρχιακής οδού". εδιτ οσο εγω εψαχνα τας διαφορους εγκυκλιους, [αλλαξε και η σελιδα..] ο φιλος ελουντα συμπληρωσε "Απόφαση νομάρχη τώρα το είδα" ολα σωστα... παμε για αλλα Edited Οκτώβριος 4 , 2016 by dimitris GM 1
slygnos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 αρα το 15αρι μενει ως εχει γραφτει...?
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 Nαι τα 15 μ από τον άξονα της δημοτικής οδού είναι η γραμμή δόμησης στην περίπτωσή σου. ΠΔ 209/98 ΑΡΘΡΟ 2 παρ. ζ (δες και παρ. η μήπως είσαι σε αυτή την περίπτωση) 1. Η ελάχιστη απόσταση των κτιρίων, από τους άξονες των οδών ή τα όριά τους σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται, τα οποία κτίρια βρίσκονται σε εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές και εκτός ορίων οικισμών, ορίζεται ως εξής: (...) ζ) Στο Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο και στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο των νήσων πλην Κρήτης, Εύβοιας, Ρόδου, Κέρκυρας και σε ολόκληρο το Δημοτικό ή Κοινοτικό Οδικό Δίκτυο, 15 μέτρα από τον άξονα της οδού. η) Στο Οδικό Δίκτυο των νήσων που αποτελούν διοικητικά ένα Δήμο ή μια Κοινότητα ή έχουν πληθυσμό, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή, μικρότερο των 5000 κατοίκων, είναι δυνατόν να καθορίζεται με απόφαση του Νομάρχη μετά από γνώμη των οικείων Δημοτικών ή Κοινοτικών Συμβουλίων της νήσου, απόσταση μικρότερη των 15 μ από τον άξονα της οδού και πάντως όχι μικρότερη των 10 μέτρων, αφού συνεκτιμηθούν οι πολεοδομικές, περιβαλλοντικές και κυκλοφοριακές συνθήκες. 1
slygnos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 σας ευχαριστώ....που μπορω να αναζητησω την αποφαση του νομαρχη για το 10μ αν εχει εκδοθει? απο πολεοδομια πειραια να φανταστω....
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2016 εκτος αν πεις το "μερος" και η αναζητηση αποδωσει...
slygnos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2016 εκτος αν πεις το "μερος" και η αναζητηση αποδωσει... σωστος, ευχαριστω!!! αγκιστρι
doulgerakish Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2016 Καλησπέρα συνάδελφοι! Πρόχειρη κατασκευή (κιόσκι - πολεοδομική παράβαση), τακτοποιείται εντός του ορίου ασφαλείας από την εθνική οδό?
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2016 από το 50% της απόστασης (όπως αυτή ορίζεται ανάλογα με την κατηγορία της οδού) και προς την πλευρά του γηπέδου μπορεί να τακτοποιηθεί.
danaikaterina Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Γήπεδο ήταν για κάποιο διάστημα εντός σχεδίου. Σε εκείνο το διάστημα εκδόθηκε οικοδομική άδεια. Έπειτα ακυρώθηκε το σχέδιο πόλης και ξαναβρέθηκε εκτός. Σήμερα λοιπόν υπάρχει ένα κτίριο νομίμως υφιστάμενο το οποίο προφανώς υπερβαίνει κατά πολύ τους όρους δόμησης και επιπλέον, βρίσκεται πλέον εντός της απόστασης ασφαλείας από υπεραστικές συγκοινωνίες. Η ερώτηση είναι: Μπορώ σήμερα να βγάλω άδεια δόμησης για εσωτερικές διαρρυθμίσεις στο υφιστάμενο κτίριο??
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 (edited) εχεις νομιμη ΟΑ δεν εχει ανακληθει Ζητας αυτα που θες αν αρνηθουν θα πρεπει να ανακαλεσουν την αδεια αλλά χαρη θα σου κανουν διοτι τοτε θα πας με το 23 παρ. 6 ... [αυτα σαν πρωτη σκεψη] υγ δες και το αρθρο 2 παρ. 2/δ για το " οριο",που ειναι μικροτερο μεν των οριζομενων σημερα αλλά με νομιμως χοργηθεισα αδεια "τότε" ... Edited Νοέμβριος 10 , 2016 by dimitris GM
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα