momtsias Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Είμαι νέος μηχανικός και θέλω να ασχοληθώ με μελέτες πυρασφάλειας. Μήπως γνωρίζει κανείς ποιες ειδικότητες μπορούν να κάνουν τέτοιου είδους μελέτες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakistsalikis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Ενεργητικη οι Μηχανολογοι και οσοι εχουν τα δικαιωματα αυτων. Παθητικη οι πολιτικοι μηχανικοι και τα συναφή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Ενεργητικη οι Μηχανολογοι και οσοι εχουν τα δικαιωματα αυτων. Μάλλον αυτό ακριβώς ρώτησε ο συνάδελφος... Ενεργητική οι Μηχανολόγοι και οι Πολιτικοί απεριόριστα και οι Αρχιτέκτονες και Τοπογράφοι μέχρι ένα ορισμένο μέγεθος. Παθητική Μηχανολόγοι, Πολιτικοί, Αρχιτέκτονες, Τοπογράφοι. Αν ξεχνάω κάποια ειδικότητα συμπληρώστε με! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Οι Πολιτικοί Μηχανικοί υπογράφουν απεριόριστα ενεργητική πυροπροστασία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofiaser Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 οι πολιτικοί δεν υπογράφουν ενεργητική, μόνο παθητική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strudel7878 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Οι πολιτικοί υπογράφουν και ενεργητική αλλά μέχρι κάποιο όριο. Νομίζω ότι αν απαιτούνται μόνιμα μέτρα χρειάζεται μηχανολόγος(π.χ. αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Οτι και να έχουμε δικαίωμα να υπογράφουμε, δεν γνωρίζω κανέναν Π.Μ. που να έχει υπογράψει ενεργητική ή ηλεκτρολογικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...