καλησπέρα και καλή χρονιά.
Νομίζω ότι έχω γράψει πολύ ξεκάθαρα το πως το έκανα, όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο συνάδελφος @sdim.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ...υπάρχει απλά ο "κλασσικός τρόπος που ισχύει στην χώρα μας, ότι τίποτα δεν είναι standard, ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, κάθε υπάλληλος ερμηνεύει αλλιώς τον νόμο, και ότι κάθε φορά, ο καθένας μας πρέπει να σπαταλάει πολύ χρόνο, προκειμένου να "ΞΑΝΑΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ" ...
ΥΠΑΡΧΟΥΝ οι αρμόδιες υπηρεσίες(μηχανολογικό), όπου όταν πας με τα απαιτούμενα χαρτιά(βλ. απαιτούμενα έγγραφα ταξινόμησης Επαγγελματικού οχήματος), σου λένε αν μπορεί να ταξινομηθεί ένα φορτηγό ή ενα κλειστό φορτηγό ή ένα όχημα γενικότερα που πληρεί τις προδιαγραφές του "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ", στην επιχείρηση που διαθέτεις, ΚΟΙΝΩΣ, ελέγχουν, αν οι ΚΑΔ που έχεις δικαιολογούν το όχημα, και αν το ΟΧΗΜΑ διαθέτει τις προδιαγραφές.
από εκεί και πέρα, είναι θέμα του καθενός πως ασκεί το επάγγελμα, προκειμένου να δικαιολογεί το όχημα και τις δαπάνες.
αν π.χ. βάλεις ΚΑΔ κατασκευών ΧΩΡΙΣ να κανεις στην πραγματικότητα κατασκευές για να πάρεις απλά το όχημα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν μπορείς να δικαιολογείς έξοδα αυτοκινήτου και καυσίμου- ΑΣΧΕΤΑ με το αν εχεις επαγγελματικό όχημα. ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ είναι...
δυστυχώς ως κλάδος είμαστε "χαντακωμένοι" σε αυτο το κομμάτι, μιας και εάν ασχολούμαστε μόνο με μελέτες, επιβλέψεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες, δεν έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε ένα επαγγελματικό όχημα.... ΟΠΩΣ αντίστοιχα, δεν έχουμε τη δυνατότητα να δικαιολογούμε εταιρικά γεύματα, μεταφορές και άλλα πολλά πράγματα, που αποτελούν βασικά έξοδα της δραστηριότητας μας...