-
Περιεχόμενα
4.547 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
21
Γιάννης last won the day on Ιούνιος 2 2019
Γιάννης had the most liked content!
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
13.458 profile views
Γιάννης's Achievements
-
Ναι, αναγνωρίζεται παντού ως Master of Engineering - MEng
-
O cvlengr νομίζω απάντησε πολύ "to the point" εξηγώντας ότι ο ΔΙΚΟΣ σας μηχανικός μόνο θα εξασφαλίσει τα δικά σας συμφέροντα ως αγοράστρια. Επίσης, ναι ένας μη μηχανικός δεν μπορεί να έχει τις γνώσεις να "διαβάσει" ένα τεχνικό σχέδιο (γι'αυτό και πρέπει να ζητάει τις συμβουλές μηχανικού εμπιστοσύνης του). Διαφωνώ με το ύφος που απάντησε ο συνάδελφος αλλά συμφωνώ απόλυτα με όσα είπε. Υπάρχουν και τεχνικές απαντήσεις εδώ αλλά η τελική συμβουλή παραμένει: Κανένας μηχανικός εδώ ή αλλού στο ιντερνετ δεν μπορεί να έχει όλα τα δεδομένα για να απαντήσει εμπεριστατωμένα σε ένα τεχνικό ζήτημα. Χρειάζονται τα σχέδια, συμβόλαια, πιθανον αυτοψία κλπ Οπότε για την ασφάλεια των συμφερόντων σας, κρατήστε αυτή την συμβουλή και αναθέστε τα τεχνικά σε έναν μηχανικό/γραφείο της εμπιστοσύνης σας.
-
Κακές φήμες... Τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια στο Κατάρ... Προφανώς, κάποια Βρετανικά μέσα έχουν ιδίο συμφέρον να προάγουν αυτή την προπαγάνδα (πήραν τον συνολικό αριθμό θανάτων αλλοδαπών τα τελευταία 15 χρόνια και το μετέφρασαν ως εργατικά τυχήματα στα στάδια...). Εν πάσει περιπτώσει, βρισκόμενος εδώ 8 χρόνια έχω εντελώς διαφορετική εικόνα και βάζω τελεία εδώ. Ήθελα μόνο να τονίσω ότι το στάδιο του Education City κατασκευασε η "δική μας" κατασκευαστική εταιρεία J&P Επίσης, όλα τα στάδια πλην του Khalifa που ανακαινίστηκε, είναι καινούργια και όλα βρίσκονται στην Ντόχα ή στην μητροπολιτική περιοχή εκτός του Al Bayt που βρίσκεται στην 2η μεγαλύτερη πόλη του Κατάρ το Al Khor (περίπου 40χλμ βόρεια της Ντόχα) Η άποψη μου για την διοργάνωση ως τώρα είναι απολύτως θετική και πραγματικά απορώ πως γίνεται τόσο καλή διαχείριση μέσα σε μία πόλη με τόσο κόσμο να μετακινείται καθημερινά....Φυσικά έχει περισσότερη κίνηση στους δρόμους τις ώρες πριν από μεγάλα ματς αλλά δεν διαφέρει σε τίποτα από την συνηθισμένη κίνηση μεγαλούπολης σε ώρες αιχμής... Η κίνηση-κυκλοφορία στο μετρό είναι ομαλότατη ενώ όλη η διαδικασία έχει "χαβαλέ". Π.χ. σε τίποτα δεν θυμίζει ταλαιπωρία το να περπατάς 30 λεπτά για να φτάσεις στο μετρό μαζί με καμιά χιλιάδα Αργεντινούς που τραγουδάνε ασταμάτητα....(μιλάω για εκτός γηπέδων - ή στα fan zones, στα γήπεδα ο χαβαλές πολλαπλασιάζεται...)
-
Δεν ειμαι Ελλάδα, μπορώ να βρω άτομα να με σπονσοράρουν...αλλά δεν απαιτείται να είναι "προϊστάμενοι" σου στην τωρινή ή σε κάποια προηγούμενη δουλειά?? *και το ICE κάνει ονλινε συνεντέυξεις
-
Σ'ευχαριστώ, αν και το είδα αργά... Ναι, το είδα αυτό, και μετά από επικοινωνία με το ICE. Απλά με αυτή την διαδικασία έχεις συνέντευξη και απαιτούνται "σπόνσορες" μέλη του ICE ή άλλοι chartered engineers και αυτό περιπλέκει λίγο τα πράγματα...
-
H Mutual agreement ως route για το chartership στο ICE ισχύει ακόμα ή έχει καταργηθεί λόγω ΒΡΕΧΙΤ? Μπορεί με λίγα λόγια να περιγράψει κανείς τα βήματα (πλέον) για chartership ICE?
-
Σχόλιο 1: Αν και πολιτικός μηχανικός θα συμφωνήσω ότι οι πολιτικοί μηχανικοί χτίσανε το μεγαλύτερο μέρος των μεγάλων πόλεων χωρίς την γνώση και χωρίς καν την παρεμβολή αρχιτέκτονα (γιατί...πως να το κάνουμε? έκαστος στο είδος του...). Στην "μπετοποίηση" (με την κακή έννοια) βέβαια έπαιξε ρόλο και ο εργολάβος/κατασκευαστής και το πολεοδομικό πλαίσιο, που οδήγησε στην εκμετάλλευση και του παραμικρού τετραγωνικού εκατοστού εις βάρος της αισθητικής/λειτουργικότητας/σωστού προσανατολισμού πολλές φορές κλπ. Σχόλιο 2: Οι οικοδομές μπορούν να γίνουν μεταλλικές, ξύλινες κλπ. Το μπετό είναι οικονομικό, ευκολόπλαστο και έχουμε την (πλήρη) τεχνογνωσία πλέον. Επίσης, δεν είναι κατ' ανάγκη το "μπετό" το πρόβλημα της κακής αισθητικής.... Σχόλιο 3: Ως απάντηση στην μαζική μπετοποίηση των μεταπολεμικών δεκαετιών πρέπει να είναι (και πρέπει να αρχίσει κάποια στιγμή) ένα γενναίο πρόγραμμα δόμησης με ανακυκλούμενα υλικά έτσι ώστε να σώσουμε ότι μπορούμε από τα βουνά από μπάζα που θα δημιουργηθούν με τις κατεδαφίσεις αυτών των κτιρίων.... ΥΓ: @zoika Που το θυμήθηκες αυτό το θέμα!!! Από το 2008?? zavi βλέπω, acnt....και άλλους παλιόφιλους!
-
Έχει άδεια τελικά? Προφανώς για εργασίες ανέγερσης οικοδομής απαιτείται άδεια από την πολεοδομία. Και προφανώς κανείς δεν μπορεί να επεκταθεί ή να βλάψει την περιουσία του γείτονα (και δεν υπάρχει τέτοιους είδους άδεια). Σε περίπτωση που η νεοανεγειρόμενη οικοδομή "ακουμπάει" στα όρια τότε οφείλει να πάρει ειδικά μέτρα κατά την εκσκαφή-ανέγερση ώστε να μην προκαλέσει ζημιές στα γειτονικά κτίσματα. Συμμερίζομαι την άποψη του dimitris GM ότι θα πρέπει να πάρετε συμβουλές δικηγόρου. Σε κάθε περίπτωση ενεργήστε άμεσα προτού σας κάνει καμιά μεγαλύτερη ζημιά και τρέχετε....
-
Να σημειωθεί ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να γίνει επιτόπιος έλεγχος και τοπογραφικό καθώς και έλεγχος των τίτλων ιδιοκτησίας (συμβόλαια κλπ). Οπότε...Όπως είπε ο συνάδελφος παραπάνω.
-
Δεν νομίζω ότι βγάλετε άκρη μόνη σας. Απαιτείται άδεια και υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές στα καταφύγια αδεσπότων (απόσταση από οικισμούς κλπ). Κάποτε έιχα ασχοληθεί και έιχα όλη την νομοθεσία αλλά δεν θυμάμαι να παραθέσω τώρα....Πάντως ο μηχανικός σας θα το ψάξει...
-
Για αγορά οικοπέδου με κτίσμα ή χωρίς απαιτείται να έχετε αγκαζέ τοπογράφο ή πολιτικό ή αρχιτέκτονα μηχανικό να σας συμβουλέυει (οι νομικές συμβουλές φυσικά είναι άλλο θέμα...). Θα επενδύσετε ένα σεβαστό ποσό και πρέπει να γλυτώσετε από μελλοντικές εκπλήξεις που μπορεί να είναι και καθοριστικές ή μη αναστρέψιμες!! (πχ επενδύεις τα 100κ που μάζευες μια ζωή σε ένα οικόπεδο για να χτίσεις και τελικά δεν μπορεί να βγει άδεια...) Πολύ προσοχή λοιπόν στο ακριβές τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου το οποίο πρέπει να έχει όλες τις τεχνικές και νομικές πληροφορίες (άρτιο-οικοδομήσιμο? έλεγχος συμβολαίων? δουλείες? κάθετες? κλπ) πριν οποιαδήποτε αγορά
-
Γνώμη μου, απευθύνσου σε κάποιον αρχιτέκτονα ή μηχανολόγο που μπορεί να κάνει μια μελέτη ηχομόνωσης. 'Εχοντας σωστά δεδομένα από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο σπίτι θα βγούνε πιο σωστά συμπεράσματα. Μπορεί πχ να αλλάξεις τα τζάμια με ένα μεγάλο κόστος και να δεις ελάχιστη διαφορά.... Όταν έγινε η θερμοπρόσοψη δεν υπήρχε το πρόβλημα? Θα μπορούσες να το είχες μειώσει αισθητά τότε με πετροβάμβακα-ορυκτοβάμβακα αντί για την κλασσική εξηλασμένη πολυστερίνη. Όλα τα δεδομένα όμως ξαναλέω, πρέπει να μπούνε σε ένα λογισμικό (διαστάσεις, εμβαδά, συντελεστές κλπ) από έναν ειδικό
-
Αν είσαι σε αστικό περιβάλλον, νομίζω είναι αρμοδιότητα του Δήμου. Απευθύνσου να κάνεις μια Αίτηση/όχληση (με αριθμό πρωτοκόλλου) για να καθαριστεί το μέρος. Αυτό ως πρώτο βήμα και ο Δήμος είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει ώστε να μετάφερει την όχληση στον ιδιοκτήτη. Πολεοδομία είναι για καταγγελία αυθαιρέτου. Το οποίο νομίζω δεν είναι αυτό που σε νοιάζει, αν κατάλαβα καλά, πλην όμως είναι ένα μέσο πίεσης... Γνώμη μου είναι πάντως, πάντα για λόγους καλής πίστεως (και μιλάω ως άνθρωπος και όχι ως μηχανικός) να εξαντλήσεις τα περιθώρια συννενόησης με τον ιδιοκτήτη
-
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες από μηχανολόγους που έχουν τελειώσει ή είναι τελειόφοιτοι στις δύο σχολές (γνώμες και σύγκριση για Πάτρα-Βόλο-Κοζάνη δεν θα με πείραζε). Το ερώτημα έχει να κάνει με: - πρόγραμμα σπουδών και πληρότητα στην διδασκαλία των βασικών αντικειμένων αλλά κυρίως κατά πόσο "πιάνουν" νέες τάσεις-τεχνολογίες - κύρος-αναγνωρισιμότητα πανεπιστημίου (καθηγητές, ranking, υποδομές, διεθνείς δημοσιεύσεις με κύρος κλπ) - προοπτικές μεταπτυχιακών σπουδών Ελλάδα και εξωτερικό - Ότι άλλη εμπειρία έχετε είναι επιθυμητή! Ευχαριστώ
- 2 απαντήσεις
-
- μηχανολόγοι
- εμπ
-
(and 4 more)
Με ετικέτα: