Μετάβαση στο περιεχόμενο

anton64

Core Members
  • Περιεχόμενα

    383
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

2 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Δυτ. Μακεδονία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

anton64's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

97

Φήμη στην κοινότητα

  1. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι ειδικό για τα διατηρητέα και τις υποχρεώσεις των ιδιοκτητών. Υπάρχει πάντως η γενική διάταξη του άρθρου 1 του ν. 1512/1985 (ή άρθρο 268 ΚΒΠΝ), η οποία βεβαίως εξαρτάται (μάλλον) από έκδοση ΠΔ. Οπότε αρκεί η έκδοση του ΠΔ άνευ άλλης διαδικασίας
  2. Γιά την ιστορία, η απόφαση ΣΤΕ με την οποία ξεκίνησαν όλα έιναι η ομόφωνη (ολ) 2102/2019 link εδώ : http://www.adjustice.gr/webcenter/portal/ste/ypiresies/nomologies?bltId=E0121A8C95530D4D2ABBDEA8D91F4192&_afrLoop=14742067292466349#!%40%40%3F_afrLoop%3D14742067292466349%26bltId%3DE0121A8C95530D4D2ABBDEA8D91F4192%26centerWidth%3D65%25%26leftWidth%3D0%25%26npath%3D%2Fwebcenter%2Fportal%2Fste%2Fypiresies%2Fnomologies%26rigthWidth%3D35%25%26showFooter%3Dfalse%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3Dwf3bnr2q5_54 Θεωρώ βέβαιο ότι οι επίμαχοι όροφοι θα γκρεμιστούν - ζήτημα είναι αν δικαιούται (και αν τελικά θα εισπράξει) αποζημίωση η εταιρία. Θυμίζω από την (σημαντική κατά την γνώμη μου) ΣΤΕ (ολ) 176/2023: ...21. Επειδή, προβάλλεται ότι ο ανωτέρω περιορισμός δομήσεως αντίκειται στις αρχές της προστατευόμενης εμπιστοσύνης και της ασφάλειας δικαίου και για τον ειδικότερο λόγο ότι ο εκκαλών αλλοδαπός, ο οποίος απέκτησε καλοπίστως το επίδικο ακίνητο, έναντι σεβαστού ποσού, μαζί με τα απορρέοντα από τις οικοδομικές άδειες …/2006 και …/2011, δικαιώματα, δεν μπορούσε να προβλέψει την ύπαρξη του επίμαχου περιορισμού, που καθιστά το ακίνητό του αδόμητο, διότι αυτός καθιερώθηκε νομολογιακώς το πρώτον με την απόφαση ΣΕ 3504/2010 7μ. ..... Εν όψει τούτου ο επίμαχος κανόνας, πέραν του ότι έπρεπε να είναι γνωστός στις πολεοδομικές αρχές, οι οποίες οφείλουν να ακολουθούν τη νομολογία των αρμοδίων δικαστηρίων κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους και ειδικώς κατά την έκδοση των οικοδομικών αδειών, ήταν προβλέψιμος και για τους επιμελείς αγοραστές και τους συναλλασσομένους εν γένει, τους οποίους οι νομικοί τους παραστάτες και τεχνικοί σύμβουλοι οφείλουν να ενημερώνουν επί του ισχύοντος πολεοδομικού καθεστώτος των ακινήτων και των εφαρμοστέων όρων και περιορισμών δομήσεως. Πολλώ μάλλον ο επίμαχος κανόνας και η σχετική νομολογία, περιλαμβανομένης της ως άνω αποφάσεως ΣΕ 3504/2010 7μ., έπρεπε ευλόγως να είναι γνωστοί κατά τον χρόνο απόκτησης του επίδικου ακινήτου από τον εκκαλούντα, το έτος 2015. Εν όψει τούτων δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι δημιουργήθηκε υπέρ του εκκαλούντος νομική και πραγματική κατάσταση δεκτική προστασίας, βάσει των ανωτέρω αρχών, η οποία θα επέβαλλε την διατήρηση της ισχύος των προσβληθεισών οικοδομικών αδειών, ο δε αντίθετος λόγος εφέσεως πρέπει να απορριφθεί (πρβλ. ΣΕ 3685/2010 7μ. σκ. 12, 3937/2006 σκ. 10).
  3. Απρόοπτα... Την παραμονή των κατοίκων στον καταυλισμό, ενώ θα έπρεπε να είχαν φύγει, την ρίψη των σκουπιδιών & την μη ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων αποδέχομαι ότι μπορούν να χαρακτηριστούν απρόοπτα. Οι εννέα τάφοι στο κοιμητήριο, πόσο απρόοπτο είναι? (εκτός ...αν και οι εννέα άνθρωποι πέθαναν μετά την ανάληψη της κατασκευής από την Ολυμπία Οδό)
  4. Σημερινό (6/7/2022) από την Βουλή: Σε αυτό το νομοσχέδιο που είναι προς συζήτηση https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=6124b2b4-5bc4-4780-b5b7-aec20150066a στη 2η τροπολογία υπ΄αρ. 1359 https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/12012124.pdf στο άρθρο 5 έχει (τις) νέες ρυθμίσεις.
  5. Υποθέτω ότι αυτό που χρειαζόμαστε όλοι είναι σαφή όρια (σε ΕΓΣΑ'87). Ομως - απορία: Σε ήδη οριοθετημένους οικισμούς, όπως αυτοί που αναφέρεται ο φίλτατος ΚΑΝΑ πιό πάνω (...με τις τρομερές περιγραφές ορίων), εφαρμόζεται η διάταξη - εννοώ να εκδοθεί ΠΔ με μόνη αιτία και θεματολογία την παράθεση των υφιστάμενων ορίων σε ΕΓΣΑ '87? Γιατί στο 1. (1.2) αναφέρει μόνο μεταβολή ορίων (και αυτή για συγκεκριμένους λόγους) : "Για τους ήδη οριοθετημένους οικισμούς δεν είναι επιτρεπτή η διεύρυνση των ορίων τους με νέα διοικητική πράξη οριοθέτησης, παρά μόνο για λόγους νομιμότητας κατά την αρχική οριοθέτηση του οικισμού, όπως για πλάνη περί τα πράγματα, με πράξη, η οποία πρέπει να αιτιολογείται ειδικώς με αναφορά σε συγκεκριμένα πραγματικά περιστατικά και στοιχεία."
  6. Από εδώ: https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=bd152887-bd9e-4f97-9037-ae0000011dfb Αρθρο 103 Παράταση έως 28.02.2022
  7. ... είναι σαν να κλέβεις εκκλησία Πότε επιτέλους θα επίσημα θα διαπιστώσουν το ανέφικτο στελέχωσης (γιατί ανεπίσημα οι Δήμαρχοι αποκλείεται να μην πληροφορούν το Υπουργείο).
  8. ...8. Επειδή, από το συνδυασμό των διατάξεων που παρατίθενται στις σκέψεις 6 και 7, συνάγεται ότι ο χαρακτηρισμός πάσης φύσεως κτισμάτων και εν γένει κατασκευασμάτων που έχουν αυθαιρέτως ανεγερθεί σε δάσος, δασική και αναδασωτέα έκταση, διέπεται από τις ειδικές σε σχέση με τις γενικές διατάξεις περί αυθαιρέτων κατασκευών, διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, οι οποίες αποσκοπούν στην άμεση και αποτελεσματική προστασία των δασικών οικοσυστημάτων και στην αποκατάσταση της μορφής που είχαν πριν αλλοιωθούν με την χωρίς άδεια ανέγερση κατασκευασμάτων εντός αυτών. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση που έκταση έχει υπαχθεί στις προστατευτικές διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, αρμόδιο όργανο για την έκδοση πράξης με την οποία διατάσσεται η κατεδάφιση αυθαίρετων κατασκευών σε δάσος, δασική ή αναδασωτέα έκταση και συνακόλουθα για την έκδοση πράξης με την οποία επιβάλλεται η προβλεπόμενη από το νόμο κύρωση είναι μόνον η αρμόδια δασική αρχή... Αν καταλαβαίνω σωστά, οι ΥΔΟΜ ουδεμία ενέργεια (πρέπει να) κάνουν σε δάσος/δασική έκταση κλπ αναφορικά με την διαπίστωση/ επιβολή προστίμων αυθαίρετων κατασκευών. Ολα πρέπει να τα κάνουν οι Δ/νσεις Δασών/Δασαρχεία.
  9. Η διάταξη (άρθρο 111 ν.4819/21) είναι γενική και περιλαμβάνει και άλλες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται έγκριση επέμβασης. Υπάρχουν κάποιες αναφορές/ασφαλιστικές δικλείδες: "Τα ανωτέρω δίκτυα, κατά το δυνατόν, συνδυάζονται µε το υφιστάµενο ή υπό εκτέλεση δίκτυο δασικών οδών ή µε άλλα τεχνικά έργα....Ο δικαιούχος της επέµβασης υποχρεούται πριν από την έναρξη των εργασιών εγκατάστασης του δικτύου να υποβάλλει προς έγκριση στην οικεία δασική αρχή µελέτη αποκατάστασης της δασικής βλάστησης....Τα έργα αποκατάστασης εκτελούνται µετά το πέρας της εγκατάστασης του δικτύου" που όμως πιθανόν να δημιουργούν τριβές με τις δασικές υπηρεσίες, καθώς εκτός των άλλων α) δεν είναι σαφές αν συμπεριλαμβάνουν ειδικά τα υπόγεια δίκτυα μεταφοράς και β) αν τελικά αφορά και αυτές υπάρχουν πρακτικά ζητήματα εφαρμογής πχ τι θα γίνει αν η δασική υπηρεσία δεν εγκρίνει εγκαίρως την μελέτη ή απαιτεί αλλαγές?
  10. Επιβεβαιώνω ότι οι Μηχ/γοι Μηχανικοί δεν έχουν πρόσβαση. Σημ: Κατά την γνώμη μου παρανόμως, όσον αφορά την δυνατότητα έρευνας.
  11. Η αναζήτηση στο google ακόμα δεν σε παραπέμπει στους (νέους) δασικούς χάρτες. Είναι εδώ: https://gis.ktimanet.gr/gis/forestsuspension Διαδρομή από την αρχική σελίδα του κτηματολογίου/e-κτηματολόγιο, επιλογή "Δασικοί Χάρτες" Προσοχή επίσης, στην άνω μπάρα. Η αρχική επιλογή είναι "Ανάρτηση 2021 - Αναμορφωμένος Χάρτης" όπου βλέπουμε τις αναρτήσεις που "τρέχουν" την παρούσα περίοδο. Με την επιλογή "Προηγούμενη Ανάρτηση - Δασικός Χάρτης" βλέπουμε παλαιότερες
  12. Να αναφερθεί επίσης και η οικομομική παράμετρος της ύπαρξης και λειτουργίας των φέρρυ Πριν την λειτουργία της γέφυρας (καλοκαίρι 2004), η τιμή διέλευσης με φέρρυ για κανονικό αυτοκίνητο ήταν 7,70 ευρώ. Η γέφυρα ξεκίνησε με τιμή 9,70 ευρώ και μετά από κάποιους μήνες ανέβηκε στα 10 ευρώ. Σήμερα, μετά από 15 χρόνια, για το ίδιο αυτοκίνητο το φέρρυ κοστίζει 6,50 ευρώ και η γέφυρα 13,50 ευρώ. Επίσης τα φέρρυ τότε κινούνταν υπερπλήρη, ενώ τώρα με πληρότητα ίσως 50-60% (συγκριτικά με τότε - αν συνεκτιμηθεί και η απόσταση μεταξύ των οχημάτων) Στην παρούσα φάση μάλλον έχει επέλθει κάποια ισοροπία τιμών - το σκανδαλώδες κατά την γνώμη μου ήταν η τότε τιμολογιακή πολιτική των φέρρυ
  13. Γιά την καταγραφή - μήπως κάποιος συνάδελφος βασιστεί κατά λάθος Η Απόφαση του ΔΕφ Θεσσαλονίκης 2345/2013 που μνημονεύει πιό πάνω ο KF, "έπεσε" στο ΣΤΕ με την 1261/2016 απόφασή του. Προς το παρόν διαθέσιμη και εδώ: http://nomosphysis.org.gr/14373/ste-12612016-anaklisi-oikodomikis-adeias-gia-anoikodomisi-oikopedoy-meta-apo-egkrisi-yppo/
  14. Τι εννοείς ότι υπήρξε έγγραφο? Το είδε η τριμελής επιτροπή επικινδύνως ετοιμόρροπων και το χαρακτήρισε?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.