Μετάβαση στο περιεχόμενο

NickLam

Members
  • Περιεχόμενα

    22
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ

NickLam's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Φήμη στην κοινότητα

  1. Τι εννοείς μπούρδα ΙΑΣΟΝΑ? Μπορείς να προχωρήσεις την σκέψη σου? Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (βλ. Άρθρο 7) (ΦΕΚ 229/Α/19.11.2012) http://www.amc.edu.g...ges/FEK 229.pdf του Μνημονίου 3 ρυθμίζεται και στην Ελλάδα η διαδικασία αναγνώρισης των πτυχίων Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων τα οποία συμπράττουν με ιδιωτικά κολλέγια (Κ.Ε.Μ.Ε.). Αυτό σημαίνει πως πλέον οι απόφοιτοι Κολεγίων τόσο με προπτυχιακούς τίτλους σπουδών (Bachelors), όσο και με μεταπτυχιακούς (Masters) που αυτό προσφέρει σε συνεργασία με αναγνωρισμένα δημόσια Πανεπιστήμια της Μ.Βρετανίας, μπορούν να αιτηθούν αυτοτελώς την αναγνώρισή τους στο Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας. Πάντως ήδη έχει 3 κολέγια http://www.ellinovretaniko.gr/FlipBook_Arch/index.html http://www.amc.edu.gr/study-programs/undergraduate-programs/ba-school-of-polytechnic/beng-civil-engineering-construction.html http://www.medcollege.edu.gr/Inner.aspx?LangID=69&FolderID=2827fd8e-b103-4404-8a3e-5f4f1457829f&CityID=7dfa4e65-eed4-4691-b653-890ff0991a93 Δλδ όμιλος Ξυνή, Δέλτα και Ακμή.
  2. Προφανώς χρειάζεται συμμάζεμα και αναδιάρθρωση σε σχολές και τμήματα. Όμως όλες αυτές οι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν με ακαδημαικά κριτήρια και όχι με την μικροκουτοπονηρη λαμογίστικη και πελατειακή νοοτροποία που επικρατεί ακόμα και τα τωρινά χρόνια στην κοινωνία μας. Απο το σχέδιο ΑΘΗΝΑ το 40% των αλλαγών αφορά το Αλεξάνδρειο Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης το οποίο ουσιαστικά καταργείται και γίνεται παράρτημα του ΤΕΙ Σερρών με την ονομασία ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και παράρτημα το Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης. Είμαι απόφοιτος του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης και αδυνατώ να κατανοήσω πως θα μεταφερθεί το 60% (10+2 Σχολές νομίζω) των σχολών στις Σέρρες. Ένα παράδειγμα, Τμήμα Οχημάτων και Ηλεκτρονικής λειτουργούν σε κτίρια και υποδομές τα οποία κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια, αλλα θα ξεφύγω αν μιλήσω για την υλικοτεχνικη υποδομή, για το αγρόκτημα του Αλεξάνδρειου και σε ότι έχει να κάνει με την μεταφορά τους, για την ιστορία του ιδρύματος κλπ. Καθώς επίσης δεν μπορείς να ζητάς απο 10.000 φοιτητές να μεταφερθούν απο το ένα εξάμηνο στο άλλο σε άλλη πόλη χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Δεν θέλω να λαικίσω, αλλα όταν ο πρόεδρος του Τ.Ε.Ι. Σερρών αναφέρει τους φοιτητές ώς Ζεστό χρήμα, Εμένα με λυπεί! Πρόεδρος εκπαιδευτικού ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης! http://www.youtube.com/watch?v=O8RprgarJb4 και παρακάτω αναφέρει για την βοήθεια τοπικών βουλευτών και του Καραμανλή για την εύνοια του δικού του Ιδρύματος. http://www.youtube.com/watch?v=lCGZVbmiSSc Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις περσινές περικοπές περίπου στο 80%(μεγαλύτερες περικοπές απο κάθε άλλο ίδρυμα) του Αλεξάνρειου Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης απο το κράτος και συγχρόνως μείωση του Προσωπικού δείχνουν κάποιον σκοπό ίσως. Πιστεύει κανείς οτι έχει γίνει αξιοκρατική μελέτη για την αναδιαρθρωση των ιδρυμάτων με βάση την καλή λειτουργία και το μέλλον της εκπαιδευτικής κοινωνίας ? Μου προκαλεί απογοήτευση και όχι αισιοδοξία.
  3. Πολλά τα ερωτήματα, αγανάκτηση, αναξιοκρατία αλλα... απορώ, διότι το ΤΕΕ εχει κάνει τοσο αγώνα, έχει γράψει τόσα άρθρα, έχει γίνει πόλεμος για τους Τ.Ε. δλδ με τα κολέγια δεν θα έπρεπε να έχει ανάλογη στάση? Ίσως κάτι να μην γνωρίζω. χμμ διότι 40 χρόνια ίδρυμα, 68 μαθήματα και ακόμα δικαιώματα δεν έχω. Δώσε μου σε αυτά που έμαθα, δεν ζητάω κάτι παραπάνω. Φτάσαμε 2012 και είμαστε χειρότερα απο κάθε άλλη φορά, δουλεύουμε μόνο σαν υπάλληλοι πλέον χωρίς εξέλιξη, χωρίς να εξελίξουμε αυτό που μας αρέσει. Ο μόνος τρόπος να ασκήσω το επάγγελμά μου είναι μόνο με το εργοληπτικό μου πτυχίο. Βέβαια Εργολάβος Δημοσίων Εργων και Ελλάδα 2012 ειναι ένα μεγάλο ανέκδοτο. Να έρχετε τώρα το Ελληνοβρετανικό και το mediterranean (ιεκ ξυνη) και να βγάζει μηχανικούς ΠΕ? Δεν μπορεί έτσι απλά να το δεχθεί το ΤΕΕ. Να διεκδικεί δλδ θέσεις στον ΑΣΕΠ και σε κάθε δήμο κλπ ? Να μειωθεί η πίτα? Ε περίεργα είναι όλα αυτά. Επίσης κοιτούσα τις προάλλες προγράμματα στο ΕΑΠ ..ποσο τεράστια ανισοκατανομή είχε στις θέσεις για μεταπτυχιακά. Σε πρόγραμμα με τρομερή συνάφεια με την σχολή μου, να έχει διευκρίνιση 90% Απόφοιτοι Πολυτεχνείου και 10% ΤΕΙ. 181 Π.Ε. και 9 Τ.Ε. Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα προγράμματα μηχανικών. Εβγαλα γκρίνια , αλλα πως γίνεται οταν δεν εχουν λυθεί χρόνια προβλήματα με ΕΔ διαφόρων σχολών, συγχρόνως να τα δίνουν απλόχερα στους άλλους. Όλα για το κεφάλαιο λοιπόν.
  4. Νέα δεδομένα για τα κολέγια στη χώρα μας Αναγνωρίζονται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών που εκδίδονται στην Ελλάδα ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/11/2012 18:43 Αναγνώριση και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών που εκδίδονται από κολέγια στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου με τις οποίες έκλεισαν όλες οι εκκρεμότητες της κυβέρνησης με την Τρόικα. Συγκεκριμένα, αναγνωρίζεται η δυνατότητα συνεργασίας των κολεγίων με τα πανεπιστήμια και άλλων χωρών εκτός από εκείνα της Ευρωπαϊκής Ενωσης σε επίπεδο προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών, εφόσον βέβαια τα Ιδρύματα αυτά είναι πιστοποιημένα απο διεθνείς οργανισμούς που θα ορίσει το υπουργείο Παιδείας. Ετσι, αίρεται η προϋπόθεση που υπήρχε έως σήμερα, με την οποία για να αναγνωριστεί ένας τίτλος σπουδών, θα πρέπει το συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο να είναι αναγνωρισμένο ευρωπαϊκό ΑΕΙ. Κατά τα άλλα και όπως είναι ήδη γνωστό, με το νέο μνημόνιο έχει ήδη συμπληρωθεί ο νόμος περί κολλεγίων που θεσπίστηκε πριν δύο χρόνια στη χώρα μας και ορίζεται ότι οι απόφοιτοι των κολλεγίων στην Ελλάδα θα μπορούν να διεκδικούν θέσεις πτυχιούχων ανωτάτης σχολής στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, θα μπορούν να διεκδικήσουν σχετική προαγωγή ή μισθολογική αναβάθμιση, θα μπορούν να μετέχουν σε προγράμματα του ΟΑΕΔ ή άλλων Οργανισμών και θα έχουν όλα τα εργασιακά δικαιώματα που έχουν οι απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων. Στο άρθρο 7 τονίζεται ότι «τα Κολέγια είναι πάροχοι υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης, που παρέχουν κατ' αποκλειστικότητα σπουδές βάσει συμφωνιών πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης (franchising) με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, αναγνωρισμένα από τις αρμόδιες αρχές στη χώρα που εδρεύουν, οι οποίες οδηγούν σε πρώτο πτυχίο (bachelor) τουλάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών». Επίσης ο Νόμος προβλέπει ότι τα κολλέγια όπως και όλα τα άλλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια θα πρέπει να λάβουν νέες άδειες λειτουργίας έως την 31-08-2013. http://www.tovima.gr...cle/?aid=484643 Αναγνωρίζονται οι τίτλοι σπουδών από τα κολλέγια Με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου ρυθμίζονται σημαντικά θέματα των κολεγίων, όπως, μεταξύ άλλων και η αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών που εκδίδονται από κολέγια στην Ελλάδα. Επίσης, αναγνωρίζεται η δυνατότητα συνεργασίας με πανεπιστήμια και άλλων χωρών πλην της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε επίπεδο προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών, με την προϋπόθεση αυτά τα ιδρύματα να είναι πιστοποιημένα από διεθνείς οργανισμούς που θα ορίσει το υπουργείο Παιδείας. Με αυτό τον τρόπο, όπως ερμηνεύεται από τους ιδιοκτήτες των κολεγίων, αίρεται η προϋπόθεση που υπήρχε έως σήμερα, με την οποία για να αναγνωριστεί ένας τίτλος σπουδών θα πρέπει το συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο να είναι αναγνωρισμένο ευρωπαϊκό ΑΕΙ. Υπενθυμίζεται ακόμη ότι με το μνημόνιο 3, με το οποίο συμπληρώθηκε ο νόμος περί κολεγίων, ορίζεται ότι οι απόφοιτοι των κολεγίων στην Ελλάδα θα μπορούν να διεκδικούν θέσεις πτυχιούχων ανώτατης σχολής στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Συγχρόνως, θα μπορούν να διεκδικήσουν σχετική προαγωγή ή μισθολογική αναβάθμιση, θα μπορούν να μετέχουν σε προγράμματα του ΟΑΕΔ ή άλλων Οργανισμών και θα έχουν όλα τα εργασιακά δικαιώματα που έχουν οι απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων. Στο άρθρο 7 τονίζεται ότι «τα κολέγια είναι πάροχοι υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης, που παρέχουν κατ' αποκλειστικότητα σπουδές βάσει συμφωνιών πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης (franchising) με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, αναγνωρισμένα από τις αρμόδιες αρχές στη χώρα που εδρεύουν, οι οποίες οδηγούν σε πρώτο πτυχίο (bachelor) τουλάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών». http://www.kathimeri.../11/2012_470677
  5. Ακου φίλε, αν σπούδαζες στο Ελληνοβρετανικό, http://www.ellinovretaniko.gr/pp_mx_gr.php Τόσες ειδικότητες είχε, Mechanical Engineering Civil Engineering Architectural Engineering Electrical and Electronic Engineering Θα μπορούσες να κάνεις εγγραφή στο ΤΕΕ http://www.hca.gr/diafora13.php ____ Είμαι απόφοιτος του ίδιου τμήματος και εγώ, δεν τα γράφω για να σου μαυρίσω την ψυχή. Απλά έτσι τα βλέπω.
  6. Άνοιξες προηγουμένως θέμα, δεν χρειάζετε να ανοίγεις καινούργιο λοιπόν. http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=28231
  7. ..και επίσης στο θέμα γνώσης, κανείς δεν θα στην δώσει απο μόνος του, εσύ πρέπει να την κυνηγήσεις και να κερδίσεις τους εργοδότες σου!
  8. Ξεχνα το ΤΕΕ, αυτο ειναι για μηχανικούς, εσύ στην Ελλάδα δεν θεωρήσε μηχανικός. Το μονο που μπορείς να κάνεις είναι να γραφτείς στην ΕΕΤΕΜ (http://www.eetem.gr). Ασφαλιστικό φορέα δεν έχουμε οπως οι ΠΕ έχουν το ΤΣΜΕΔΕ. Για να γραφείς σε ΜΕΚ πρέπει να εμφανίσεις εμπειρία μετα απο κάποια χρόνια λήψης πτυχίου. Τωρα πως θα την αποκτήσεις την εμπειρία ειδικά αυτά τα χρόνια ..και ειδικά μετα και την απόφαση του ΣτΕ για την ακύρωση των ΠΔ για τα ΕΔ.
  9. Το ποσο απλό είναι εξαρτάται απο την χώρα όμως, σε κάποιες χώρες ισως να είναι πιο απλά τα πράματα.
  10. Πάντως δε νομίζω τοσο απλά να αφήσουν απόφοιτους μηχανικούς κολεγίων να εφαρμόσουν (?) τα Ε.Δ. τους. Σαφως και θα νιώσω ηλίθιος αν συμβεί αυτό, μιας και τελειωσα μια σχολή που υπάρχει απο το 1970, εχοντας περάσει απο εργαστήρια, εργασίες, πτυχιακές, πρακτικές και ολοκληρώνοντας 68 μαθήματα. ..και παρόλα αυτά να εχουν περάσει 25 χρόνια για κάποια έκδοση (?) Ε.Δ. που ακόμα δεν έχουν εφαρμογή. Ποσο αξιοπιστο μπορει να είναι ενα προγραμμα σπουδών 3 χρόνων αμφιβόλου ποιοτητας προσωπικού και εργαστηρίων? Θα πρέπει να υπάρχει μια αξιολόγηση γνώσεων των αποφοίτων.(όλων των ιδρυμάτων τελικά) Δεν γίνεται αλλιώς πλέον.
  11. Θέλω να ρωτήσω κάτι τους Διπλωματούχους. Κατα την γνώμη τους θα έπρεπε να έχουν κάποια δικαιώματα οι μηχανικοι ΤΕ? Δεν θα έπρεπε να έχουν καθόλου? Δεν μπορώ να καταλάβω τι λύση δίνουν έστω και θεωρητικά. ..εγώ ειμαι της άποψης να κλείσουν τα ΤΕΙ ή να συγχωνευτουν, εξαληφθούν στο τέλος κλπ. (χωρις να χαθούν οι εως τώρα αποφοιτοι τους). Αλλα ας μην πάμε σε αυτήν την συζήτηση. Για το θέμα του Βαγγέλη, ειναι μικρός και εχει άγνοια ακόμα σε συνδυασμό με την ενεργεια του εξαιτίας της ηλικίας, ας κρατησουμε εμεις χαμηλά την μπάλα. εν τω μεταξύ οσες φορες προσπάθησα στα λιγα ποστ μου να κάνω διάλογο, κανεις δεν συνέχισε.. Ουτε ασχολήθηκε κανείς με αυτό το πόστ. http://www.michanikos.gr/showthread.php?p=243281#post243281
  12. Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Διότι για Εργων Υποδομής δεν προβλέπεται τιποτα κτιριακό. (Για Δομ. Εργων προβλέπεται) Δεν λέω οτι κάνεις προπαγανδα terry, αλλα φαινεται ξεκάθαρα εδώ. http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=4230 ___________ "...πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς των Έργων Υποδομής, ήτοι συγκοινωνιακών ή υδραυλικών έργων και των συναφών με αυτά εργασιών προσδιορίζονται και από το πρόγραμμα και την κατεύθυνση σπουδών. ... Οι Πτυχιούχοι έχουν δικαίωμα επαγγελματικής απασχόλησης και υπογραφής στους ακόλουθους ενδεικτικά ειδικότερους τομείς και δραστηριότητες, όπως θα προσδιορίζονται στην άδεια άσκησης επαγγέλματος που θα απονέμεται από το διευρυμένο Τεχνικό Επιμελητήριο: α. Στην κατασκευή ιδιωτικών συγκοινωνιακών, υδραυλικών και λιμενικών έργων. γ. Στην επίβλεψη συγκοινωνιακών, υδραυλικών και λιμενικών έργων... δ. Στη μελέτη ή επίβλεψη μελέτης συγκοινωνιακών, υδραυλικών και λιμενικών έργων ή μελέτες εφαρμογής τοπογραφικών έργων. Ειδικότερα, μελετούν και υπογράφουν ή ασκούν επίβλεψη μελέτης που εμπίπτει στην ειδικότητα του Πολιτικού Μηχανικού, σε ό,τι αφορά τα συγκοινωνιακά έργα, μόνον. Οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Πολιτικών Έργων Υποδομής έχουν δικαίωμα αναβάθμισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων τους στην κατηγορία των συγκοινωνιακών ή υδραυλικών έργων, με τα αντίστοιχα των Διπλωματούχων Πολιτικών Μηχανικών, μετά τριετή συμμετοχή στην Γ’ τάξη πτυχίου... " __________ Κανένα κτιριακό. Τουλαχιστον για την συγκεκριμένη σχολή, ξεχωρίζει τα δικαιώματα καθαρά με βάση το πρόγραμμα σπουδών. Υδραυλική Ι, ΙΙ, Υδρευσεις, Αποχετεύσεις, Λιμενικά Εργα, Υδρολογία, Υδροδυναμικά Εργα, Διευθετήσεις Ποταμών, Αρδεύσεις - Αποστραγγίσεις , Σχεδιασμός & Κατασκευή Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και ολα αυτα είναι + την εργασια του εργαστηρίου για να μπορέσεις στο τέλος να δώσεις γραπτές εξετάσεις. ..και επειδη εχω δει εργασιες Αποχετευσεις, Υδρευσεις του ΑΠΘ, στα Εργα Υποδομής είναι κατα πολύ "μεγαλυτερες" σε δουλειά. Θελω, να μου απαντήσει ένας διπλωματούχος, αν αυτή η σχολή επρεπε να πάρει δικαιώματα κατα που θα επρεπε να κινηθούν αυτά, σε ποιές ειδικότητες? Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τοσα χρόνια που οι εξετάσεις για αδεια ασκήσεως επαγγελματος του ΤΕΕ ηταν αστείες δεν μιλούσε κανείς. Τωρα πετάχτηκαν ατομα που μιλάνε για "κανονικές" εξετάσεις. (και έτσι πρέπει φυσικά) Που εισασταν ολοι εσεις τόσο καιρό? Αλαλ τότε βολευε αυτη η "ευκολία" στον τρόπο λήψης αυτής. Υπάρχει κανεις που πιστεύει οτι θα πάει αποφοιτος ΤΕΙ στο ΤΕΕ για εξέταση και ΔΕΝ θα τον κόψουν? ..και κάτι ακόμα Νομιζω είναι πιο εύκολο να ολοκληρώσεις 68 μαθήμστα σε 10 εξάμηνα παρά να δώσεις 68 μαθήματα σε 7 εξάμηνα. Αυτό μονο ποσοτικά το φέρνω σαν παράδειγμα.
  13. Γνωρίζω πως κατα την εγγραφη δεν θα υπάρχει αντιτιμο.
  14. "Η νέα γενιά των πράσινων υποδομών" Διοργάνωση: Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας, Επιτροπή Περιβάλλοντος Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Θεσσαλονίκη 11-12 Νοεμβρίου 2010 Grand Hotel Palace Πηγή-Πρόγραμμα: Τμήμα ΤΕΙ Πολιτικών Έργων Υποδομής http://www.cie.teithe.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=286%3A-1-&catid=55%3A2008-04-28-12-54-52&Itemid=1&lang=el
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.