Εν τω μεταξύ η διαδικασία ελέγχου περιγράφεται σε ένα παλαιό (ΦΕΚ 2871 Β' 5.07.2019) το οποίο, με την πολυνομία που δεχθήκαμε, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη και φυσικά δεν αναφέρεται καν στο υπόψη νέο. Αμοιβή τελικού ελέγχου κατηγ.Β και Γ για τους 2 ελεγκτές (ισομερώς καταβληθέντα) όπερ εστί 100€ στις πλείστες των περιπτώσεων, καταβαλλόμενα από το Πράσινο Ταμείο (εδώ γελάμε) και πόρισμα σε 2 ημέρες από την αυτοψία με υπολογισμό προστίμου. Δηλαδή σε μια τακτοποίηση συναδέλφου που είναι πιθανό να του πήρε τουλάχιστον 1 εβδομάδα για να αποκρυσταλλώσει άποψη και να την περαιώσει ως εργασία (λαμβάνοντας υπόψη πληθώρα εγγράφων, στοιχείων, μετρήσεων και νόμων), εμείς θα κληθούμε να ελέγξουμε επί τόπου τα πάντα και να την επανυπολογίσουμε σε 2 ημέρες, ενδεχομένως και με ελλειπή - απαραίτητα όμως - στοιχεία, τα οποία κανείς δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη ποιός και με τι διαδικασία θα τα προσκομίζει. Φανταστείτε να κληθείτε για έλεγχο σε αυθαίρετο που τμήματα αυτού έχουν υπαχθεί διαδοχικά σε παλαιότερους νόμους , με κατηγορία ένταξης να εμπεριέχει και τη συνολική δόμηση του ακινήτου, με παλαιότητα μόνο μια αεροφωτογραφία (θα κουβαλάμε και στερεοσκόπιο?) και όλα αυτά επί της οικοδομής (στην καλύτερη επάνω στο καπό ενός αυτοκινήτου) έχοντας δεδομένη την μουρμούρα και την κακή διάθεση ιδιοκτήτη και συναδέλφου μηχανικού (ο οποίος μόνο καλοπροαίρετα δεν θα σε βλέπει εκείνη τη στιγμή) αλλά και την σπάθη της απολογίας μας στο ΣΥΠΟΘΑ για τυχόν αποκλίσεις και ενδεχόμενα λάθη σε περίπτωση προσβολής του πορίσματος. Ποιός "άριστος φωστήρας" τα σκέφτεται όλα αυτά? Προβλέπω να "αδειάζει" το μητρώο Ελεγκτών Δόμησης με τις σωρηδόν παραιτήσεις .