Μετάβαση στο περιεχόμενο

kan62

Core Members
  • Περιεχόμενα

    4.616
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    239

kan62 last won the day on Δεκέμβριος 21

kan62 had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μελέτες - Κατασκευές
    Αποκαταστάσεις μνημείων
  • Τοποθεσία
    Ναυπακτία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

83.407 profile views

kan62's Achievements

Contributor

Contributor (6/15)

  • Well Followed Rare
  • Reacting Well Rare
  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

5,7k

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αν για την αναθεώρηση, που θα ακολουθήσει τη γνωστοποίηση, κρίνεις ότι απαιτείται ΣΑ, τότε θα πρέπει να πάει ΣΑ πριν από αυτή. Οπότε, αν κρίνεις ότι μπορεί και να μην περάσει, τότε καλύτερα το ΣΑ να προηγηθεί της εκτέλεσης των εργασιών...
  2. Ψηφίστηκε ήδη Δημήτρη και ίσως αύριο να είναι ΦΕΚ. Καλό απόγευμα. Δες και αυτό : https://ypen.gov.gr/diavouleusi/forums/topic/dimosia-diavoyleysi-gia-ton-nok/#post-9141
  3. Εύκολο δεν είναι, αλλά κάποια στιγμή πρέπει ο νομικός κόσμος να δει σοβαρά το θέμα των αγκυλώσεων της συνιδιοκτησίας στα ακίνητα. Έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε σχέση με το 1929 και δεν περπατάει η κατάσταση. Δεν μπορεί να τα αντιπετωπίζουν όλα οι τεχνικοί...
  4. Βασίλη καλησπέρα, - Στο πρώτο δεν έχεις δίκιο γιατί η επιφάνεια για τη μέτρηση του ύψους δεν έχει σχέση στην απαγόρευση. Η παρ.2 λέει για τις απολήξεις άνω του επιτρεπόμενου. Σε αυτές απαγορεύει ("Πάνω στις ανωτέρω απολήξεις...") τις υπερκατασκευές και όχι γενικά. Γενικά πρέπει να εφαρμόζεται η παρ.1 του άρθρου. - Στο δεύτερο έχεις δίκιο γιατί όταν δεν έχεις δώμα δεν έχεις απόληξη. Εδώ υπάρχει στέγη.
  5. Στον αέρα (της άγνοιας μάλλον) βρίσκεται, έτσι και αλλιώς, επειδή ο κτιριοδομικός κανονισμός δεν ασχολείται με το θέμα ...
  6. Ο νόμος ορίζει σαφώς ότι γίνεται με ενημέρωση. Το ότι δεν το κάνουμε εμεις, ως μηχανικοί, οφείλεται σε άλλους λόγους. Πάντως σε όλο το πλέγμα δραστηριοτήτων του κλάδου, είναι σαφές τι προκαλεί την όλη κατάσταση (το λέει και ο Αριστοτέλης πιο κάτω), η άρνηση της εφαρμογής των νόμων. Όχι μόνο από αυτούς που έπρεπε να φροντίσουν γι αυτό αλλά και από τον πολίτη (πηγαίνοντας πολύ βαθειά στην ιστορία). Αμνηστείες, παρατάσεις, εξαιρέσεις, παρεκκλίσεις, διαπιστωτικές αποφάσεις κλπ μέσα σε κάθε νόμο και σε τέτοιο αριθμό, δηλώνουν όχι μόνο την ποιότητα της νομοθέτησης αλλά και το ότι δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι...
  7. Το ΥΠΕΝ δήλωσε ότι θα τον αλλάξει με τη αναστολή. Θα δει τις λεπτομέρειες τον Ιανουάριο και έχει άλλο ένα μήνα time-out για τις αλλαγές...
  8. Θα τον ενημερώσεις για τα δυσμενή που ήδη έγιναν και θα του πεις να περιμένει να μάθει τις ακριβείς συνέπειες, όπως όλοι μας, μάλλον στο δεύτερο 15/μερο του Ιανουαρίου. Μέχρι τότε και οι δύο θα μπορούσατε να κάνετε κάποια σχόλια στην ανοικτή διαβούλευση ... κακό δεν κάνουν.
  9. Με ανθρώπινο νου δηλαδή ... εμείς είμαστε στην αναδρομικότητα του συμπεράσματος 3, η οποία δεν παραβιάζει την δ) ειδική διάταξη, καθόσον ορίστηκε χρόνος με την απόφαση του ΣτΕ τον οποίο ο συντάκτης του παραπάνω κειμένου μας ανακοίνωσε στις 11/12 ότι είναι η στιγμή της ανακοίνωσης.
  10. Πολεοδομικά (για μας δηλαδή) ενημέρωση θέλουν Βασίλη. Εκτός αν έπρεπε να ερωτηθεί κάποιος και δεν ρωτήθηκε ... οπότε είναι αυθαίρετα. Η κοινοχρησία δεν είναι πολεοδομικό θέμα ... και καλό είναι να τη διαχωρίζουμε στην πολεοδομική συζήτηση. Είναι νομικό θέμα που άπτεται του αστικού και συμβολαιογραφικού δικαίου. Φτου - φτου ....
  11. Η ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ∆ΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ∆ΗΜΟΣΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Μιχάλης Ν. Πικραµένος Πρόεδρος ΣτΕ Η αρχή της ασφάλειας δικαίου δεν αποτελεί μόνο εκδήλωση της κατά το άρθρο 25 παρ.1 Σ. θεμελιώδους αρχής του Κράτους Δικαίου, αλλά καθιερώνεται με ειδικές συνταγματικές ρυθμίσεις επί συγκεκριμένων αντικειμένων, καταδεικνύοντας τη θεραπευτική της αξία σε μια σειρά ευαίσθητων ζητημάτων για τη ζωή και τη δραστηριότητα των πολιτών σε μια δημοκρατική πολιτεία. Στις ειδικές ρυθμίσεις του Συντάγματος συγκαταλέγονται : α) Η παρ.1 του άρθρου 7 κατά την οποία έγκλημα δεν υπάρχει ούτε ποινή επιβάλλεται χωρίς να ισχύει πριν από την τέλεση της πράξης και να ορίζει τα στοιχεία της. Με τη διάταξη αυτή απαγορεύεται η αναδρομικότητα των ποινικών νόμων. Τούτο σημαίνει ότι απαγορεύεται ο αναδρομικός καθορισμός του αξιοποίνου όπως και η αναδρομική χειροτέρευση της θέσης του κατηγορούμενου. β) Η παρ.2 του άρθρου 77 που ορίζει ότι νόμος που δεν είναι πράγματι ερμηνευτικός ισχύει μόνο από τη δημοσίευσή του. Η διάταξη αυτή αναφέρεται στη γνήσια αναδρομή η οποία συντρέχει όταν ο νόμος ρυθμίζει έννομες σχέσεις ή συνέπειες που γεννήθηκαν ή επήλθαν πριν από την έναρξη εφαρμογής του και δεν αφορά τη μη γνήσια αναδρομή, δηλαδή όταν ο νέος νόμος ρυθμίζει έννομες συνέπειες που γεννήθηκαν μετά την έναρξη εφαρμογής του, αλλά πηγάζουν από έννομες σχέσεις προϋφιστάμενες του νόμου. γ) Η παρ.2 του άρθρου 78, σύμφωνα με την οποία φόρος ή άλλο οποιοδήποτε οικονομικό βάρος δεν μπορεί να επιβληθεί με νόμο αναδρομικής ισχύος που εκτείνεται πέρα από το οικονομικό έτος το προηγούμενο εκείνου κατά το οποίο επιβλήθηκε. Η περιορισμένη χρονικά αναδρομική ισχύ για το προηγούμενο της επιβολής οικονομικό έτος αποβλέπει στη σταθερότητα της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής των πολιτών, διότι η επικράτηση αβεβαιότητας ως προς τη φορολογία θα αποτελούσε ανασχετικό παράγοντα στην οικονομική ζωή, στις συναλλαγές και θα κλόνιζε την εμπιστοσύνη στις σχέσεις κράτους και φορολογουμένων. δ) Η παρ.4 του άρθρου 100, που ορίζει ότι διάταξη νόμου που κηρύσσεται αντισυνταγματική από το ΑΕΔ είναι ανίσχυρη από τη δημοσίευση της σχετικής απόφασης ή από τον χρόνο που ορίζεται στην απόφαση. Η ρύθμιση αυτή συνάδει προς το ισχύον σύστημα διάχυτου και παρεμπίπτοντος ελέγχου της συνταγματικότητας, το οποίο έχει ως εγγενές χαρακτηριστικό την επί μακρόν αβεβαιότητα ως προς την τελική δικαστική κρίση, αυτή δε η αβεβαιότητα δεν μπορεί να αποβαίνει σε βάρος των πολιτών. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι δεν υφίσταται γενική αρχή απαγόρευσης αναδρομικής ισχύος των νόμων, αλλά εισάγονται ειδικές απαγορεύσεις, ενώ γενική απαγόρευση δεν μπορεί να συναχθεί ούτε από την αρχή της ασφάλειας δικαίου ή ακόμα και από την αρχή της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη. Σε κάθε περίπτωση, ο συνταγματικός νομοθέτης, αναγνωρίζοντας τις δυσμενείς συνέπειες του αναδρομικού αποτελέσματος των ρυθμίσεων για τους πολίτες, επέλεξε συγκεκριμένα πεδία για τα οποία προβλέπει απόλυτη ή μερική απαγόρευση της αναδρομικότητας, παρέχοντας έτσι την ευχέρεια στον νομοθέτη να θεσπίζει ρυθμίσεις με αναδρομικό χαρακτήρα στο ευρύτατο πεδίο για το οποίο δεν έχει εισαχθεί ειδική απαγόρευση.
  12. Ενενημέρωτους τους βλέπω εκεί στην αρχαιολογία. Έπρεπε να σου ζητήσουν και χαρτί ότι δεν χρησιμοποιείς κίνητρα ΝΟΚ. Εκτός αν δεν πρόφταιναν γιατί ανακαλούν εγκρίσεις μετά την απόφαση ΣτΕ ...
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.