Έχω πρόβλημα σε αίτηση που λήγει σε 3 εργάσιμες, με το παρακάτω μήνυμα:
'WS04 : Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της τράπεζας.
Δεν ήταν δυνατός ο έλεγχος της ορθότητας του Λογαριασμού.
Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα ή επικοινωνήστε με το Help Desk.'
Εννοείται έχω τσεκάρει ΙΒΑΝ, έχω δοκιμάσει άλλο ΙΒΑΝ,
Το τηλέφωνό τους δε λειτουργεί, στα μηνύματα δεν απαντάνε!
Γνωρίζει καποιος συνάδελφος κάτι;;
edit : Για την ιστορία... το πρόβλημα ήταν ότι ο ωφελούμενος δεν ήταν συνδικαιούχος στους λογαριασμούς που προσπαθούσα να βάλω.
Σχετικά με τις παρατηρήσεις, εμένα μου ήρθε το κορυφαίο πρόσφατα...
Δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα οριζόμενα του κεφ. 7.1 του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος δεν αναγράφεται στο παραστατικό ΠΕΑ, συμβούλου στα στοιχεία επαγγέλματος του λήπτη αυτού η ένδειξη «ιδιώτης», παρακαλούμε όπως αναρτηθεί , Υπεύθυνη Δήλωση του ωφελούμενου (χωρίς το γνήσιο της υπογραφής), σχετικά με τα στοιχεία του επαγγέλματος αυτού.