Μετάβαση στο περιεχόμενο

CybEng

Members
  • Περιεχόμενα

    71
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Contact Methods

  • Website
    https://www.youtube.com/watch?v=rp8hvyjZWHs

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Πειραιεύς
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

1.429 profile views

CybEng's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

79

Φήμη στην κοινότητα

  1. Συνάδελφε μου θυμίζεις 100% την δική μου περίπτωση. Σε διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ για θέσεις πολιτικού προσωπικού (με τεχνική ειδικότητα) στο Πολεμικό Ναυτικό πριν από πολλά χρόνια, καταθέτω τα δικαιολογητικά που ζητούσαν μέσω ΕΛΤΑ, σε ειδικό συστημένο φάκελο που έδιναν τότε τα ΕΛΤΑ για τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ (δεν γνωρίζω εάν έχει αλλάξει το σύστημα τώρα). Βγαίνουν οι σχετικοί πίνακες και δεν υπάρχω πουθενά ούτε σε εκείνους που απορρίπτονται λόγω ελλείψεων σε δικαιολογητικά, ούτε στον άλλο πίνακα με τα μόρια που συγκεντρώνει ο καθένας. Επικοινωνώ με ΑΣΕΠ, δίνοντας τον αριθμό συστημένου από τα ΕΛΤΑ, κάνω ένσταση, ξαναστέλνω φάκελο κλπ. Αποτέλεσμα το ίδιο. Επικοινωνία με ΑΣΕΠ και μου λένε "πήγαινε δικαστικά αλλά τα οριστικά αποτελέσματα έχουν βγει τώρα...". Μίλησα με δικηγόρο και φυσικά ζητούσε ένα όχι και τόσο ευκαταφρόνητο ποσό για την διαδικασία οπότε το παράτησα. Ίσως να ήταν λάθος μου που δεν το κυνήγησα αλλά το θέμα είναι ότι από τότε όλα αυτά τα περί αδιάβλητου ΑΣΕΠ κλπ τα ακούω βερεσέ. Λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω απλά έγραψα αυτό το κείμενο για να γνωρίζεις ότι δεν είσαι ο μόνος που σου έχει τύχει κάτι τέτοιο. Εάν θέλεις κράτα μας ενήμερους άν βρεις άκρη ή άν κάνεις κάποια άλλη ενέργεια.
  2. Εάν δεν υπάρχει κάτι χαλασμένο, ψόφιο κλπ τότε όπως πρότεινε και ο Γεώργιος άφησε ένα ανοιχτό μπολάκι με ενεργό άνθρακα και θα γίνει δουλειά. Σε 2-3 ανάλογες περιπτώσεις που είχα και εγώ έτσι έγινε δουλειά. Ενεργός άνθρακας μου είχε ξεμείνει από την εποχή που είχα ενυδρείο. Εναλλακτικά είχα χρησιμοποιήσει Ελληνικό καφέ (εννοείται την πούδρα του καφέ από το σακουλάκι, μην βάλεις κανέναν βαρύ γλυκό 😀 ) όταν δεν είχα το κάρβουνο. Παλιές μπακάλικες συνταγές από νοικοκυρές που συχνά δουλεύουν. Ποτέ δεν έψαξα να καταλάβω τον μηχανισμό, όπως και τον μηχανισμό που δημιουργεί τις δυσάρεστες οσμές. Ίσως κανένας συνάδελφος χημικός μηχανικός να μπορεί να μας διαφωτίσει. Σε μία περίπτωση η οσμή είχε δημιουργηθεί στον θάλαμο της κατάψυξης όπου εκτός από παγάκια δεν υπήρχαν τρόφιμα. Επίσης οσμές δημιουργούνται εάν το ψυγείο είναι εκτός λειτουργίας για κάποιο καιρό με την πόρτα κλειστή.
  3. Για να συμπληρώσω την οικολογική λύση με τα χρυσόψαρα, θα προσθέσω και τα χέλια. Ο παππούς μου σε κατασκευή δεξαμενής του 1945 για τη συλλογή βρόχινου νερού και χρήση αρχικά ώς πόσιμου και αργότερα για καθαριότητα ή/και πότισμα διατηρούσε μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 70, ένα με δύο χέλια μέσα στη δεξαμενή τα οποία φρόντιζαν για την γενικότερη καθαριότητα. Έτρωγαν από κουνούπια και ζωύφια που έπεφταν στο νερό, μέχρι την πολύ πρασινάδα στα τοιχώματα (άλγη) στα τοιχώματα. Παλιές ιστορίες βέβαια και προφανώς πλέον δεν νομίζω να ενδείκνυται σαν μέθοδος εκτός αν προκύπτουν σαν λύση μέσα από μια μελέτη οικολογικής διαχείρισης του προβλήματος.
  4. Από προσωπική εμπειρία σε 2 διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για ΤΕ πληροφορικής που έλαβα μέρος (πριν αρκετά χρόνια) δεν έγινε δεκτό το πτυχίο μου (Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΤΕ) παρά το γεγονός ότι διέθετα και διδακτορικό με τίτλο "Electronic & Information Engineering". Σε άλλον έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ για θέσεις Ηλεκτρονικού Μηχανικού ΤΕ απορρίφθηκα με την αιτιολογία ότι δεν είχα επάρκεια γνώσεων χειρισμού Η/Υ το οποίο ήταν προαπαιτούμενο της συμμετοχής. Δεχόντουσαν σαν επάρκεια οποιοδήποτε ECDL σε Microsoft Office (ναι υπήρχαν και αυτά κάποτε) αλλά το πτυχίο του ΤΕΙ με μαθήματα σε 3 γλώσσες προγραμματισμού (FORTRAN, Basic, Assembly) και με μαθήματα σε ψηφιακά συστήματα, μικροεπεξεργαστές, μικροϋπολογιστές κλπ ΔΕΝ αποτελούσε επάρκεια. Σημειωτέον ότι τότε η γραμματεία της σχολής όταν πήγα να ζητήσω κάποια βεβαίωση γνώσεων χρήσης Η/Υ για συμμετοχή σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ .... σφύριζε αδιάφορα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να δώσουν τέτοια βεβαίωση παρά μόνο μία βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας την οποία και τελικά είχα επισυνάψει στα δικαιολογητικά του ΑΣΕΠ και η οποία φυσικά απορρίφθηκε. Το μόνο που είχα καταφέρει μία χρονιά ήταν να διδάξω σε ένα δημόσιο ΙΕΚ σαν ωρομίσθιος για δύο εξάμηνα σε τμήματα πληροφορικής στα μαθήματα "Λειτουργικό Σύστημα UNIX", "Βάσεις Δεδομένων & Ανάπτυξη Εφαρμογών με Clipper" και "Αρχιτεκτονική Η/Υ" Να σημειώσω ότι την συγκεκριμένη χρονιά είχα κάνει αιτήσεις σε τρία δημόσια ΙΕΚ και όλες οι αιτήσεις μου απορρίφθηκαν με το σκεπτικό ότι δεν μπορούσα να καλύψω τις θέσεις με το πτυχίο Ηλεκτρονικού Μηχανικού ΤΕ. Στο ένα και μοναδικό ΙΕΚ που με κάλεσαν τελικά (από τα τρία που είχα κάνει αιτήσεις), οι λόγοι που με δέχθηκαν ήταν : (α) Ο υποψήφιος που είχε επιλεγεί αρχικά, παραιτήθηκε μετά από 2-3 εβδομάδες και (β) Χρήση "ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ" το οποίο ντρέπομαι που το γράφω αλλά είναι η αλήθεια. Έκτοτε σε ΙΕΚ δοκίμασα άλλη μία χρονιά ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟΝ και φυσικά δεν είχα καμία τύχη. Δυστυχώς τα τμήματα ηλεκτρονικών που θεωρητικά θα μπορούσα να διδάξω έπαψαν να είναι στην μόδα όταν άρχισε να παίζει η πληροφορική και έχουν καταργηθεί από τα περισσότερα δημόσια ΙΕΚ, Τεχνικά Λύκεια και νυν ΕΠΑΛ κλπ. Για να είμαι ειλικρινής όλα τα παραπάνω έγιναν πριν σχεδόν είκοσι χρόνια. Από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά με ΑΣΕΠ (ή με ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕΣΑ για να βρω παραθυράκια διορισμού) και δεν γνωρίζω τι συμβαίνει και αν έχουν αλλάξει τα πράγματα σήμερα. Εύχομαι τουλάχιστον σήμερα οι σχολές που διαδέχθηκαν τα ΤΕΙ να δίνουν έστω ένα χαρτί επάρκειας χειρισμού Η/Υ ή γνώσεων MS-OFFICE για να μπορούν οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί (ΤΕ ή όπως αλλιώς λέγονται σήμερα) να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς έστω και σε θέσεις ΔΕ που ζητάνε πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού υπολογιστών και να μην χρειάζεται να πληρώνουν κερατιάτικα για ECDL κλπ. Για να συμπληρώσω λίγο το θέμα σχετικά με την αρχική ερώτηση του νηματοθέτη σχετικά με τα δικαιώματα επάνω σε ιατρικά όργανα. Οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί ΤΕ είμασταν από τις ελάχιστες ειδικότητες της ΣΤΕΦ που είχε βγεί το σχετικό προεδρικό διάταγμα το οποίο αφορούσε τα επαγγελματικά δικαιώματα. Πρόκειται για το ΠΔ 346/8-6-1989 το οποίο στο άρθρο 1 , παράγραφος 2.2 ορίζει ρητά ότι σε θέματα ιατρικών οργάνων έχουμε δικαιώματα μελέτης, επίβλεψης, κατασκευής, συντήρησης κλπ κλπ σε ιατρικά όργανα ΜΟΝΟ με την συνυπογραφή μηχανικού ΤΕ ιατρικών οργάνων, και σε θέματα Η/Υ ξανά με την συνυπογραφή μηχανικών ΤΕ αντίστοιχης ειδικότητας. Σε όλα τα υπόλοιπα από το ΠΔ δεν μπαίνει κανένας απολύτως περιορισμός.
  5. Η απάντηση έχει δοθεί στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση αλλά και στις προηγούμενες σελίδες. Θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα στοιχεία. - Part 147 : Ένας οργανισμός (συνήθως κάποια πιστοποιημένη σχολή) που παρέχει τα σχετικά μαθήματα αλλά και διοργανώνει τις εξετάσεις. Συνολικά εξετάζονται 17 modules. -Basic Training Certificate Part 66 : Πτυχίο διαφορετικών ειδικοτήτων (κατηγοριών) που λαμβάνεις μετά από εξετάσεις. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Α (Α1,Α2,Α3,Α4) : Μόνο για το βοηθητικό προσωπικό συντήρησης. Το αφήνουμε στην άκρη διότι δεν δίνει και τόσο σημαντικές εργασιακές προοπτικές καθώς αφορά μόνο βοηθητικό τεχνικό προσωπικό, δηλαδή είσαι ο βοηθός εκείνου που θα κάνει την συντήρηση/επισκευή. -Πτυχίο Part 66 κατηγοριών Β ( Β1.1, Β1.2, Β1.3, Β1.4, Β2,Β3) : Εργάζεσαι σε καθήκοντα συντήρησης/επισκευής και πιστοποίησης εκτελεσθέντων εργασιών. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.1 : Τεχνικός αεροπλάνων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.2 : Τεχνικός αεροπλάνων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.3 : Τεχνικός ελικοπτέρων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.4 : Τεχνικός ελικοπτέρων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β2 : Τεχνικός ηλεκτρονικών (avionics) και ηλεκτρολογικών συστημάτων (τα πτυχία Β1.χ πιστοποιούν γνώσεις μόνο επί των πολύ βασικών ηλεκτρολογικών). -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β3 : Τεχνικός μικρών (<2000 kg) εμβολοφόρων αεροπλάνων. -Ανάλογα με την κατηγορία του πτυχίου δίνεις εξετάσεις σε 12 ή 13 modules για τον κάθε τύπο. Για να πάρεις όλα τα πτυχία θα δώσεις και τα 17 modules. -Πληρώνεις παράβολα για κάθε module που θα εξεταστείς. -Δεν έχεις δικαίωμα για απεριόριστες εξετάσεις του στυλ θα δώσω 1-2-3...103 φορές μέχρι να περάσω αρκεί να έχω τα χρήματα για τα παράβολα. Υπάρχει ανώτατο όριο αποτυχιών αλλά και χρονικού διαστήματος ανάμεσα σε αποτυχία και επανεξέταση. -Οι ερωτήσεις που θα εξεταστείς στα modules των κατηγοριών Β είναι από περίπου 25 έως πάνω από 200 ανάλογα το module. Υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών απαντήσεων αλλά και ερωτήσεις που απαιτούν ανάπτυξη του θέματος. Τα χρονικά όρια είναι πολύ σφικτά. Οι εξετάσεις είναι στα Αγγλικά. -Οι εξετάσεις ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΕΣ. -Θεωρητικά μπορείς να διαβάσεις μόνος σου και να πας να δώσεις τις ανάλογες εξετάσεις πληρώνοντας μόνο τα σχετικά παράβολα. Πρακτικά πρέπει να είσαι σούπερ περίπτωση για να τα καταφέρεις. Θα σε καθυστερήσει όμως στην απόκτηση της άδειας (βλέπε παρακάτω). -Με την απόκτηση του πτυχίου ΔΕΝ έχεις και τις σχετικές άδειες. -Για να αποκτήσεις τις ανάλογες άδεις Part66-Bxxxx License πρέπει να έχεις και πρακτική εργασιακή εμπειρία σε οργανισμό/εταιρεία που συντηρεί/επισκευάζει αεροσκάφη και ο οποίος έχει πιστοποίηση Part 145. Τηρείς Log-Book στη διάρκεια της πρακτικής εργασιακής εμπειρίας. -Η εργασιακή εμπειρία είναι γύρω στα 2 χρόνια εάν έχεις αποκτήσει ήδη τα σχετικά πτυχία (Basic Training Certificate) περνώντας από σχολή Part-147. Γίνεται και κάποια συγχώνευση του χρόνου εάν αποφασίσεις να έχεις όλους τους τύπους αδειών ενεργούς. Σε περίπτωση όμως που δεν έχεις περάσει από Part-147 οργανισμό για εκπαίδευση πτυχίου/Basic Training Certificate τότε ίσως χρειαστεί να πας μέχρι και 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Ο λόγος είναι ότι εάν παρακολουθήσεις κάποια σχολή Part-147 τότε εκτός της θεωρητικής εκπαίδευσης θα έχεις κάνει και κάποιες ώρες πρακτική (είναι πολύ βασικό για να μην πω αναγκαίο σε κάποια modules). -Οι άδεις Part66-Bxχχχχ ισχύουν για 5 χρόνια και χρειάζονται ανανέωση (πρακτικά πρέπει να εργάζεσαι στο αντικείμενο). Για την έκδοση αλλά και την ανανέωση της άδειας έχουμε πάλι κάποια παράβολα. -Με τις άδεις ΔΕΝ τελειώνεις και είσαι έτοιμος να πιάσεις αεροσκάφος και να του "αλλάξεις τα φώτα". Χρειάζεσαι "Type Rating" για να μπορείς να εργαστείς και να υπογράφεις κάποιον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. -Για το Type Rating περνάς ένα σύντομο σχολείο μαζί με πρακτική άσκηση είτε πάλι σε Part-147 οργανισμό είτε σε κάποια αεροπορική εταιρεία που έχει και συντηρεί τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Εάν το Type Rating που θα πάρεις είναι το πρώτο σου, τότε θα χρειαστεί και μια επιπλέον πρακτική άσκηση λίγων εβδομάδων ή ωρών τύπου OJT (On the Job Training). -Να τονίσουμε ότι με όλα αυτά είσαι πιστοποιημένος "Τεχνικός" (Technician) και κάνεις διάγνωση βλάβης, επισκευή και επιθεώρηση επισκευών σε αεροσκάφη. Για να γίνεις "Μηχανικός" (Engineer) αεροσκαφών και να μπορείς να κάνεις από τροποποιήσεις μέχρι σχεδιασμό νέου αεροσκάφους έχεις άλλον δρόμο. Στην Ελλάδα τον Μηχανικό συνηθίζουμε να τον ονομάζουμε Αεροναυπηγό. Προσπάθησα να τα γράψω όσο ποιο περιληπτικά μπορούσα. Πιθανά να υπάρχουν μερικές μικροπαραλήψεις στα παραπάνω. Για έναν γενικό μπούσουλα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ψάξει την ιστοσελίδα της EASA.
  6. Σε αυτή την περίπτωση αρκεί να καλέσετε έναν τεχνικό ο οποίος θα ελέγξει/επισκευάσει/αντικαταστήσει την υπάρχουσα γραμμή από το εσωτερικό του σπιτιού και θα την τερματίσει σε κατάλληλο κουτί με οριολωρίδα στην οποία θα έχει μαρκάρει εμφανώς το ή τα ζεύγη των καλωδίων που καταλήγουν εντός της οικίας. Το κουτί που θα τερματιστεί το καλώδιο θα βρίσκεται εκτός οικίας κοντά στην εξώπορτα σας εφ'οσον μιλάμε για μονοκατοικία. Εάν η οικία είναι εντός οικοπέδου με περίφραξη και βρίσκεται μακρυά από την περίφραξη, τότε καλό είναι ο δικός σας τεχνικός να τοποθετήσει το κουτί όσο ποιό κοντά στην είσοδο του οικοπέδου γίνεται διότι ο ΟΤΕ ενδέχεται να σας χρεώσει με κόστος περίπου 12 Ευρώ ανά μέτρο από την κολώνα του μέχρι το κουτί σας εάν η απόσταση είναι από 20 μέτρα έως και 100 μέτρα. Για απόσταση μεγαλύτερη των 100 μέτρων θα σας ενημερώσουν για το έξτρα κόστος σύνδεσης. Όλα αυτά ισχύουν σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωσή του ΟΤΕ με ημερομηνία 10 Ιανουαρίου 2018. Όταν ο τεχνικός σας ολοκληρώσει την εργασία του εσείς απλά θα επικοινωνήσετε με την εταιρεία με την οποία θέλετε να κάνετε συμβόλαιο τηλεφωνίας/ίντερνετ. Από εκεί και πέρα είναι ευθύνη της εταιρείας. Θα έρθει δικό τους συνεργείο να κάνει αυτοψία και να σας ενημερώσουν για το αν θα χρεωθείτε για την σύνδεση με την κολώνα ΟΤΕ. Επίσης θα φροντίσουν να κάνουν την σχετική σύνδεση. Συνήθως κλείνουν ραντεβού για αυτή την εργασία.
  7. Εφ' όσον αναφέρατε ότι πρόκειται για παλαιό κτήριο τότε κατά πάσα πιθανότητα το καλώδιο σας από το εσωτερικό της οικίας καταλήγει έξω σε ένα μεταλλικό ή πλαστικό κουτί σαν αυτά της εικόνας που επισυνάπτω. Εάν σας έχουν κόψει το καλώδιο μεταξύ κουτιού & της οικίας σας η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής : (α) Καλείτε έναν τεχνικό να σας αντικαταστήσει το καλώδιο αλλά σε καμία περίπτωση να ΜΗΝ ανοίξει το κουτί του ΟΤΕ και να ΜΗΝ προσπαθήσει να το συνδέσει μόνος του. Καλό είναι στην άκρη του νέου καλωδίου που θα την αφήσει ΔΙΠΛΑ στο κουτί, να κολλήσετε και ένα χαρτάκι με τον αριθμό της τηλεφωνικής σας σύνδεσης και τα στοιχεία σας. (β) Μετά επικοινωνείτε με την εταιρεία που έχετε σύμβαση παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών (πχ Wind, CYTA, COSMOTE, VODAFONE κλπ) και δηλώνετε την βλάβη ενημερώνοντας τους ότι έχετε αντικαταστήσει το καλώδιο και ζητώντας τους να έρθουν για την σύνδεση. Από εκεί και πέρα η εταιρεία σας είναι αρμόδια για να κανονίσει να έρθει συνεργείο και να πραγματοποιήσει την σύνδεση και τον έλεγχο. Στην περίπτωση τώρα που σας έχουν κόψει το καλώδιο ΜΟΝΟ από την πλευρά του κουτιού με κατεύθυνση την κοντινότερη κολώνα ΟΤΕ ή το υπόγειο δίκτυο τότε επικοινωνείτε με την εταιρεία με την οποία έχετε σύμβαση παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και δηλώνετε την καλωδιακή βλάβη. Και στις δύο περιπτώσεις εάν έχετε σύμβαση με τον ΟΤΕ θα έρθουν σχετικά σύντομα. Εάν όμως είστε σε άλλον πάροχο τότε ίσως καθυστερήσει λίγο η διαδικασία και καλό είναι να τους ενοχλήσετε ξανά για να την επισπεύσουν.
  8. Εάν μιλάμε για διορθώσεις τύπου L-band ( πχ ATLAS ) αυτές παρέχονται τόσο μέσω της κεραίας του GPS όσο και μέσω διαδικτύου ( πχ μέσω GSM κινητής ) ανάλογα με τον πάροχο της υπηρεσίας. Λογικά για χρήση αυτής της υπηρεσίας θα πρέπει είτε η κεραία του Rover να "βλέπει" δορυφόρους είτε να έχει επαρκές σήμα κινητής για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Εννοείται ότι η υπηρεσία είναι σε συνδρομητική βάση. Τελώ εν αγνοία για τον εάν μπορούμε να έχουμε την συζητούμενη ακρίβεια όταν δεν βλέπουμε δορυφόρους ούτε δίκτυο κινητής GSM. Για παράδειγμα μέσα σε μια σήραγγα. ΥΓ. Επίσης αυτό το 1cm/min τα πρώτα 10min και 10cm ( <5cm RMS ) 2D σταθερά μετά το πρώτο δεκάλεπτο μάλλον υποψιάζει για συνδρομή στην υπηρεσία κατηγορίας H10. Ενδεικτικό κόστος ετήσιας συνδρομής βρήκα εδώ : https://www.ja-gps.com.au/Hemisphere/atlas-h30-1-year-l-band/
  9. Δεν έχω πρόχειρα τα τεφτέρια μου για να παραθέσω νούμερα αλλά η πρόσφατη ιστορία με τους αδρανειακούς αισθητήρες χοντρικά έχει ως εξής. Οι αισθητήρες με αύξουσα σειρά κόστους και ακρίβειας μετρήσεων χωρίζονται σε : 1- Μικροηλεκτρομηχανικής τεχνολογίας MEMS. 2- Τεχνολογίας οπτικών ινών FOG. 3- Τεχνολογίας δακτυλίου λέϊζερ RLG. Το κόστος των καλύτερων αισθητήρων (MEMS) είναι της τάξεως των λίγων δεκάδων Ευρώ. Στην κατηγορία (FOG) φτάνουμε τα λίγες χιλιάδες Ευρώ κάποιες φορές. Στην κατηγορία (RLG) μιλάμε για αισθητήρες κόστους δεκάδων χιλιάδων Ευρώ. Αυτό το 1cm/1min ακρίβεια αδυνατώ να φανταστώ πως βγαίνει από αισθητήρες κατηγορίας (MEMS). Μάλλον πρέπει να μιλάμε για κατηγορίες αισθητήρων (FOG) ή ίσως και (RLG). Από μνήμης αναφέρω ότι η κατηγορία FOG τυπικά μπορεί να δώσει ακρίβεια <5m σε απόσταση ~10km μετά από χρόνο ~90 sec. Αυτό με την προϋπόθεση ότι ο αισθητήρας δεν δέχεται ιδιαίτερα "μεταβαλόμενες" επιταχύνσεις (θόρυβος) στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Υπάρχουν πολλές παράμετροι ακόμη αλλά με τα παραπάνω έχουμε μια ιδέα για το αν μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
  10. Για το 3-D μπορώ να πω ότι ο δεκάχρονος υιός μου φτιάχνει ομορφότερες κατασκευές στο minecraft Άραγε πόσο να πληρώθηκε η συγκεκριμένη φωτορεαλιστική απεικόνιση ; Επιπλέον αυτό το "κίνδυνος βανδαλισμού από εκδηλώσεις διαμαρτυρίας" μου χτυπάει άσχημα. Αν σαν κοινωνία φθάνουμε στο σημείο να σχεδιάζουμε τόπους εκδήλωσης λατρευτικής/θρησκευτικής πίστεως λαμβάνοντας υπόψιν τέτοιους κινδύνους τότε κάτι δεν πάει καλά συλλογικά και πρέπει να ψαχτούμε όλοι μας. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αφού βρίσκονται εκτός του γνωστικού μου πεδίου.
  11. Με πτυχίο ΤΕΙ το 1991 ( υψηλό βαθμό πτυχίου ) με δέχθηκαν σε περισσότερα του ενός πανεπιστήμια ( όχι polytechnic της εποχής ) του Η.Β. για διδακτορικό. Είχα προσφορά 3 στις 5 αιτήσεις που έκανα. Εκτιμώ ότι έπαιξαν ρόλο συστατικές επιστολές από καθηγητές ΑΕΙ και ΤΕΙ της εποχής καθώς και μια επιστολή όπου περιέγραφα σχετικό ερευνητικό έργο που είχα συμμετοχή καθώς και έναν ενδεικτικό δρόμο που θα ακολουθούσα στην έρευνά μου. Επιπλέον μου είχε ζητηθεί ένα αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων της σχολής μου. Η τυπική διαδικασία ήταν εγγραφή σαν M.Phil. όπου μετά από 9 ~ 12 μήνες έπρεπε να παρουσιάσεις ένα report σε μια επιτροπή κρίσεως για να αποφασιστεί αν θα συνεχίσεις για το διδακτορικό. Προσωπικά δεν κατέθεσα report αλλά δύο δημοσιεύσεις ( peer reviewed ) για να περάσω στο στάδιο του PhD. Κατόπιν χρειαζόσουν άλλα 2 χρόνια τυπικά και την συγγραφή/κατάθεση του διδακτορικού με παρουσίαση/εξέταση σε επιτροπή όπου συμμετείχε και ένας τουλάχιστον εξωτερικός αξιολογητής. Την διαδικασία με εγγραφή σε M.Phil. πρώτα είδα ότι την ακολουθούσαν και οι απόφοιτοι πανεπιστημίων τόσο του Η.Β. όσο και άλλων χωρών ( Βραζιλία, Ισπανία, Κίνα, Ινδία, Ιταλία κλπ ). Ήταν κάτι standard. Ακόμη και 3 Έλληνες από ΕΜΠ που γνώρισα, έκαναν πρώτα εγγραφή σαν M.Phil. πριν μεταφερθούν στο διδακτορικό. Όλα αυτά σε εποχές που τα ΤΕΙ στο εξωτερικό δεν ήξεραν που να τα κατατάξουν. Εκτιμώ ότι από τότε έχει υπάρξει ανάθμιση των ιδρυμάτων οπότε λογικά ( στο εξωτερικό τουλάχιστον ) ένας καλός πτυχιούχος ΤΕΙ δεν θα έχει θέμα στο να πραγματοποιήσει έρευνα επιπέδου διδακτορικού αρκεί να αποφασίσει ότι θα το πάει μέχρι τέλους παρά τις όποιες δυσκολίες βρει μπροστά του.
  12. Σε επίσκεψη που έκανα εντός Δεκεμβρίου σε κατάστημα Wind για να μεταφέρω αριθμό από Cosmote σε καρτοκινητό Wind με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ένα κόστος 30€ ! Άσχετο με το παραπάνω αλλά έχει να κάνει με το πως αντιμετωπίζουν τους σταθερούς πελάτες, αναφέρω ότι έχω τον ίδιο αριθμό Wind από τότε που ξεκινούσε η κινητή στην Ελλάδα ( το πρώτο τρίμηνο για την ακρίβεια ) και η εταιρεία λεγόταν Telestet. Επιπλέον έχω Wind στο σταθερό του σπιτιού και στο κινητό της συζύγου. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ήμουν από τους πρώτους εξωτερικούς συνεργάτες της Telestet και πουλούσα συμβόλαια Telestet μαζί με τα Nokia 1011 αν θυμάμαι καλά κάπου στις 350.000δρχ έκαστο ( ούτε το σημερινό iPhone X δεν κοστίζει τόσο ! ) Περαστικά μου ! Τελικά πήγα τον αριθμό σε καρτοκινητό Cyta με κόστος 0€ για τη μεταφορά και με κάρτες ανανέωσης (από περίπτερο) που ξεκινάνε από 5€ έναντι όλων των υπολοίπων που εκτός καταστήματος ή της on-line αγοράς ξεκινούν από 10€. Κατά τα λοιπά οι προσφορές τους ( λεπτά ομιλίας, data ) είναι πάνω-κάτω στα ίδια επίπεδα με τους λοιπούς. Σημαντικό μειονέκτημα ( επί του παρόντος ) είναι ότι δεν έχουν αναβαθμίσει τα μηχανάκια έκδοσης καρτών όλα τα περίπτερα για να συμπεριλάβουν και την Cyta.
  13. Αυτό ωφείλουμε να το κοινοποιήσουμε σε όσους περισσότερους μπορούμε διότι η θλιβερή ιστορία αυτού του τόπου έχει δείξει ότι ο κάθε κύριος ( καταχρηστική η προσφώνηση με το συγκεκριμένο επίθετο ) Κώστας το μόνο που φοβάται είναι η δημόσια διαπόμπευση αφού από ΕΔΕ έχουμε χορτάσει
  14. Η DAMCO ENERGY Α.Ε. ( όμιλος Κοπελούζου ) έχει κάνει εγκαταστάσεις σε εφαρμογές ηλεκτροπαραγωγής. Ίσως μια επικοινωνία με αυτούς δώσει κάποιες σχετικές πληροφορίες.
  15. Πιθανολογώ ότι ο κύριος συνάδελφος αναφέρεται στο βιβλιοπωλείο Ζαμπάρα , οδό́ς Στουρνάρη 33 δίπλα από το κλειστό πλέον Beer Academy.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.