Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θεμελίωση ράγας συρόμενης γκαραζόπορτας


 

Recommended Posts

Συνάδελφοι ΠΜ σαν μηχανολόγος άσχετος με μπετά ζητάω τη βοήθειά σας.

Έχω μια γκαραζόπορτα συρόμενη μήκους 4,25μ και βάρους 400 κιλών.

Η ερώτηση είναι τι θεμελίωση χρειάζεται για τη σωστή στήριξη της ράγας? :confused:

Link to comment
Share on other sites

ΣΕ τι εδραζεται? δλδ εχεις ηδη οπλισμενο σκυροδεμα ως βαση πλακας? το θεμα ειναι να μην κανει καθιζηση απο το βαρος η εδραση.....αν εχεις πλακα 20 εκατοστα δεν θαχεις θεμα

Link to comment
Share on other sites

Η γκαραζόπορτα εδράζεται άμεσα στον οδηγό της.

Τα μεγαλύτερα φορτία που δέχεται ο οδηγός της (και μεταφέρονται στο σενάζι από μπετό)

είναι αυτά που προέρχονται από τους τροχούς των οχημάτων.

Ειδικά δε όταν τοποθετείται ο οδηγός

πριν την αποπεράτωση της οικοδομής, τα φορτία από φορτηγά και μηχανήματα είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά που μεταφέρουν τα ράουλα της γκαραζόπορτας.

 

Άρα πρώτο ρόλο παίζει η γεωμετρία και το υλικό του οδηγού.

Απλά αλφαδιάζοντας τον οδηγό, αφαίρεσε περίπου 12 - 15 εκ. χώμα (ανάλογα το έδαφος).

Στις περισσότερες των περιπτώσεων, το γκρο μπετόν με τον κατάλληλο οπλισμό του διαδρόμου προσπέλασης

τερματίζει κάτω από τον οδηγό

και αυτός (με προυπόθεση την δόνηση) ενσωματώνεται με το μπετόν.

 

Καλού κακού πρόσθεσε μερικά Φ8 κάτω από τον οδηγό και παράλληλα με αυτόν (εννοείται πλησίον της κάτω παρειάς της πλάκας ή του σεναζιού).

Edited by Brasco
Link to comment
Share on other sites

Μια λύση που έχω σπίτι και κρατάει 5 χρόνια χωρίς ρωγμές και με συρόμενο βάρος 515 κιλών με απόσταση ρουλεμάν 1,7μέτρα (3Χ1,7) είναι

 

Icosit KC 330/10 30 χιλ που αγκύρωσε την ράγα πάνω σε 16/20. Απλή κατασκευή 2 σανίδες ρίχνω το Icosit και σε 10 λεπτά ακουμπάω την ράγα.

 

αντέχει γενικά στους κραδασμούς, στο φορτίο και δεν αφήνει την ράγα να σκουριάσει απο κάτω.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι ευχαριστώ πολύ.

Φορτηγά δεν παίζουν. Τελικά θα κάνω ένα σκάμα περίπου 30 x 30 εκατοστά, θα βάλω τρία -τέσσερα σιδεράκια Φ8 ή Φ10, κατά μήκος της ράγας, θα κολήσω την αλφαδιασμένη ράγα πάνω στα σίδερα και θα γεμίσω το σκάμα με μπετό μέχρι να φτάσει το κάτω μέρος της ράγας. Καλό?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως στο σπίτι μου, πριν από 22 χρόνια, έριξα 15εκ πλάκα, επάνω κάρφωσα τον οδηγό και μέχρι σήμερα είναι όπως όταν το έκανα.... Και η πόρτα έχει μήκος 5μ....

Edited by Faethon11
Link to comment
Share on other sites

Το όχι πηγαίνει στο ότι δεν θα περάσει το μπετόν κάτω απο την ράγα.

Faethon11

 

Το 90% κάνει αυτό ακριβώς που περιγράφεις αλλα ............................ μπορεί και να μην αντέξει για καιρό. Εγώ επειδή έχω την τρέλα οτι εαν κάνεις κάτι το κάνεις για να αντέξει (ιστορικό μνημείο :smile:) δεν θα το έκανα.

 

Οτι πλήρωσα 120Ε το ICOSIT (100 λίτρα) είναι και αυτό κομμάτι της τρέλας.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Είμαι ομοιοπαθής τρελλός, δεν έχω αντίρρηση για το icosit αλλά πρέπει πρώτα να κολληθεί η ράγα και μετά να πέσει το icosit.

Γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.