antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Συνάδελφοι ΠΜ σαν μηχανολόγος άσχετος με μπετά ζητάω τη βοήθειά σας. Έχω μια γκαραζόπορτα συρόμενη μήκους 4,25μ και βάρους 400 κιλών. Η ερώτηση είναι τι θεμελίωση χρειάζεται για τη σωστή στήριξη της ράγας?
akius Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 ΣΕ τι εδραζεται? δλδ εχεις ηδη οπλισμενο σκυροδεμα ως βαση πλακας? το θεμα ειναι να μην κανει καθιζηση απο το βαρος η εδραση.....αν εχεις πλακα 20 εκατοστα δεν θαχεις θεμα
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δεν έχω τίποτα δηλαδή έχω χώμα.
Brasco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2012 (edited) Η γκαραζόπορτα εδράζεται άμεσα στον οδηγό της. Τα μεγαλύτερα φορτία που δέχεται ο οδηγός της (και μεταφέρονται στο σενάζι από μπετό) είναι αυτά που προέρχονται από τους τροχούς των οχημάτων. Ειδικά δε όταν τοποθετείται ο οδηγός πριν την αποπεράτωση της οικοδομής, τα φορτία από φορτηγά και μηχανήματα είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά που μεταφέρουν τα ράουλα της γκαραζόπορτας. Άρα πρώτο ρόλο παίζει η γεωμετρία και το υλικό του οδηγού. Απλά αλφαδιάζοντας τον οδηγό, αφαίρεσε περίπου 12 - 15 εκ. χώμα (ανάλογα το έδαφος). Στις περισσότερες των περιπτώσεων, το γκρο μπετόν με τον κατάλληλο οπλισμό του διαδρόμου προσπέλασης τερματίζει κάτω από τον οδηγό και αυτός (με προυπόθεση την δόνηση) ενσωματώνεται με το μπετόν. Καλού κακού πρόσθεσε μερικά Φ8 κάτω από τον οδηγό και παράλληλα με αυτόν (εννοείται πλησίον της κάτω παρειάς της πλάκας ή του σεναζιού). Edited Οκτώβριος 16 , 2012 by Brasco
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2012 Μια λύση που έχω σπίτι και κρατάει 5 χρόνια χωρίς ρωγμές και με συρόμενο βάρος 515 κιλών με απόσταση ρουλεμάν 1,7μέτρα (3Χ1,7) είναι Icosit KC 330/10 30 χιλ που αγκύρωσε την ράγα πάνω σε 16/20. Απλή κατασκευή 2 σανίδες ρίχνω το Icosit και σε 10 λεπτά ακουμπάω την ράγα. αντέχει γενικά στους κραδασμούς, στο φορτίο και δεν αφήνει την ράγα να σκουριάσει απο κάτω. 1
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 Συνάδελφοι ευχαριστώ πολύ. Φορτηγά δεν παίζουν. Τελικά θα κάνω ένα σκάμα περίπου 30 x 30 εκατοστά, θα βάλω τρία -τέσσερα σιδεράκια Φ8 ή Φ10, κατά μήκος της ράγας, θα κολήσω την αλφαδιασμένη ράγα πάνω στα σίδερα και θα γεμίσω το σκάμα με μπετό μέχρι να φτάσει το κάτω μέρος της ράγας. Καλό?
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 (edited) Εγώ πάντως στο σπίτι μου, πριν από 22 χρόνια, έριξα 15εκ πλάκα, επάνω κάρφωσα τον οδηγό και μέχρι σήμερα είναι όπως όταν το έκανα.... Και η πόρτα έχει μήκος 5μ.... Edited Οκτώβριος 17 , 2012 by Faethon11
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 (edited) Το όχι πηγαίνει στο ότι δεν θα περάσει το μπετόν κάτω απο την ράγα. Faethon11 Το 90% κάνει αυτό ακριβώς που περιγράφεις αλλα ............................ μπορεί και να μην αντέξει για καιρό. Εγώ επειδή έχω την τρέλα οτι εαν κάνεις κάτι το κάνεις για να αντέξει (ιστορικό μνημείο ) δεν θα το έκανα. Οτι πλήρωσα 120Ε το ICOSIT (100 λίτρα) είναι και αυτό κομμάτι της τρέλας. Edited Οκτώβριος 17 , 2012 by Ροδοπουλος
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2012 Είμαι ομοιοπαθής τρελλός, δεν έχω αντίρρηση για το icosit αλλά πρέπει πρώτα να κολληθεί η ράγα και μετά να πέσει το icosit. Γίνεται?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα