Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαχωριμος χαλικιου-τσιμεντου σκυροδεματος σε τοιχειο υπογειου.


 

Recommended Posts

Γεια σας,

σε καινουρια οικοδομη που χτιζω στο τοιχειο του υπογειου σε διαφορα σημεια ψηλα και χαμηλα (συνολο 2 τμ περιπου) στο σκυρόδεμα φαινεται τοσο εξωτερικα του τοιχειου οσο και εσωτερικα το χαλικι,εχει γινει δηλαδή διαχωρισμος του χαλικιου και του τσιμεντου.

Το σκυρόδεμα που χρησιμοποιησα είναι το C 25/30 παραθαλασσιο με υπερ-ρευστοποιητη.

Ποιος φταιει γι αυτό η εταιρεια του σκυροδέματος ή ο εργολάβος?Μηπως ο εργολάβος αφησε πολύ ωρα τον δονητή και συνεβει αυτό?Επειδη το κτιριο είναι κοντα στη θαλασσα και υπαρχει νερο από κατω με την παροδο του χρονου υπαρχει πιθανοτητα στο σημειο αυτό να τραβηξει υγρασία και να διαβρωθεί ο οπλισμος?

Ευχαριστω

 

Link to comment
Share on other sites

Κακη δονηση...

 

Και αντε χαμηλα να το καταλαβω....ψηλα πως διαολο τα καταφερε και δεν δονησε καλα?

 

Ανεβασε και καμια φωτο για να μαστε και σιγουροι...

Link to comment
Share on other sites

 

παίζει και υπερδόση υπερ-ρευστοποιητη και στα παραθαλλάσια βάζουμε + C30/37.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Τι μήκος είχε η πρέσα?

Από τι ύψος σε σχέση με το επίπεδο σκυροδέτησης κρατούσε ο μπουμαδόρος τον σωλήνα?

Τι κατηγορία κάθισης ήταν το σκυρόδεμα κατά την παραλαβή και τι ποσότητα υπερ-ρευστοποιητή έμπαινε ανά βαρέλα?

Γενικά δες τι γράφει τι ημερολόγιο του έργου για την ημέρα σκυροδέτησης.

Το ΕΝ-206 ορίζει τουλάχιστον C30/37 για παραθαλάσσια.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

To σκυρόδεμα είναι κατηγορια καθησης S2.Υπερ-ρευστοποιητης(Sikament 220) εμπαινε μια κανιστρα(20 κιλα) ανα βαρελα.
Η πρεσα λογο της στενότητας του χωρου ηταν από τις μικρες.Νομιζω η μανικα της εφτανε τα 11-12 μετρα περιπου.Απ ότι μου ειπε ο εργολαβος η πρεσα αυτή είναι για να ριχνει τα υποστρώματα για τα πλακακια-μαρμαρα και
επειδή ηταν η πιο μικρη τη φεραν.Το υψος του τοιχειου είναι συνολο 3,6 m και από υψος 3 m κρατουσε τη μανικα της πρεσας.
Στην εταιρεια όταν ζητησα σκυρόδεμα C 30/37 μου ειπαν ότι είναι υπερβολή και ότι αυτή η κατηγορια χρησιμοποιείται σε γεφυρες και σε δημοσια εργα(το ιδιο μου ειπε και δευτερη εταιρεια που ζητησα να μου δοσει προσφορα)
Το σκυρόδεμα που μου δοσαν γραφει ότι εχει 330 Kgr τσιμεντο/κυβικο



Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας.
Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής
Manolis gon

Edited by Manolis gon
Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτητα απο οσα σωστα ειπωθηκαν (με τη διευκρινηση οτι ο ισχυον σημερα ΚΤΣ97 δεν απαιτει C30/37) θα πρεπει κατα τη γνωμη μου να γινει διερευνηση για κρυφες ζωνες ελλειπους συμπυκνωσης .Πολλες φορες σε παρομοιες περιπτωσεις αποδειχθηκε οτι υπαρχουν και αλλα σημεια ,μη εμφανη,που κρυβουν κακιστη συμπυκνωση.

Edited by KF
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έτρεξε ο πολτός του σκυροδέματος από τις ραφές του ξυλοτύπου και φαίνωνται τα χαλίκια τοπικά στην εξωτερική παρειά?

Link to comment
Share on other sites

Μικρη διάμετρος πρεσσας + μικρη καθιση = της αγιας απομιξης. Με μικρές διαμετρους ενδείκνυται χρηση αδρανων μικρής διαμετρου. Υπαρχει πινακας αντλησιμοτητας (pumpability) που οριζει βελτιστη καθιση σε σχεση με διάμετρο κ ισχυ πρεσσας. Anyway,μικρό το κακο, εκτος κ αν μιλαμε για μεγαλης έκτασης απομιξη

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Μικρη διάμετρος πρεσσας + μικρη καθιση = της αγιας απομιξης. Με μικρές διαμετρους ενδείκνυται χρηση αδρανων μικρής διαμετρου. Υπαρχει πινακας αντλησιμοτητας (pumpability) που οριζει βελτιστη καθιση σε σχεση με διάμετρο κ ισχυ πρεσσας. Anyway,μικρό το κακο, εκτος κ αν μιλαμε για μεγαλης έκτασης απομιξη

 

Τον οποίο δυστυχώς εν έτη 2015 δεν το αναφέρει ο ΚΤΣ

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικες γραμμες πρεπει η διαμετρος της πρεσσας να ειναι > 4* μεγιστη διαμετρο αδρανους.Και η καθιση συνισταται S3 .

Edited by KF
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.